نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
اعتراف ژاوی پس از شکست رئال از سیتی؛ هواداران بارسا خوشحال شدند!/ به خودمان افتخار می‌کنیم و شنبه جشن می‌گیریم
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ژاوی از مقایسه بین آنچه بارسلونا در این فصل انجام داده و آنچه رئال مادرید به دست آورده اجتناب کرد.

بارسلونا با پیروزی مقابل اسپانیول، تنها چند روز قبل از خروج رئال مادرید از لیگ قهرمانان اروپا پس از شکست مقابل منچسترسیتی، قهرمان لالیگا شد. ژاوی به مطبوعات گفت: «اگر می‌خواهی بنویس. خودت بنویس. ما فصل فوق‌العاده‌ای داشتیم و این معیار ماست. اینکه کجا بودیم و اکنون کجا هستیم. من به تیم رتبه B می‌دهم. ما تمام انتظارات را برآورده نکردیم ولی در سوپرکوپا، بدشانسی کوپا و لالیگا خوب رقابت کردیم.»

حذف رئال مادرید از لیگ قهرمانان اروپا

ژاوی هنگام صحبت در مورد حذف رئال مادرید از لیگ قهرمانان اروپا، اعتراف کرد که هواداران بارسلونا از اینکه رئال مادرید از این رقابت‌ها حذف شود خوشحال می‌شوند. ژاوی ادامه داد: «من تصور می‌کنم که برای هواداران خوشحال‌کننده بود. سیتی بسیار برتر بود و از موقعیتش استفاده کرد. قبلا گفتم که از نظر من سیتی بهترین تیم حال حاضر جهان است. ما حرفه‌ای‌ها برای لالیگا ارزش زیادی قائل هستیم، صرف نظر از اینکه تیم‌های دیگر چه کاری انجام می‌دهند. معیار ما این است که ببینیم مردم این شادی و هیجان را تجربه می‌کنند. با ارزش‌ترین مساله این نیست که مادرید ببازد. مهمترین چیز این است که کارمان را به خوبی انجام داده باشیم و لالیگا را ببریم.»

پس از بازی شنبه مقابل رئال سوسیداد، جام لالیگا به بارسلونا اهدا خواهد شد. ژاوی در پایان گفت: «ما بسیار به خودمان افتخار می‌کنیم و در این مسابقه جشن می‌گیریم. فردا جام به ما اهدا خواهد شد اما یک بازی هنوز وجود دارد و ما اهداف دیگری هم داریم. می‌خواهیم لالیگا را با قدرت به پایان برسانیم.»

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی