نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۰
۹ |
۰
تلاش شکیرا برای آرام کردن پیکه!
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرزندان پیکه و نامزد سابقش در ویدئویی با خواننده کلمبیایی شرکت کردند و ستاره پیشین بارسلونا از این موضوع ناراحت و عصبانی شده است.

تلاش‌های مداوم شکیرا و جرارد پیکه برای حل مشکلات و اولویت دادن به رفاه فرزندانشان اخیراً مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است. این دو نفر علیرغم جدایی، کاملا آگاهند که تصمیماتشان پیامدهایی برای آینده دو فرزندشان میلان و ساشا دارد.

پیش از این، شکیرا وقتی یکی از پسرانش در پخش زنده مسابقه کینگز لیگ با پیکه ظاهر شد، ناراحتی خود را ابراز کرد و حتی دست به شکایت رسمی از اشتراک‌گذاری تصاویر فرزندشان در شبکه‌های اجتماعی زد. اکنون این پیکه است که از آواز خواندن و پیانو نوازی فرزندانشان در کلیپی با شکیرا ابراز نارضایتی کرده است. به گفته «لورنا واسکس» پیکه از انتشار این کلیپ ناراحت و عصبانی شده است.

شکیرا در این مورد توضیح داد و گفت که فرزندانش با او در استودیو بودند و با شنیدن آهنگی که به آنها تقدیم شده، خواستند که خودشان هم در این آهنگ سهیم باشند.

وضعیت پیکه و شکیرا

علاوه بر این، وکیل شکیرا «پیلار مانه» از بیانیه این خواننده به «اروپا پرس» تعجب کرد و وضعیت فعلی زوج سابق را روشن کرد و احساسات شکیرا را منعکس کرد. او گفت: «حریم شخصی بچه‌ها حفظ شده و همه چیز بین این زوج عالیست. هیچ خبری مبنی بر وجود مشکل و اختلاف بین این دو نفر به من اعلام نشده، همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود و خوب است، پیکه مرتب فرزندانش را می‌بیند و مشکلی وجود ندارد.»

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • سیروس IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    بابا شما که میخواین برگردین پیش هم این لوس بازیای خاورمیانه ای چیه دیگه در میارین.
    • کارزان IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      خود تحقیری تو حرفت موج میزنه.
  • رها IR ۰۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
    چیزی که عوض داره گله نداره 😀😉
  • ف دال IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    درود؛ سرکار خانم فرزین به شما تبریک عرض می‌کنم بابتِ... . . . . خلق پُست و سَبک جدیدی در روزنامه‌نگاری ورزشی! ما استقلالی‌نویس و پرسپولیسی‌نویس داشتیم.. سرویس بین‌الملل و اصطلاحا خارجی‌نویس داشتیم.. از دیرباز تو همین خبر ورزشی نگارنده‌هائی مثل رضا امیرشاهی و اخوان کاس‌نژاد که موسوم به فضائی‌نویس بودن، داشتیم... اما شما دیگه رسما و حقیقتا «پیکه-شکیرا نویس» خبر ورزشی شده‌اید! / راستی؛ من یکی، دو روز نتونستم خبرها رو دنبال کنم و از سری «پیکه-شکیرا-همیلتون» همون دو اپیزود 1-"شام مشترک" به همراه چند همراه دیگه (که تو همون رستوران شکیرا با تام کروز هم چاق‌سلامتی کرده بودن!) و 2-"خوشگذرانی در قایق تفریحی" که اونجا هم باز چند تا همراه اضافه بر سازمان داشتن! رو ازشون اطلاع دارم و به‌لطف پیگیری‌های شما به سمع و بصرم رسیده! اگه احیانا قسمت جدیدی منتشر شد، بی‌زحمت زودتر اطلاع بدید ببینیم بالاخره این همراه‌های همراهی‌ناکننده دست از سر این دو تا مرغ عشق برمی‌دارن و سریال به جاهای حساس و رمانتیکش می‌رسه یا خیر! [#شوخی]

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی