نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
درخواست بشار اسد از رئیس AFC/ آیا فیفا در مورد میزبانی سوریه سرانجام کوتاه می‌آید؟
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بشار اسد رئیس جمهور سوریه در دیدار شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستار حمایت فوتبال در سوریه از سوی این کنفدراسیون شد.

در دیدار امروز سه شنبه بشار اسد رئیس جمهور سوریه با شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا، تقویت موقعیت سوریه در نقشه راه فوتبال این کنفدراسیون و همچنین تلاش برای رفع ممنوعیت ورزشگاه‌های سوریه مورد بحث قرار گرفت.

شیخ سلمان در این دیدار که با حضور فراس ملا رئیس فدراسیون ورزش های عمومی و صلاح الدین رمضان رئیس فدراسیون فوتبال سوریه همراه بود در خصوص تلاش‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا در همکاری با طرف سوری مباحثی را مطرح کرد.

وی خواستار حمایت و پشتیبانی از وضعیت استادیوم‌های فوتبال در سوریه و همچنین کمک به رفع ممنوعیت اعمال شده بر آن که از سال‌های قبل پا برجا بوده شد.

شیخ سلمان بر آمادگی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای ارائه انواع حمایت از تیم‌های سوری از جمله حمایت از طریق گذاردن بودجه در اختیار فدراسیون سوریه که متعلق به اتحادیه فوتبال سوریه است، تاکید کرد.

در پایان این دیدار رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقبال و علاقه همیشگی بشار اسد برای پیشرفت آینده ورزش سوریه تشکر و قدردانی کرد.

پیش از این دباس رئیس وقت فدراسیون فوتبال سوریه در حاشیه برگزاری کنگره فیفا در مسکو با شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار کرد.

در این دیدار رئیس فدراسیون سوریه آخرین وضعیت و فعالیت‌های فوتبال این کشور را برای رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا تشریح کرد و از پیشرفت‌های تیم فوتبال سوریه در مسابقات انتخابی جام جهانی سخن گفت.

الدباس همچنین با اشاره به حضور تماشاگران پرشمار در دیدارهای لیگ فوتبال سوریه و جام حذفی این کشور، خواستار تلاش کنفدراسیون فوتبال آسیا برای لغو محرومیت این کشور از برگزاری دیدارهای بین المللی شد.

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز موفقیت سوریه در برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال این کشور را به رئیس و اعضای منتخب این فدراسیون تبریک گفت و برای آنها در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.

شیخ سلمان در این دیدار همچنین قول داد که تلاش خود را برای برطرف شدن محرومیت سوریه از میزبانی دیدارهای بین المللی فوتبال به کار خواهد گرفت.

وی همچنین گفت: کمیته ای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به زودی برای بررسی آخرین وضعیت ورزشگاه‌ها و امکانات مورد نیاز به سوریه سفر خواهد کرد.

همچنین خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) در خبری به نقل از رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) گزارش داد: فیفا درخواست فدراسیون سوریه مبنی بر برطرف شدن محرومیت از میزبانی دیدارهای بین المللی در خاک خود را بررسی می کند.

جانی اینفانتینو افزود: آرزوی من تماشای دیدارهای بین المللی تیم‌های ملی سوریه در خاک این کشور است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی