نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵
۹ |
۰
خداحافظی اجباری پرویز مظلومی با باشگاه استقلال!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یار دیرین و قدیمی زنده یاد منصور پورحیدری نیز جزو پروژه های جدید تغییرات در باشگاه استقلال است و باید با این تیم خداحافظی اجباری داشته باشد.

بازیکن اسبق تیم استقلال با سابقه گلزنی در پرتماشاگرترین دربی تاریخ تهران (!) پس از خداحافظی از دنیای بازی وارد حیطه مربیگری شد.

پرویز مظلومی سال ها در تیم استقلال دستیار شادروان منصورپورحیدری بود که در ادامه به عنوان سرمربی توانست ۴ مرتبه متوالی دربی را از پرسپولیس ببرد.

او سال های تلخ و شیرینی را در استقلال سپری کرد اما شاید بزرگ ترین اشتباه مظلومی عضویت در هیئت مدیره باشگاه استقلال و ورود به مقوله ای بود که با آن آشنایی کامل نداشت!

هر چند به قول خودش او به عنوان عضو ورزشی و فنی در هیئت مدیره حضور داشت اما شرکت در برنامه تلویزیونی " فوتبال برتر" آن هم به همراه علی فتح الله زاده نسخه مظلومی را پیچید!

حضوری تلویزیونی که ثابت کرد پرویز مظلومی حتی به عنوان عضو ورزشی با تجربه هم کوچک ترین کارآیی با نقشی نمی تواند در هیئت مدیره داشته باشد.

حالا قرار است ستارهمدانی بازیکن و مربی سابق استقلال جانشین پرویز مظلومی شود. گزینه ای جوان و احتمالا با انگیزه که باید ابتدا دلایل کنارگذاشتن پرویز مظلومی را خوب بررسی کرده و سپس این مسئولیت را عهده دار شود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • مسعود IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    جز مفت خوری هیچ کاری نمیکرد فنی ؟؟؟؟یادش رفت سه دو به پرسپولیس باخت بلد ده دقیقه تیم نگه داره اونوقت این برای مسائل فنی نظر میده برو با باااااااااا
  • پرویز سوبله چوبله IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    پرویزخان همه جوره خدماتش رو به تیم استقلال به همه ثابت کرده چه زمان بازی چه مربیگری و دستیاری منصورخان چه سرمربیگری و به آتش کشیدن پرسپولیسیا و چه و چه و .....هر زمان هم که دیده تیم بهش نیاز داره مردونه پای کار بوده حالا این دلقک بازیهایی که در رسانه ملی با پول و هزینه مردم علیه همین مردم شد (علیه استقلالیا ) اینا از عقب ماندگی و بی فرهنگی برنامه سازان و مجریانی مثل میثاقی و امثالهم و حامیانشان هست این نیز بگذرد این رسوبات هم به زباله دانی سرازیر خواهند شد
  • داش فر IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    خب خدارو شکر
  • سعید SG ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    قربان زاده تا استقلال رو نابود نکنه دست بردار نیست او باعث دور شدن استقلال از قهرمانی بود
  • ا.م IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    مظلومی رفت دنبال سمیعی و مومنی هم بزودی میره دنبال مظلومی وسه تایی باهم بهمراه مدیریت فاجعه ساز وبقیه ی باندآجر،دسته جمعی خدمت دادستان میرسندتا انشاالله بدون لابی ،زدوبندو مسکوت ماندن این خسارت عظیم، تاوان فاجعه ی مدیریتی بی سابقه وبالای۵۰۰میلیاردتومن حیف ومیل بیت المال وسهام هواداران را بدهند
  • 6 IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    احتمالا ميخان بجاش ايمون زايد رو بيارند
  • رضا رحیمی IR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
    ای کاش بخاطر هیئت مدیره خودشو انقدرحقیروذلیل نمی‌کرد آبروداداش بزرگشو هم برده و پایگاه هواداریش را هم ازدست داده ای کاش همون بازیکن و مربی محبوب توذهن هواداران استقلال میموند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی