نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
واکنش عضو هیئت رئیسه به ادعای عزیزی خادم/ برکناری رئیس فدراسیون فوتبال قانونی بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عزیزی خادم رئیس سابق فدراسیون فوتبال معتقد است از نظر قانونی او هنوز رئیس فدراسیون فوتبال است و به همین خاطر به دادگاه شکایت کرده و منتظر رای دادگاه می‌ماند.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال در مصاحبه‌ای که با خبرورزشی داشت، باز هم روی این نکته تاکید کرد برکناری وی غیرقانونی بوده است. او در بخشی از صحبت‌هایش این چنین گفت: یک کار غیراخلاقی انجام شد که همه مردم ایران حتی در کوچه و بازار در جریان قرار گرفتند. با یک عملیات فریب، هزینه‌ای گزاف و سرسام‌آور را به فوتبال ایران تحمیل کردند تا در آستانه جام جهانی عزیزی خادم کنار برود و این در تاریخ فوتبال بی‌سابقه بوده است. با این اقدام به نظر من قبل از حمله به فوتبال و دموکراسی در فوتبال، به مردم فوتبال‌دوست توهین شد. مردمی که مشغول شادی و سرور به‌خاطر صعود زودهنگام به جام جهانی بودند اما با اتفاق عجیبی در فدراسیون روبه‌رو شدند. یک عده‌ای دنبال کار ناصوابی بودند که دست به این کار ناجوانمردانه و غیرقانونی زدند درحالی که هنوز هم من رئیس قانونی فدراسیون فوتبال هستم و معتقدم این فدراسیون غیرقانونی است چرا که در دو مرحله‌ای که آقایان این کار را انجام دادند از ورود من به مجمع ممانعت به عمل آوردند که خلاف قانون بود.

در همین ارتباط بخوانید: بعد از حذف ایران می‌خواستند شیرینی پخش کنند/ شکایتم از فدراسیون فوتبال آزمون حق و باطل است

یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبالی که تمایلی به افشای نام خود نداشت در واکنش به ادعاهای عزیزی خادم گفت: من تمایلی ندارم در این باره صحبتی داشته باشم. فدراسیون فوتبال اگر نیاز ببیند از طریق روابط عمومی فدراسیون فوتبال پاسخ این صحبت‌ها را خواهد داد. تنها به ذکر این نکته اکتفا می‌کنم هر کاری که فدراسیون فوتبال انجام داده که منجر به برکناری ایشان و آمدن میرشاد ماجدی و در ادامه مهدی تاج شده قانونی بوده و کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا این تغییرات را تایید کرده است. هیچ اقدام غیرقانونی در این راستا صورت نگرفته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی