مهمان سورپرایزی جشن قهرمانی بارسلونا/ او هم مانند مسی تنبیه می‌شود؟
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نیمار در جشن قهرمانی هم‌تیمی‌های سابقش در لالیگا شرکت کرد و با آنها به جشن و پایکوبی در کلوپ شبانه پرداخت.

بارسلونا پس از پیروزی در دربی کاتالونیا در ورزشگاه RCDE بیست و هفتمین قهرمانی خود در لالیگا را جشن گرفت. همراه اتوبوس حامل ژاوی، بازیکنان و کادر فنی او، اتوبوس تیم بانوان هم حرکت می‌کرد و آنها هم قهرمانی خود را جشن می‌گرفتند.

اما به گفته جرارد رومرو، روزنامه‌نگار، یک مهمان سورپرایزی هم در جشن حضور داشت: نیمار؛ مهاجم پاری‌سن‌ژرمن. این مهاجم همچنان رابطه خوبی با برخی از بازیکنان بارسلونا دارد. مارک آندره تراشتگن، جوردی آلبا، سرجی روبرتو و سرخیو بوسکتس بازیکنانی هستند که در آخرین سال حضور نیمار در بلوگرانا در کنار نیمار حضور داشتند.

این بازیکن برزیلی که در بارسلونا در حال گذراندن روزهای تعطیلش بود، به جشنی که برخی از بازیکنان در کلوپ شبانه کارپدیم برگزار کردند، پیوست. البته این شام گروهی نبود بلکه برخی از بازیکنان تیم تصمیم گرفته بودند برای ادامه جشن و پایکوبی به این کلوپ بروند. باید صبر کرد و دید که آیا حضور نیمار در مهمانی هم‌تیمی‌های سابقش مورد تایید پی‌اس‌جی است یا او هم مانند مسی مجازات می‌شود. لازم به ذکر است که هم‌تیمی او لیونل مسی نیز از روزهای تعطیلش برای رفتن به عربستان به همراه خانواده‌اش استفاده کرده بود و دو هفته از بازی در تیم محروم شد.

این مطلب را هم بخوانید: مهندس ژاوی عمارت کاتالان‌ها را از نو ساخت/ بارسلونا؛ قهرمان شایسته و جوان لالیگا

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی