نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
تصاویر| خشم و ناامیدی هواداران قرمزهای پایتخت/ رویایی که بر باد رفت
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طرفداران آرسنال با تماشای شکست تیمشان ورزشگاه را قبل از پایان بازی ترک کردند و هواداران رقیب با شوخی‌هایشان در شبکه‌های اجتماعی به زخم آنها نمک می‌پاشند.

هواداران آرسنال تیم خود را قبل از سوت پایان ترک کردند زیرا برایتون رویای قهرمانی آنها را به شکلی بی‌رحمانه درهم شکست.

پس از اینکه دنیز اونداو در دقیقه ۸۶ تیمش را ۲-۰ پیش انداخت، هزاران نفر از هواداران امارات را ترک کردند. و وقتی پرویس استوپینان در ثانیه‌های پایانی گل سوم را هم اضافه کرد، بسیاری از طرفداران یا در حال ترک باشگاه بودند یا ناامیدانه روی صندلی خود نشسته بودند.  برخی از توپچی‌ها هنگام جشن پیروزی برایتون، شجاعانه نام باشگاه خود را می‌خواندند، اما تعداد آنها خیلی کم بود. برخی دیگر حتی برای تیم حریف دست زدند، اما تعداد صندلی‌های خالی قبل از به صدا درآمدن سوت پایان بازی بسیار زیاد بود. دوربین‌های تلویزیونی هوادارانی که رویای قهرمانی‌شان در لیگ برتر نابود شده بود را نشان می‌دادند.

تصاویر| خشم و ناامیدی هواداران قرمزهای پایتخت/ رویایی که بر باد رفت

تصاویر| خشم و ناامیدی هواداران قرمزهای پایتخت/ رویایی که بر باد رفت

هواداران برایتون و دیگر تیم‌ها شروع به تمسخر توپچی‌ها کردند. یکی در توئیتر نوشت: «هواداران آرسنال قبل از پایان بازی نصف راه منزلشان را هم طی کردند.» دیگری نوشت: «هواداران آرسنال ناراحت نباشید ما منچسترسیتی را تا رسیدن به جام هل می‌دهیم». بقیه هم به شوخی می‌گفتند که باید یک ماشین آتشنشانی در ورزشگاه حضور داشت تا آتش آنها را خاموش کند.

آرسنال اکنون ۴ امتیاز کمتر از منچسترسیتی، صدرنشین لیگ، دارد. توپچی‌ها همچنین یک بازی بیشتر انجام داده‌اند و اگر تیم میکل آرتتا شنبه آینده مقابل ناتینگام فارست شکست بخورد، قهرمانی می‌تواند مال سیتی باشد، چرا که دیگر ۴ امتیاز فاصله با توجه به یک بازی باقی مانده، قابل جبران نیست.

این مطلب را هم بخوانید: ادعای عجیب سرمربی آرسنال؛ هنوز شانس قهرمانی داریم/ از طرفداران عذرخواهی می‌کنم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی