نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
اگر پرسپولیس با یک نتیجه خاص نساجی را ببرد.../ کپی پیست به معنای واقعی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با بررسی آمار قهرمانی‌های پرسپولیس در سال‌های اخیر با یک نکته جالب مواجه می‌شویم.

بنیانگذار پرسپولیس قدرتمند در سال‌های اخیر بدون هیچ تردیدی برانکو ایوانکوویچ بود. سرمربی کروات که در اواخر لیگ چهاردهم هدایت پرسپولیس را برعهده گرفت،در لیگ پانزدهم فقط ۲ گل برای قهرمانی کم آورد و یکی از جذاب ترین پرسپولیس‌های سال‌های اخیر از نظر نحوه بازی نتوانست به جام برسد و در نهایت استقلال خوزستان قهرمان لیگ شد. برانکو در لیگ شانزدهم نقاط ضعف تیمش را برطرف کرد و با چند خرید خوب و تکمیل تیمش ،موفق شد بعد از چند سال پرسپولیس را قهرمان کند.

قهرمانی که استارت جام گرفتن‌های این تیم در سال‌های اخیر بود. قهرمانی پرسپولیس با برانکو دو فصل بعد از آن هم ادامه داشت و در این بین ۳ سوپرجام و یک جام حذفی هم برای پرسپولیسی‌ها به دست آمد. جدایی برانکو از پرسپولیس هم باعث نشد تا این تیم دست از جام گرفتن بکشد و یحیی گل محمدی در لیگ‌های نوزدهم و بیستم هم این تیم را به مقام قهرمانی رساند. بعد از یکسال نایب قهرمانی در فصل گذشته و ناکامی در گرفتن جام، حالا پرسپولیس در فاصله یک هفته مانده تا پایان فصل می‌تواند در صورت پیروزی مقابل نساجی در هفته پایانی، ششمین قهرمانی خود را در سال‌های اخیر به دست بیاورد. اتفاقی که دور از دسترس نیست و قرمزها فقط ۹۰ دقیقه با گرفتن جام فاصله دارند.

با بررسی آمار قهرمانی‌های پرسپولیس در سال‌های اخیر به یک نکته جالب برمی‌خوریم. قرمزهای پایتخت در سال دوم حضور برانکو روی نیمکت این تیم و اولین قهرمانی با این مربی کروات در پایان آمار ۲۰ پیروزی، ۶ تساوی،۴ شکست، ۴۶ گل زده، ۱۴ گل خورده و تفاضل گل ۳۲ را ثبت کردند و با ۶۶ امتیاز، به کارشان در لیگ پایان دادند. حال اگر پرسپولیس بتواند بازی آخرش در لیگ را با نتیجه ۱-۴ به پایان برساند، تمامی اعداد و ارقام ثبت شده برای آنها مشابه اولین قهرمانی‌شان با پروفسور خواهدشد، اتفاقی که می‌تواند برای پرسپولیس اتفاق بی‌نظیری باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ارتش سرخ IR ۰۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    فقط خدا بزرگ انشاالله به امید خدایی تنها صاحب جهان وآخرت پرسپولیس قهرمان میشه امین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی