هشدار سیدجلال به پرسپولیسی‌ها؛ همین امشب جشن قهرمانی را تمام کنید/ قدرت پرسپولیس به هوادارانش است
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم فوتبال پرسپولیس به بازیکنان این تیم گوشزد کرد که فقط باید امشب را مشغول جشن قهرمانی باشند و از فردا مهیای جام حذفی شوند.

سیدجلال حسینی در جشن قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست‌ودوم اظهار داشت: یک قهرمانی خیلی خوب به دست آوردیم. بچه‌ها در طول فصل خیلی تلاش کردند و این موفقیت و قهرمانی تقدیم هواداران باشد.

پرافتخارترین بازیکن تاریخ لیگ برتر فوتبال در مورد ششمین قهرمانی کمال کامیابی‌نیا با پرسپولیس خاطر نشان کرد: امیدوارم کمال همچنان ادامه بدهد و با پرسپولیس قهرمانی‌های بیشتری به دست بیاورد تا هواداران همیشه خوشحال باشند.

وی راجع به شانس پرسپولیس برای کسب دوگانه قهرمانی گفت: این بازی تمام شد و امیدوارم هواداران خوشحال باشند، اما بازیکنان باید از همین امشب جشن قهرمانی را تمام کنند. دو بازی حساس مقابل دو تیم خیلی خوب و مدعی در جام حذفی داریم و امیدوارم بچه‌ها روند خوب خود را داشته باشند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره حمایت هواداران پرسپولیس تصریح کرد: همیشه گفتم قدرت پرسپولیس به هوادارانش است که در تهران و شهرستان‌ها همراه ما هستند و امروز هم خوشحال هستند و مبارک‌شان باشد.

حسینی با تمجید از هواداران نساجی یادآور شد: هواداران نساجی عالی هستند و همیشه فوق‌العاده و پرشور بودند و امیدوار سال آینده یک تیم قوی داشته باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • زیگزاگ IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    خسته نباشی.میخواد بگه اگه قرارداد میلیاردی دارم، منم حرفی زدم.
  • عبدالهادی اژدری IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    اگر قراداد میلیاردی داره ارزشش هم داره ،دو بار رفته فینال واقعی آسیا و تو هر تیمی بوده آخر فصل جام قهرمانی را بالا برده سوپر من محبوب فوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی