نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰
۱ |
۰
واکنش مهدی رحمتی به شایعه حضور در استقلال!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: امسال توانستیم رتبه فصل گذشته را با اقتدار حفظ کنیم و به هدف مان رسیدیم.

سیدمهدی رحمتی در نشست خبری بعد از بازی با فولاد خوزستان که با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید، اظهارکرد: از نیمه اول تیمم راضی نبودم. نیمه دوم هم تا شروع شد دو گل روی اتفاق دریافت کردیم اما بعد از گل دوم آن فوتبالی که مدنظر ما بود را به نمایش گذاشتیم. البته شاید کیفیت نیمه اول تیم ما به خاطر شرایط آب و هوایی اهواز بود که تیم ما را تحت تاثیر قرار داده بود.

وی ادامه داد: در  طول ۹۰ دقیقه در ۱۵ دقیقه ای که دو گل زدیم و بعد از آن هم که موقعیت گل داشتیم، خوب بازی کردیم و اگر از موقعیت هایمان استفاده می کردیم می توانستیم گل سوم را هم بزنیم و برنده باشیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: دو سال است که هشتم می شویم و به خاطر قوانینی که وجود دارد در این رده قرار گرفته ایم، در صورتی که تفاضل گل ما بهتر از فولاد بود و می توانستیم هفتم شویم. از بازیکنانم تشکر می کنم که امسال با وجود کمبودهایی بود همه توان و انرژی شان را گذاشتند. از تمام مجموعه نیز قدردانی می کنم که یکسال من را تحمل کردند و امیدوارم با برنامه ریزی باشگاه برای سال آینده بتوانیم تیم خیلی خوبی داشته باشیم و نتایج خیلی خوبی را کسب کنیم.

وی ادامه داد: امسال توانستیم رتبه فصل گذشته را با اقتدار حفظ کنیم و به هدف مان رسیدیم. اگر باشگاه در فصل نقل و انتقالات همکاری کند و قرارداد بازیکنان را تمدید کنیم و بازیکن زیادی را از دست ندهیم و نقاط ضعف مان را با باز یکنان مدنظر رفع کنیم می توانیم فصل آینده هم مثل امسال تیم قدرتمندی داشته باشیم.

رحمتی در واکنش به سوالی درباره حضورش در استقلال نیز گفت: اگر سوالی درباره بازی باشد جواب می دهم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی