نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
هشدار سیدجلال به پرسپولیسی‌ها؛ همین امشب جشن قهرمانی را تمام کنید/ قدرت پرسپولیس به هوادارانش است
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم فوتبال پرسپولیس به بازیکنان این تیم گوشزد کرد که فقط باید امشب را مشغول جشن قهرمانی باشند و از فردا مهیای جام حذفی شوند.

سیدجلال حسینی در جشن قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست‌ودوم اظهار داشت: یک قهرمانی خیلی خوب به دست آوردیم. بچه‌ها در طول فصل خیلی تلاش کردند و این موفقیت و قهرمانی تقدیم هواداران باشد.

پرافتخارترین بازیکن تاریخ لیگ برتر فوتبال در مورد ششمین قهرمانی کمال کامیابی‌نیا با پرسپولیس خاطر نشان کرد: امیدوارم کمال همچنان ادامه بدهد و با پرسپولیس قهرمانی‌های بیشتری به دست بیاورد تا هواداران همیشه خوشحال باشند.

وی راجع به شانس پرسپولیس برای کسب دوگانه قهرمانی گفت: این بازی تمام شد و امیدوارم هواداران خوشحال باشند، اما بازیکنان باید از همین امشب جشن قهرمانی را تمام کنند. دو بازی حساس مقابل دو تیم خیلی خوب و مدعی در جام حذفی داریم و امیدوارم بچه‌ها روند خوب خود را داشته باشند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره حمایت هواداران پرسپولیس تصریح کرد: همیشه گفتم قدرت پرسپولیس به هوادارانش است که در تهران و شهرستان‌ها همراه ما هستند و امروز هم خوشحال هستند و مبارک‌شان باشد.

حسینی با تمجید از هواداران نساجی یادآور شد: هواداران نساجی عالی هستند و همیشه فوق‌العاده و پرشور بودند و امیدوار سال آینده یک تیم قوی داشته باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • زیگزاگ IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    خسته نباشی.میخواد بگه اگه قرارداد میلیاردی دارم، منم حرفی زدم.
  • عبدالهادی اژدری IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    اگر قراداد میلیاردی داره ارزشش هم داره ،دو بار رفته فینال واقعی آسیا و تو هر تیمی بوده آخر فصل جام قهرمانی را بالا برده سوپر من محبوب فوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی