نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲
۳ |
۰
این تیم باید سقوط کند/ شکایت رسمی پنج باشگاه لیگ برتری!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه‌های لیگ برتری خواستار اعمال دقیق قوانین مالی در مورد یک باشگاه شده‌اند.

پنج باشگاه انگلیسی ساوتهمپتون، لسترسیتی، لیدز، ناتینگام فارست و برنلی به لیگ برتر این کشور اطلاع دادند که در صورت سقوط نکردن باشگاه اورتون به چمپیونشیپ قصد دارند از این باشگاه و همچنین از لیگ برتر به اتهام تبعیض قائل شدن و رعایت نشدن قوانین هزینه‌های مالی توسط این باشگاه به دادگاه شکایت کنند.

این پنج باشگاه انگلیسی اعلام کرده‌اند در صورتی که اورتون امسال از لیگ برتر سقوط نکرده و شکایت آنها توسط دادگاه پذیرفته شود این باشگاه به دلیل تخطی از قوانین فیرپلی مالی محکوم شده و پنج باشگاه شاکی خواهان دریافت غرامت ۳۰۰ میلیون پوندی خواهند شد.

روزنامه دیلی‌میل در گزارش خود در این مورد نوشته چند باشگاه دیگر هم آماده پیوستن به این شکایت هستند. در صورتی که دادگاه این شکایت را بپذیرد لیگ برتر احتمالا به پرداخت غرامت محکوم خواهد شد. ادعای باشگاه‌ها این است که لیگ برتر انگلیس از اعمال بدون تبعیض قوانین مالی خودداری کرده است. قوانینی که بر اساس آنها یک باشگاه نمی‌تواند در یک بازه زمانی سه ساله ضرری بیش از ۱۰۵ میلیون پوند را در صورت‌های مالی‌اش ثبت کند. باشگاه‌های شاکی می‌گویند این قانون توسط اورتون نقض شده ولی لیگ برتر به آن بی‌اعتنا بوده است.

این شکایت‌ها و تهدیدها در حالی است که باشگاه اورتون که مالکیتش بر عهده فرهاد مشیری است در دو سال گذشته برای کنترل هزینه‌هایش همکاری نزدیکی با لیگ برتر داشته است. لیگ برتر به اورتون اطلاع داده که برای امضای هر قرارداد جذب بازیکن ابتدا باید تایید این لیگ را به دست بیاورد.

اما پنج باشگاه شاکی می‌گویند اورتون در سه فصل گذشته ۳۷۲ میلیون پوند ضرر در صورت‌های مالی‌اش ثبت کرده و لیگ برتر با وجود اطلاع از این اعداد از برخورد با این باشگاه خودداری کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نسیم آسیا لکه ننگ آسیا⛳ IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    همین برنامه رو تیم های مظلوم و مردمی سپاهان و اسقلال علیه سوگولی باید انجام بدن تا کی باید در مقابل تیم خاص کوتاه آمد
  • ایرانی IR ۰۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
    منظورت از "تیم مردمی" ، همان تیمی است که ۳۵۰ میلیارد تونان از سپرده‌ی مردم در فرابورس، و ۱۸۰ میلیارد تومان وام بانک شهر، و "۳بار کمک ۱۰۰ میلیارد تومانی دولت" برای پرداخت بدهی مربی اسبق، دریافت کرده و گرانترین تیم ۳سال اخیر را در اختیار داشته است!!؟؟!!؟؟
  • قرمز IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
    دقیقا برا شیش العین آسیا هم باید اینطور کاری را کرد که بااین همه هزینه همیشه تیم سوم ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی