نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵
۲ |
۰
تیم ملی نمی‌توانست انصراف دهد برای این که...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با افشای یکی از اعضای هیئت رئیسه طبق پروتکل تیم ملی فوتبال ایران نمی‌توانست از حضور در کافا انصراف دهد و ملزم به حضور در این رقابت‌هاست که در فیفا دی خرداد ماه برگزار می‌شود.

قرعه کشی کافا در رده سنی بزرگسالان که برای اولین بار برگزار می‌شود، انجام شده و تیم‌های ایران – قرقیزستان و افغانستان در گروه اول قرار گرفته اند و بازی‌های گروه نخست در بیشکک برگزار می‌شود. در گروه دوم تیم‌هایی چون عمان و ازبکستان حضور دارند و ایران در صورت صعود از گروه که محتمل است شانس رویارویی با تیم‌های خوبی چون عمان و ازبکستان را خواهد داشت.

ابتدا عنوان شد که تیم ملی فوتبال ایران به دلیل پایین بودن سطح کیفی بازی‌ها و هم چنین زمین مصنوعی در شهر بیشکک از حضور در کافا انصراف می‌دهد اما اکنون و با صحبت‌های نبی مشخص شد ایران بر اساس امضای پروتکل کافا باید در این بازی‌ها شرکت کند.

نبی در این باره می‌گوید: طبق پروتکل بین فدراسیون‌های عضو آسیای میانه، تیم ملی باید در کافا شرکت کند. با مشورت امیر قلعه‌نویی، درباره حضور موثر در این رقابت‌ها بحث شد و نیت مهدی تاج نیز این بود که در بازی‌ها شرکت کنیم، به همین دلیل به جمع‌بندی رسیده‌ایم. بازی‌های فیفادی برای ما مهم است. اگر از این گروه صعود کنیم به تیم‌های خوبی مثل عمان، ازبکستان و ... می‌خوریم. تورنمنت مناسبی خواهد بود و این سفر با شرایطی که مدنظر سرمربی تیم ملی است، انجام می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی