نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
نیکلاس بنتنر
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

نیکلاس بنتنر بعد از بازنشستگی از فوتبال زندگی لوکس و جذابی برای خود ساخته و از سفرهای گوناگون، ماشین‌های لوکس و برنامه تلویزیونی لذت می‌برد.

نیکلاس بنتنر از زمان بازنشستگی زندگی جالبی را می‌گذراند. ستاره آرسنال که اکنون ۳۵ سال دارد، در سال ۲۰۲۱ و پس از گذراندن دوره‌ای با باشگاه دوران کودکی خود، اف‌سی کپنهاگ، کفش‌های خود را آویخت. اما او همیشه عضوی از توپچی‌ها خواهد بود و حتی در حال رفتن به ورزشگاه امارات برای بازی یکشنبه مقابل برایتون هم دیده شد.

دوران بازی او چندان ساده نگذشت. او اعتراف کرد که بعد از قمار ۵٫۴ میلیون پوندی در پوکر، از جمله از دست دادن ۴۰۰۰۰۰ پوند در عرض ۹۰ دقیقه در کازینوی لندن، تقریباً ورشکست شده بود. سپس، در سال ۲۰۲۰ تحت حصر خانگی قرار گرفت و مجبور شد به خاطر حمله به یک راننده تاکسی از برچسب الکترونیکی استفاده کند.

لرد بنتنر از زمانی که با فوتبال خداحافظی کرد، از سبک زندگی مجللی لذت می‌برد. از سفرهای خارق‌العاده همراه با نامزد سوئدی‌اش «کلارا والکویست» گرفته تا کیک‌بوکسینگ در تایلند، تست شراب با دوستان و غواصی در فیلیپین. او در زادگاهش ستاره تلویزیونی شده و برنامه خود را هم دارد.

این مطالب درباره بنتنر را هم از دست ندهید:

نیکلاس بنتنر

زندگی سطح بالا

اینستاگرام بنتنر تا حدی نحوه خرج کردن ثروت ۷ میلیون پوندی او را نشان می‌دهد. او عاشق برندهاست و یکی از طرفداران لوئی ویتون، سوپریم و گوچی است. او همچنین عاشق سفر به سراسر جهان و فعالیت‌های بیرون از خانه است. در ماه فوریه به غواصی در جزیره پالاوان فیلیپین رفت، قبل از آن به کوههای یخی سوئد رفت و اسکی در اتریش را امتحان کرد. تعطیلات در میکونوس را برای برنزه کردن انتخاب کرد و در تایلند به تقویت مهارت‌هایش در کیک‌بوکسینگ پرداخت. در حالی که تست شراب، سیگار برگ، شکار و اسب سواری از سرگرمی‌های همیشگی بنتنر هستند.

نیکلاس بنتنر

نیکلاس بنتنر

نیکلاس بنتنر

رانندگی با ماشین‌های لوکس

زندگی لوکس بدون ماشین‌های شگفت‌انگیز کامل نمی‌شود. بنتنر در طول سال‌ها پشت فرمان برخی از ماشین‌های باورنکردنی دیده شده، از جمله یک استون‌مارتین ۱۲۰۰۰۰ پوندی که آن را در سال ۲۰۰۹ فروخت. جالب اینجاست که او را به دلیل تلاش برای خرید یک رولزرویس ۳۰۰۰۰۰ پوندی، زمانی که از اف‌سی کپنهاگ بیرون آمده بود و بیکار بود، دیوانه و بی‌مغز خطاب می‌کردند.

اما این حرف‌ها روی او اثر نداشت و نتوانست او را از پرداخت ۲۳۰۰۰۰ پوند برای پورشه تایکان توربو S بازدارد. با این حال در سال ۲۰۲۱ ماشینش توقیف شد و در تجدیدنظر برای محکومیت رانندگی و بازپس‌گیری ماشینش موفق نبود. او هفته گذشته با یک ولووی ساده به جلسه دادگاه رفت.

بنتنر همچنین در شبکه‌های اجتماعی عکسی از یک پورشه باشکوه ۱۹۸۸ را به اشتراک گذاشت.

نیکلاس بنتنر

نامزد شگفت‌انگیز

بنتنر بیرون رفتن با دخترها را کنار گذاشت و با نامزد بلوند سوئدی زیبایش «کلارا والکویست» که دختر شایسته جهان هم شده بود، ماند. کلارا در خیلی از سفرهای لوکس و رویایی بنتنر با او همراهی می‌کند. به نظر می‌رسد که بنتنر با این دختر زیبا رابطه خوبی دارد و کمی آرام‌تر شده است.

نیکلاس بنتنر

شهرت تلویزیونی

اگرچه بنتنر بنا بر گزارش‌ها در حال تلاش برای گرفتن مدارک مربیگری است، اما از شهرتش در دانمارک استفاده کرده و با رفتن به مسیر کارداشیان‌ها، در یک برنامه تلویزیونی به نام بنتنر و فیلین ظاهر شد که در مورد زندگی او و نامزد سابقش بود. این برنامه به مدت دو فصل پخش شد تا اینکه این دو از هم جدا شدند. بنتنر سپس با آمازون پرایم همکاری کرد تا برنامه کمدی نیکلاس پرانکر را به اجرا درآورد، و در این نمایش با دوستان و مردم شوخی می‌کند. مثلا در یکی از قسمت‌ها در خیابان شخصی را متقاعد کرد تا به او در دزدیدن یک تلویزیون کمک کند.

نیکلاس بنتنر

عاشق بازی و گیم

بنتنر در دوران قرنطینه به بازی روی آورد. او می‌گفت بازی کردن او را به دنیای بیرون وصل می‌کند، اما همچنین ایده راه‌اندازی یک تجارت جدید را هم به او داد. اعتیاد او به Counter-Strike بر تصمیم برای راه‌اندازی تیم Prosapia eSport تأثیر گذاشت.

بنتنر گفت: «زمانی که ویروس کرونا شیوع پیدا کرد و من در قرنطینه و انزوا بودم، بازی Counter-Strike را شروع کردم. احساس می‌کردم با دنیای بیرون ارتباط دارم و دانش و علاقه‌ام رشد کرد. من در مورد صنعت ورزش‌های الکترونیکی و تأثیر آن بر جوانانی که برای رسیدن به اوج تلاش می‌کنند، آگاهی به دست آوردم. به همین دلیل است که Prosapia eSport را تأسیس کردم تا من و کارمندانم بتوانیم به استعدادهای جوان و آینده‌دار کمک کنیم تا به اهداف خود برسند. اما مهمتر از همه، بازی Counter-Strike من را خوشحال می‌کند.»

نیکلاس بنتنر

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی