نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
اتهام شرط‌بندی به دروازه‌بانان بزرگ لیگ/ واکنش باشگاه: چرا تک‌به‌تکی که گرفت را نمی‌بینید؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در پایان هفته بیست‌ونهم لیگ برتر دو دروازه‌بان بزرگ متهم به شرکت در شرط‌بندی فوتبال شده‌اند!

یکی از دروازه‌بانانی که در پایان هفته بیست‌ونهم متهم به شرط‌بندی در فوتبال شده است، محسن فروزان دروازه‌بان تیم گل گهر است. او در مصاف با پرسپولیس ۴ بار دروازه‌اش باز شد. او پیش‌تر و زمانی که در تراکتور بازی می‌کرد، در بازی با سپیدرود، متهم به شرط‌بندی در فوتبال شد؛ اتهامی که از سوی باشگاه به او زده شد و منجر به این شد که چند صباحی بیرون از گود بماند. این بار اما باشگاه گل گهر واکنشی به این خبر نشان نداد.

دیگر دروازه‌بانی که متهم به شرکت در شرط‌بندی فوتبال شده رشید مظاهری دروازه‌بان تیم پیکان است. دروازه‌بانی که در بازی با سپاهان ۵ بار دروازه‌اش باز شد.

رضا رهقی، مدیر تیم پیکان در واکنش به این اتهام گفت: اصلا چنین موضوعی صحت ندارد و کذب محض است. مظاهری در این نیم فصل نهایت تلاش خود را برای پیکان به‌کار گرفته و به هیچ بازیکنی نمی‌توان چنین اتهامی زد. هر بازیکنی بیشترین انگیزه را در مقابل تیم سابقش دارد. عملکرد رشید هم تا قبل از  دقیقه ۴۲ مشخص است. یک تک‌به‌تک استثنایی را از شهریار مغانلو، بهترین مهاجم حال حاضر فوتبال ایران و آقای گل لیگ برتر گرفت. چرا به این موضوع اشاره نمی‌کنند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • Ali IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    این نوع لجن پراکنی تنها از طرف باشگاه خاص هست برای اینکه حقیقی جلو پرسپولیس بشه کاسیاس و هرگز گلی از خط دروازه رد نشه. اما دیگه زمان این نوع حاشیه ها گذشته
  • اسی IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    حقیقی را چرا نمیگید یا فروزان را
  • الناز. IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    آخه گل گهر یا فروزان دروازبانه پرسپولیس حق داشت بهش ۴تا گل زد من استقلالی هستم ولی استقلال بهش ۶تا زد 🤣 اگه بازی تموم نشده بود بیشتر هم میشد تعداد گل هامون 🤣 پرسپولیس کف کرده بود 🤪

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی