عکس| ستاره‌ای که قرار بود از صحنه فوتبال ایران حذف شود به لیگ برتر بازگشت!/ ماجرای درگیری در رختکن بعد از بازی جنجالی با استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی جوان شمس آذر در این فصل مقتدرانه قهرمان شد و شایستگی‌های خود را به رخ همه کشید.

تیم شمس آذر قزوین در این فصل رقابت‌های لیگ دسته اول با اقتدار کامل قهرمان شد و به رقابت‌های لیگ برتر صعود کرد. این تیم در این فصل با هدایت سعید دقیقی ملی پوش اسبق تیم امید کشورمان به فاصله چند هفته مانده به پایان رقابت‌ها جشن صعود به لیگ برتر را برگزار کرد.

جالب است بدانید این مربی  که سابقه بازی در تیم‌های پیکان و صبا باتری را در کارنامه خود دارد در دوره ششم رقابت‌های لیگ برتر و در هفته چهارم در دیدار صبا باتری با استقلال سوژه آن روزها شده بود. فرهاد کاظمی سرمربی مطرح فوتبال کشورمان هدایت تیم صبا باتری را بر عهده داشت و بعد از بازی با استقلال با این ستاره تیمش درگیری لفظی و فیزیکی پیدا کرد و حتی شنیده شد که کار به پرتاب صندلی نیز کشیده شد.

بعد از این موضوع فرهاد کاظمی در چند مصاحبه تند و آتشین اعلام کرد کاری می‌کنم که سعید دقیقی از صحنه فوتبال ایران حذف شود اما بعد از گذشت چند سال سعید دقیقی در لباس مربیگری توانست از لیگ یک به لیگ برتر صعود کند و نه نتها حذف نشد بلکه نام خود را بیشتر از گذشته مطرح کرد تا از فصل آینده در لیگ برتر حضور داشته باشد. 

عکس| ستاره‌ای که قرار بود از صحنه فوتبال ایران حذف شود به لیگ برتر بازگشت!/ ماجرای درگیری در رختکن بعد از بازی جنجالی با استقلال

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی