نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
ادعای عجیب سرمربی چوکا پس از سقوط/ مربی بومی تیم یک اتهام بزرگ مطرح کرد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم فوتبال چوکای تالش مدعی شده که برخی بازیکنان این تیم در جریان شکست 4 بر 2 مقابل خلیج فارس ماهشهر کم‌کاری کرده‌اند.

 مهم‌ترین اتفاق هفته سی و یکم و ماقبل پایانی رقابت‌های لیگ دسته اول قطعی شدن سقوط چوکای تالش بود که فصل سیاهی را به دلیل مشکلات عدیده مالی و مدیریتی پشت سر گذاشت.

جالب اینکه حالا و پس از این همه تغییرات مدیریتی و فنی که در نهایت در اتفاقی کاملا قابل انتظار منجر به سقوط چوکای تالش شد، اصغر رسولزاده مربی بومی چوکا در گفت‌وگویی این‌طور دلیل سقوط سبزپوشان را اعلام کرده است: «برخی ماسک دلسوزی زده‌اند تا هواداران نیت اصلی آنها را ندانند، اما از ماهشهر با من‌ تماس می‌گیرند که یکی از سرمربیان سابق شما گفته که در صورت دادن مبلغی، بازیکنانی از چوکا کم کاری می‌کنند و این تیم شکست می‌خورد که در نهایت به هدفشان نیز رسیدند.»

این گفته‌های رسولزاده در شرایطی مطرح می‌شود که این مربی به تازگی جانشین جهانگیر عسگری سرمربی سابق چوکا شده و البته چند مسابقه هم در ابتدای فصل هدایت چوکا را برعهده داشت.
نکته قابل توجه و نگران کننده در چوکا و صحبت‌های رسولزاده این است که این مربی برای آرام کردن هواداران پرشور تالشی دست به چنین صحبت‌هایی زده، وگرنه اگر قرار باشد تیمی پس از تغییرات پی در پی مدیریتی و فنی در طول چند ماه در لیگ دسته اول بماند، باید تعجب کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی