شیاطین‌سرخ به کلاغ‌ها رسیدند/ یک امتیاز نوبرانه چلسی و شکست تاتنهام
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از هفته سی و ششم امروز با شش دیدار برگزار شد.

دیدارهای روز نخست هفته سی‌وششم لیگ برتر انگلیس امروز پیگیری شد که در پایان آنها منچستریونایتد پیروز شد، چلسی مساوی کرد و تاتنهام باخت.

در ورزشگاه اولدترافورد، منچستریونایتد با تک گل دقیقه ۳۲ مهاجم فرانسوی خود آنتونی مارسیال میهمانش ولورهمپتون را شکست داد. منچستریونایتد با این نتیجه ۶۶ امتیازی شد و حالا با نیوکاسل رده سومی که ساعاتی قبل در خانه لیدز به تساوی تن داد، هم امتیاز شد. این نتیجه همچنین باعث افزایش فاصله شیاطین سرخ با لیورپول به عنوان نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌اش شد. من‌یونایتد اکنون با تعداد بازی‌های برابر با لیورپول (هر دو ۳۵ بازی) ۴ امتیاز بیشتر دارد.

شیاطین‌سرخ به کلاغ‌ها رسیدند/ یک امتیاز نوبرانه چلسی و شکست تاتنهام

در ورزشگاه استمفوردبریج لندن، چلسی برابر ناتینگهام فارست به تساوی ۲-۲ رضایت داد. در این بازی ابتدا ناتینگهام فارست با گلزنی تایوو اوونی در دقیقه ۱۳ پیش افتاد. چلسی با دو گل رحیم استرلینگ در دقایق ۵۱ و ۵۸ ورق را به سود خود برگرداند اما اوونی با زدن دومین گل خود در دقیقه ۶۲ به تیم میزبان اجازه نداد ۳ امتیاز را از آن خود کند. به این ترتیب دهمین تساوی و بیست‌وچهارمین بازی بدون برد چلسی در این فصل رقم خورد و شاگردان فرانک لمپارد با ۴۳ امتیاز در رده یازدهم باقی ماندند.

شیاطین‌سرخ به کلاغ‌ها رسیدند/ یک امتیاز نوبرانه چلسی و شکست تاتنهام

در دیگر بازی همزمان تاتنهام با نتیجه ۲-۱ به میزبان خود استون‌ویلا باخت. یاکوب رمزی در دقیقه ۸ و داگلاس لوئیس در دقیقه ۷۲ برای استون‌ویلا گلزنی کردند و تنها گل هری کین در دقیقه ۹۰ از روی نقطه پنالتی تنها اختلاف را برای میهمان لندنی کم کرد.

تاتنهام با قبول این شکست که سیزدهمین باختش در این فصل بود، ۵۷ امتیازی ماند و فاصله‌اش با منچستریونایتد رده چهارمی به ۹ امتیاز افزایش پیدا کرد. این در حالیست که تاتنهامی‌ها تنها دو بازی دیگر تا پایان فصل دارند و به این ترتیب امید آنها برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان بر باد رفت.

شیاطین‌سرخ به کلاغ‌ها رسیدند/ یک امتیاز نوبرانه چلسی و شکست تاتنهام

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی