چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷
۰ |
۰
بازیکن شرط‌بند نقره داغ شد/ ۲۳۲ مورد تخلف و ۸ ماه محرومیت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن تیم برنتفورد با حکم سنگینی از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس روبه‌رو شد.

ایوان تونی، ستاره انگلیسی برنتفورد، مدتی قبل به نقض قوانین اتحادیه فوتبال انگلیس درباره شرط‌بندی اعتراف کرد و منتظر حکم نهایی مجازاتش بود. حکمی که روز چهارشنبه اعلام شد تا مشخص شود اتحادیه انگلیس این ستاره ملی‌پوش انگلیسی را نقره‌داغ کرده است.

ایوان تونی به ۲۶۲ مورد نقض قوانین شرط‌بندی متهم شده بود که در نهایت از ۳۰ مورد تبرئه شد ولی به دلیل تخلف در ۲۳۲ مورد از سوی اتحادیه مجازات شد. مجازات او ۸ ماه محرومیت از کلیه فعالیت‌های فوتبالی و همچنین پرداخت ۵۰ هزار پوند جریمه نقدی است. اتحادیه فوتبال همچنین به او هشدار داد که در آینده باید مراقب باشد تا بار دیگر قوانین شرط‌بندی را نقض نکند.

اتحادیه فوتبال انگلیس با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «ایوان تونی از حضور در مسابقات و کلیه فعالیت‌های فوتبالی به مدت ۸ ماه محروم شد. این مجازات از لحظه انتشار این اطلاعیه اجرایی خواهد شد. این بازیکن تا تاریخ ۱۶ ژانویه ۲۰۲۴ حق حضور در مسابقات را نخواهد داشت و باید مبلغ ۵۰ هزار پوند هم جریمه پرداخت کند. اتحادیه به ایوان تونی نسبت به رفتارش در آینده هشدار می‌دهد.»

تونی تنها اجازه دارد در چهار ماه آخر این محرومیت ۸ ماهه در تمرین‌های باشگاهش برنتفورد شرکت کند اما حق شرکت در مسابقات را نخواهد داشت.

در همین رابطه: اتهام ستاره لیگ برتر برای شرط‌بندی/ ۲۳۲ مورد نقض شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی