نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
لازم نیست کاری استثنایی انجام دهیم/ کسی به من نگفت باید قهرمان شوی/ این مهمترین بازی از زمان حضورم است
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پپ گواردیولا با هیجان بالا در مورد نبرد جذاب منچسترسیتی با رئال مادرید در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا حرف زد.

رئال مادرید و منچسترسیتی بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان را چهارشنبه شب برگزار خواهند کرد. بازی رفت هفته قبل با تساوی ۱-۱ به اتمام رسید و سرنوشت تیم فینالیست در اتحاد مشخص خواهد شد.

پپ گواردیولا در نشست خبری بازی برگشت با رئال گفت: «فکر می‌کنم هواداران سیتی لیگ قهرمانان را پذیرفته‌اند و از آن بیش از گذشته استقبال می‌کنند. بلیت‌های بازی همه فروش رفته و ما هم سعی خواهیم کرد با ارائه یک بازی خوب، آنها را راضی به خانه بفرستیم.»

او در مورد تکمیل میراثش در یک ماه پیش رو با فتح سه گانه قهرمانی گفت: «میراث من در حال حاضر استثنایی است. بارها این را گفته‌ام. ما احمق نیستیم و می‌دانیم بازی فردا چقدر مهم است. شاید مهم‌ترین از زمانی که اینجا بوده‌ام. من به بازیکنان می‌گویم، زندگی کنید و از لحظه لذت ببرید. چقدر ما خوشبختیم. حالا همه چیز در دست ماست و به ما بستگی دارد. لازم نیست کاری استثنایی انجام دهیم. باید خودمان باشیم و همه چیزمان را برای پیروزی بدهیم. احساس باورنکردنی نسبت به تیم دارم. هر اتفاقی بیفتد، از بازیکنانم متشکرم که ما را دوباره به اینجا رسانده‌اند.»

او در مورد تغییر نگرش خود در مورد فتح لیگ قهرمانان گفت: «وقتی من مربی سیتی شدم، مدیران باشگاه به من نگفتند لیگ قهرمانان را ببر. گفتند سعی کن بهترین کارت را را برای تیم انجام بدهی. ما همه عناوین را به جز این یکی کسب کرده‌ایم و حالا ما لیگ قهرمانان را می‌خواهیم. شکست مقابل چلسی و مادرید در دو سال گذشته مانع رسیدن به این هدف شدند. البته که ما این جام را می‌خواهیم. این چیزی است که ما می‌خواهیم و مردم می‌گویند ما نزدیک هستیم ولی فکر می‌کنم فعلا ما از آن دور هستیم. علی‌رغم شکست برابر چلسی و رئال در فینال و نیمه نهایی، رسیدن به چنین مراحلی مثل یک رویاست. هیچ کس تضمین نمی‌کند که در آینده ما اینجا خواهیم بود. حالا که اینجا هستیم، باید تلاش کنیم، رنج بکشیم و برای موفقیت همه انرژی خودمان را بگذاریم.»

مقابله با رئال در بهترین فرم و زمان ممکن: «ما واقعاً در فرم خوبی به این بازی رسیده‌ایم. در فینال جام حذفی هستیم و یک بازی دیگر از لیگ را ببریم، قهرمان خواهیم شد، اما باید بهتر از این‌ها برابر رئال مادرید بازی کنیم. ما باید بهترین عملکرد را داشته باشیم تا به فینال برویم. به بازیکنانم گفته‌ام آرام باشند و مثل همیشه بازی کنند. برای رفتن به فینال باید بهتر از آنچه در برنابئو نشان دادیم، باشیم.»

چرا رئال مادرید در اروپا این‌قدر خوب است؟ «نمی‌دانم، اگر می‌دانستم که سال قبل آنها را شکست می‌دادیم. یکی از دلایل آن این است که آنها همیشه بازیکنان باکیفیتی داشته‌اند، بدون چنین بازیکنان با استاندارد بالا، به این موفقیت‌های بزرگ نمی‌رسیدند. وقتی با بارسا قهرمان شدیم نیز بازیکنان باکیفیتی داشتیم.»

او در پاسخ به این سوال که انتظار داشتید وقتی که کار در سیتی را شروع کردید، به چنین سطحی برسید،‌ گفت «بعد از فصل اول، انتظار هفت سال حضور در سیتی را نداشتم. من اعتماد به نفسی باورنکردنی دارم اما این هم کافی نیست. لیگ قهرمانان واقعا سخت است. چقدر خوشحالم که به این ثبات در سیتی رسیده‌ایم.»

این مطلب را هم بخوانید: جایزه بزرگ سیتی در صورت کسب سه‌گانه/ این پاداش‌ها باورنکردنی و شگفت‌انگیز هستند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی