نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
رضا درویش
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

رضا درویش به طعنه می‌گوید برای مسئولان فدراسیون کارهایی مهم‌تر از مراسم قهرمانی پرسپولیس وجود داشته است، وگرنه نمی‌شود در جشن پایانی مهمترین تورنمنت فوتبالی کشور، نه رئیس فدراسیون و نوابش حضور یابند و نه حتی دبیر فدراسیون!

بدون شک رضا درویش نقشی غیرقابل انکار در قهرمانی پرسپولیس داشت. او تمام بازیکنان مورد نظر گل‌محمدی را خرید و حاشیه‌های زیاد پرسپولیس را در طول فصل جمع کرد. با مدیرعامل قرمزها که روزهای سخت و خاصی را در طول فصل سپری کرد، مصاحبه‌ای اختصاصی انجام دادیم که می‌خوانید.

فصل پرفراز و نشیبی بود آقای درویش...
بله، آن‌قدر حاشیه زیاد بود که هر روز و هر ساعت ما درگیر بودیم. هر روز حساب‌هایمان بسته می‌شد و با اشخاص حقیقی و حقوقی ماجراها داشتیم اما به لطف خدا با قهرمانی پرسپولیس، مردم خوشحال شدند و ما مزد خودمان را از اوستاکریم گرفتیم. در واقع خدا مزد پرسپولیس را داد. ما فقط در یک فقره تسویه‌ مالیاتی سال‌های ۷۵ تا ۹۰ را انجام دادیم و همچنین سال‌های ۹۶ و ۹۷. البته وزرای اقتصاد و ورزش و سازمان خصوصی‌سازی هم خیلی کمک کردند.

در جریان حل مشکلات مالی مورد خاصی بود که در ذهن‌تان مانده باشد؟
ببینید من در یک مورد ۴ ساعت پشت درِ اتاق یک مسئول نشستم تا پول بگیرم. باور کنید برای خودم و خانواده‌ام این کار را نمی‌کردم اما به هر حال باید کار پرسپولیس را راه می‌انداختیم. خیلی‌ها به من می‌گویند چرا با موتور تردد می‌کنی ولی چه کار کنم؟ باید مدام این‌ور و آن‌ور برویم تا مشکلات را حل کنیم. البته من نقش زیادی در قهرمانی پرسپولیس نداشتم و هرچه بود، لطف خدا، زحمات مدیران دیگر، کادرفنی و بازیکنان و سایر عوامل بود. من قبلا هم گفتم که ما نه صنعت داشتیم، نه معدن اما خدا و مردم را داشتیم.

این‌که شما نقش نداشتید، تعارف است. خیلی‌ها می‌گویند پرسپولیس نسبت به استقلال اصلا مشکل مدیریتی نداشت.
به هر حال مردم لطف دارند. همین روز آخر ما از مردم عزیز مازندران این‌قدر لطف و محبت دیدیم که حد نداشت و خدا کند بتوانیم روزی جبران کنیم.

چرا شما بین تماشاگران نشسته بودید؟
خب در جایگاه ویژه جا نبود. ما هم با معاونان و دوستان رفته بودیم و اتفاقا بین مردم نشستن خیلی لطف و صفا دارد.

درویش در جایگاه تماشاگران بازی نساجی

نقش گل‌محمدی در قهرمانی چقدر بود؟
خیلی زیاد. یحیی اجازه نداد حاشیه‌ها به پرسپولیس لطمه بزند. این‌که در مهمترین هفته‌ها ۱۱ بازیکن در خطر محرومیت هستند اما هیچ‌کدام محروم نمی‌شوند، هنر گل‌محمدی است. او نشان داد یک مربی متمایز است و می‌تواند پرسپولیس را قهرمان آسیا کند. شما ببینید داوری‌ها ۶ هفته پیاپی علیه ما بود. مثلا مقابل فولاد ۲ پنالتی ما را نگرفتند.

یحیی گفت تا من هستم، نمی‌گذارند پرسپولیس قهرمان شود و...
بله، من هم گفتم. چون اتفاقات را رصد می‌کردم. چطور می‌شود ۶ هفته داوری‌ها علیه شما باشد؟

یعنی پرسپولیس از داوری منتفع نشد؟
ما فقط در یک بازی مقابل مس رفسنجان از این مسئله سود کردیم اما در ۶، ۷ بازی به شدت لطمه خوردیم و حتی صدر جدول را از دست دادیم. حرف من این است که اگر با رضا درویش مشکل دارید، پرسپولیس را نزنید چون مردم این تیم را دوست دارند و با پرسپولیس زندگی می‌کنند. می‌گویند در دربی یک پنالتی به خاطر ضربه قایدی گرفته نشد اما به شهادت کارشناسان خطا روی مهدی عبدی در همان دربی پنالتی بود. جالب این‌که هفته بعد مشابه همان حرکت را قایدی مقابل پیکان انجام داد و داور پنالتی گرفت! این‌که ۶ هفته داوری علیه یک تیم باشد، همه را از پا می‌اندازد.

بازیکنان پرسپولیس هم در طول فصل تا حد زیادی بی‌حاشیه بودند.
بله، باید از تک‌تک آن‌ها تشکر کنم. شما از نظر فنی هم می‌بینید که ما دروازه‌بانی مثل بیرانوند داریم که به جرأت می‌گویم مثل کورتوا است. شما کار با توپ کدام دروازه‌بان را دیدید که در حد بیرانوند باشد؟ به نظر من تا حالا ما چنین دروازه‌بانی با این همه هنر نداشته‌ایم.

تیم شما پرمهره‌تر بود یا استقلال و سپاهان؟
نمی‌دانم ولی این را بگویم که ما بهترین بازیکنان ایران را داشتیم.

اما مثلا ستاره‌ای مثل قایدی نداشتید.
نه، به نظر من محمد عمری خیلی بهتر از مهدی قایدی است. ما بهترین بازیکنان و بهترین کادر فنی را داشتیم و این را بارها و بارها ثابت کردیم.

در جشن قهرمانی هم که مسئولان فدراسیون نبودند و...
خب حتما کارهای مهمتری داشتند! دوستان کارهای خود را اهم و فی‌الاهم کرده بودند. رئیس فدراسیون و خیلی‌های دیگر رفته بودند قطر یا مثلا در یک مسابقه از لیگ قهرمانان آسیا شرکت کردند اما جشن قهرمانی پرسپولیس در مهمترین تورنمنت فوتبالی ایران برایشان مهم نبود! به من گفتند چرا مسئولان فدراسیون را دعوت نکردی اما مگر من چه‌کاره بودم؟ خود من را دعوت کرده بودند! مگر می‌شود رئیس فدراسیون، نواب رئیس، دبیر فدراسیون و... هیچ‌کدام در مراسم قهرمانی نباشند؟!

جشن قهرمانی پرسپولیس

دریافتی بازیکنان و کادر فنی چند درصد بوده؟
بین ۷۶ تا ۸۰ درصد.

بهترین اتفاق فصل برای پرسپولیس چه بود؟
خب اتفاقات خوب که زیاد بود اما پیروزی در دربی و پیروزی ۴-۲ مقابل سپاهان در جام حذفی از همه جذاب‌تر بود و فکر کنم به هواداران هم خیلی چسبید.

اشتباهی هم در طول فصل داشتید که اگر زمان به عقب برگردد، آن را انجام ندهید؟
شاید بچه‌ها را مجاب می‌کردم مثل ۷ هفته آخر به هیچ‌وجه وارد مسائل حاشیه‌ای نشوند.

در جام حذفی هم اگر به فینال برسید و با استقلال روبه‌رو شوید، می‌برید؟
اگر اتفاق خاصی پیش نیاید، باز هم استقلال را می‌بریم. ما مقابل سپاهان هم ۱۰ نفره شدیم وگرنه نمی‌باختیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳۷
  • علی IR ۰۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    مابهترینیم
    • ساوالان IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
      پرونده استرا مشکلی نداشت . این مدیران استقلال بودند که از ان پرونده سو استفاده کردند . و 3 بار دولت را تیغ زدند..استقلال پارسال انقدر بازیکن گرانقیمت گرفته . که دولت و مجلی در پولش ماندند. حتی کمک3میلیون یوروی وزارت هم دردی را دوا نکرد. بازیکن به 50درصد هم نرسیده...6تا مهاجم بالای 20میلیارد گرفتند.. کاوه بازی نرسید زلاتان شهباز زاده بیرون نشست.. قایدی 2میلیون یورو اب خورده. محبی یک میلیون دلار...وووووو استقلال با این ریخت پاش در دو سال اینده توان رقابت را از دست خواهد داد.. مگر اینکه مثل امسال دولت مستقیم یورو تزریق کند... و داوران مثل این دوسال 15 تا پنالتی کنار بزارند. و اون چند تیم داداشی وا بدهند 6 و7 ....گل بخورند....
    • شمسعلی IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
      دو تا استراماچونی دیگه بیاد کیسه، بعضیا نصف ایران رو خوردن یه لیوان آب هم روش
    • ساوالان IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
      البته این ها رو از روی نسخه اورجینال یعنی تیم خودمون لنگ گفتم. که هر چی سیا بازی تو فوتبال هست سرآمدش خودمونیم.
    • جک پیکان IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
      درود بر ساوالان . حرف دل زدی... استقلال تیم سهمیه دلار پنالتی لابی هست. تامام
    • لنگ IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
      بله آقای درویش خوب گفتید وزارت اقتصاد، وزارت ورزش، وسازمان خصوصی سازی همه کمک کردند بله همه کمک کردند به شما اما زیر پای استقلال را خالی کردند تو که می گویی مالیات از سال ۷۵الی ۹۰را پرداخت کرده ایم پس هنوز بدهی مالیاتی از سال ۹۰تا الان را پرداخت نکرده اید پس کميته صدور مجوز حرفه ایی برای شما مجوز صادر کرده اما برای استقلال صادر نکرده بگو ببینم خوبه که خودتون کمکهای دولتی همه جانبه را گفتی ویک سخن هم در مورد قایدی وعمری اگر عمری خوبه چرا گلممد در چند بازی اخیر از او استفاده نکردند یا گلممد اعتماد به جوانان ندارد یا اینکه با این بازیکن در چند مرحله که لنگپولیس به مشگل خورده بود مشگلش را حل کرد حالا به این بنده خدا دیگه احتیاج ندارد آقای درویش مطمئن باش اگر آقای سجادی و قربانزاده و وزارت اقتصاد به تو بال وپر نمی دادند مطمئن باش الان بلبل زبانی نمی کردی
    • لنگ مافیائی IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
      متاسفم براتون لنگیهای هوچیگر معلومه که بیرانوند چطور از پرتقال خریدید اسماعیل فر گرانقیمت چطور از تیم سرمایه دار سپاهان خریدید چهار بازیکن خارجی را چطور خریدید آقای درویش درست می گویی که عمری خوبه پس چرا دیاباته پیر را ۹۰میلیارد خریدی چرا آن مهاجم برزیلی را ۹۰میلیاردی را خریدی آن لوکادیا که قالتون گذاشت چرا ۹۰میلیارد خریدید معلوم نیست که به چاه نفت وصلید البته اشاره کردی که وزارت ورزش و وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی‌سازی همه به شماها کمک کرده اند اگر در گذشته سلطانی فر وجهرمی کمک می کردند حالا کمک دهنده ها بیشتر شدند خجالت بکشید هزاران میلیارد پول بیت المال را خرج یک جام کردید که آنهم اگر کميته داوران وموعودها وحیدری ها نبودند باز هم عرضه نداشتید جام را در میدان بدست آورید
    • عادل IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
      باید فقط خندید اگر عمری بهتره پس چرا گلممد اورا به نیمکت چهار میخ کرده ههههههههههههههههههههه فکر کردم این درویش عقل وشعور دارد اما اشتباه کردم خودش هم اعتراف کرد که وزارت ورزش ،وزارت اقتصاد، وخصوصی سازی کمک کردند پرسپولیس قهرمان شد پس خودت هیچ کاره بودی ولی در عوض تا توانستند چوب لای چرخ ساپینتو وتیمش گذاشتند
    • لنگ IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
      مگر قرار داد بنده خدا رادشویچ چقدر بوده در حد ۵۰۰میلیون میلیون بوده وآنرا هم هنوز پرداخت نکرده اید گفته اید قسطی می کنیم اما پول استراماچونی را باید از حلقوم سلطانی خر بیرون می کشیدند چون آن نامرد بود که فراریش داد
  • محسن IR ۰۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    راست میگی راشودویچ اصلا کوتاه نیومد هم تخفیف نداد. هم جریمه دیرکرد گرفت. هم از آسیا شما رو محروم کرد کلا خیلی راشودویچ بی ادب تر بود! تازه اینم یادم رفت که بازنشستگان و کارگران عزیز هم از صندوق امیدشون به موقع پولشون رو تقدیم نکردند.
    • مافیای پیروزی چی IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
      دقیقا میشه مدال شارلاتانیزم و فرار رو به جلو وقیحانه و دروغ هرچه بزرگتر باور پذیرتر رو به این مدیریت و کادر فنی پیروزی اهدا کرد که با همه کمکهای تاج و افشاریان و سهیل و شورای تسهیل و فشار سیاسیون و کلی اسپانسرهای پیدا و پنهان و یارگیری خفن باز هم اینقدر از همه جا طلبکارن و ناله انا مظلوم سر میدهند خخخخ
  • رضا IR ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    آخه مگه میشه کل فدراسیون ووزارت ورزش کیسه کش باشند و بخوان در چشن قهرمانی قرمز پوشان پایتخت .پرسپولیس .شرکت کنن!!!!!!!!
    • سامان IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
      با وجود تاج سپاهانی مگه میشه ازشون انتظار داشت تو جشن قهرمانی بیان..مهم هواداران هستن که همه جا با تیم محبوبشونن
    • محمد حسین IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
      دیگه خیلی ضایع بود شرکت می کردند !!
    • پیروزیچی IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
      اتفاقا از ترس تابلو شدن شرکت نکردن، چون اگر میومدن یعنی مطمئن بودن پیروزی نساجی رو میبره.
  • امیر IR ۰۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    جناب آقای درویش خود شما با فاصله زیاد سرور و سالار کل باشگاه استقلال هستی خیلی دوستت داریم و توانمندی شما بسیار بالاست و عبور از کوچه های مافیایی کیسه و تاج و ساکت و الهامی و سمعیی و بیانه نویسان حرفه ای فدراسیون و...پس نشون میده شما بسیار انسان شریف و متعهدی هستی که از این کوچه ها ما رو به سلامت عبور دادی ممنون امیدوارم همیشه تندرست در کنار خانواده محترمتان باشید
  • ناشناس IR ۰۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    وقتی قهرمانی به هفته ی آخر رسیده رئیس فدراسیون و.... اگر می اومدن می گفتن قهرمان از پیش تعیین شده است چون اگر مساوی می کردید یا می باختید سپاهان قهرمان میشد پس اونا نیومدن که بیشتر از این زیر سوال نرن ،
    • امین IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
      من خودم پرسپولیسیم ولی حرف حساب جواب نداره.بدون هیچ سندی هزار تا وصله به فدراسیون میچسبونن اگه یه نفرشونمیرفتن قائم شهر داستان میشد
    • ناشناس IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
      استاد قرار نبود که خود تاج بره. یه یکی از نایب رئیس‌ها رو میفرستادن قائم‌شهر خودش هم میرفت بازی تیم محبوبش رو توی کرمان می‌دید. یه چیز دیگه اونم اینکه آدم‌تر از این پولادگر! نبود بیاد جوایز رو اهدا کنه، مملکت قحط‌الرجاله، طرف گند زده به تکواندو مملکت حالا رفته شده معاون وزیر ورزش.
  • ع ق QA ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    مسئولین فدراسیون همه از دو گروه زرد و ابی هستند طبیعی است طول فصل به انها کمک کنند و در جریانات ویلموتس کیروش جام جهانی انتخاباتها و حتی تفکر در انتخاب سرمربی تیم ملی و داستانها شریک باشند خنده دار است که باز هم طرفداران دو تیم می گویند برای پرسپولیس ؟؟؟؟
  • قاسم IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    اتفاقا شما و آقا یحیی خیلی کاربلدین استاد درآوردن نتیجه هستین یعنی برانکو را گذاشتین تو جیب کوچکه با همین فرمون برو داورا حقوقی ندارن ساپورتشون کن تا لیگ شروع بشه
    • پرسپولیس قهرمان IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
      اهان بقول میثاقی چیزی که قبلا برا خودتون اتفاق افتاده رو الان بی ارزش جلوه ندین پارسال رو انگار فراموش کردین
  • آرش US ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    البته جدا از تعصب و طرفداری قائدی یکی از استثناهای حال حاضر فوتبال ایرانه و اصلا با کسی قابل مقایسه نیست.
  • علی IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    عمری از قائدی بهتر است!!!!؟؟؟؟؟😂خوبی!!!!؟؟؟ حمایت کمیته داوران از فدراسیون بهتر است
    • Hasan IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
      حالش خوب نیست اصلا کی این را مدیر کرده عمری بهتره خخخخ جوک میگه
    • حامد IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
      مدیر زرنگ فقط مدیرای استقلال،سه بار پول استرا رو از وزارت گرفتن و به ریش همه خندیدن و هیچ کس هم حریفشون نشد
  • مخاطب IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    متاسفانه مدیرچون آقای درویش دانش مدیریت ندارندوسخنان شبهه آمیزمیگویند..مگرشماقهرمان صددرصدی بودیدکه ازطرف فدراسیون ویاخودرئیس فدراسیون بایدحضورپیدامیکردنند.پس این ظن رادرمخاطب ایجادنکنیدکه قهرمانی شماازقبل برنامه ریزی شده
    • حمید IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
      ده تا تیم که در کورس قهرمانی نبودن؟! یکی از نواب به مازندران و دیگری کرمان میرفت که هر تیمی قهرمان شد حداقل یکی از معاونین حضور داشته باشن. واقعا چرا در مقابل فهمیدن مقاومت میکنید؟! مگر قبلا همین شرایط نبوده؟
  • محمود IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    اقای درویش واقع بین باش اگر در دربی پنالتی دقیقه ۴استقلال رو داور میگرفت همون بلایی که برسرتراکتور امد برسرشما هم میامد پس درباداین قهرمانی نخوابید وازمسئولین گله نکنید چون اونها باهماهنگی کمیته داوران ازبازی مس شروع به یارانه دادن به تیمتان وضایع کردن حق تیمهای دیگرکردند این امدادهای غیبی داوران تاجایی پیش رفت که صدای مربیان تراکتور وسپاهان را هم دراورد جالبه دوستان پرسپولیسی من همه اتفاق نظردارند که این قهرمانی به دلمان نچسبید ولی این اقا به هوچیگری عادت دارد
    • ......! IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
      شما تو طول ۹۰ دیقه عرضه زدن یه گل نداشتید هنوزم آویزون داورید برای پنالتی ای که بزعم اکثر کارشناسای داخلی و پنج تا خارجی پنالتی نبود! اصلا مگه پرسپولیس از شما گل دیقه ۳ بازی نخورده یا تا حالا نشده شما گل اول رو بزنید، خوب برید ببینید چی شده بردید بازی رو؟ با این فرمون شما بازنده حذفی هم هستید شک نکن!
    • حسن IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
      محمود پارسال یادته تیمتو چنان تابلو اول کردن که خود پیشکسوت آبی....‌‌گفتبرای من دومی پاک خیلی بهترازاین مدل قهرمانی است
    • پرسپولیسی IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
      لطفا انقد اگر اگر نکنید،پرسپولیس سرورته،شک نکن جام حذفی هم می‌بریم
    • رضا IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
      داداش یادت رفته تودربی تادقیقه ۸۰ جلو بودیدودرعرض ۱۰دقیقه چن تا گل خوردیدپس گل اول دلیل بردن نمیشه
  • تلاشی IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    داورها همکاری کنید تا لنگ جامداری کنه
  • Seyyed Taji IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    به به این هم جوک سال عمری از قائدی بهتر است
  • علی IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    جان خودت اسم خدارونیار.به لطف داوران و هدایتی وعوامل پشت پرده قهرمانی ارزشی نداره.عمری درحد قایدی نیست.دربی روهم به لطف خاص داوربردین.روزقیامت هم بایدپاسخگوباشین
  • امیر IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    رو ک نیست سنگ پای قزوینه فقط سه تا بازی آخر رو نگاه کنیم اگه لطف داور نبود سوم هم نمیشدید بازی داربی و اون پنالتی جنجالی نگرفتن تو بازی با نفت گل آفساید بر علیه استقلال گرفتن آوردن پیکان تو آزادی و گرفتن اون پنالتی ک حتی خود بازیکن های لنگ هم تا الان نفهمیدن واسه چی پنالتی شد تو بازی نساجی هم همهممون دیدیدم ک چطور حقیقی و ابراهیمی کمک کردن بهتون آقای درویش پرونده استرا رو نخواستم ک حل بشه وگرنه خیلی وقت پیش حل شده بود چون اگه استقلال از آسیا حذف نمیشد شماها چطور میخواستیم برید آسیا
    • تاریخ تمدن افتخار IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
      از پیکان صحبت میکنی نظرتون در رابطه با خطا روی صادقی را هم میگفتید تا یه چیزی یادبگیریم آقای کولینا
    • محمد IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
      نظرت درباره پنالتی یامگا رو عبدی چیه؟
  • شهاب IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    اینایی که نیامدند اولا قهرمانی را قبول نداشتند دوم اینکه نخواستند دیگه زیاد تابلو بشه
  • علی IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    اقایی که دم از مدیریت برتر قایدی بهتر میزنی همین چندروز اینده مشخص خواهد شد شما از پیش از انقلاب وابسته به سلطنت بودید والان هم حمایت میشید حرف مفت زدن فایده نداره توز مین مشخص میشه کمتر در اوهام باشید
  • اهوازی IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    شما عددی نیستی که بگی عمری بهتر هست وجدان چیز خوبی هست قاعدی در حد وحدود اروپا هست حیف که تو رو مسول میدانن بی وجدان
    • سعید IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
      قائدی در حد اروپاست ولی فعلا تو امارات گیر کرده!
    • دانیال IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
      از نظر شما فقط قهرمانی خودتان پاک است در صورتی که یک بچه هم می فهمه ۶ قهرمانی در ۷ سال اصلا با انگ هایی که شما می زنید امکان پذیر نیست بدانید که خدا با ماست و او را داریم غم نداریم مثل شماها بی ادب و بی وجدان نیستیم .
    • علی IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
      اگه در حد اروپا بود از امارات پرتش نمیکردن بیرون
    • سلمان IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
      شاید قاعدی در حد اروپا باشه ولی قائدی رو که امارات هم نخواست.
  • سیروس IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    عمری از قایدی بهتره. (اشک هایش را پاک می‌کند)
    • شریف IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
      😂😂😂😂😂
  • sahand IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    خودت هم بهتز ازومددی هستی
  • مجید IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    شیش تایها فعلا بسوزندتاسوزش بعدی فاصله ای نیست.بای
  • رضا۷۵۲ IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    اینکه با ننه من غریبم بخوای باخت دربی رو گردن دیگران بندازی کار زشتو سبکیه همین کارو آقایحیی پارسال کرد ما خوشمون نیومد ولی امسال فقط تمرکزش رو تیمش بود. زنده باد پرسپولیس کبیرو آقایحیی وقرمز دلان ایران زمین...
  • مهدی IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    کیسه کشا لطفا ساکت برین تو غارتون تا ما جام حذفی رو هم بگیریم غار نشینی رو براتون تمدید کنید قاعدی خودش که نه ولی ستاره معصومی خوبه 😁
  • حسین شهریاری IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    آقای درویش سیاه نمایی نکن لطفاً به قول خودتون ۱۱بازیکن تیمت که در خطر محرومیت بود یحیی مدیریت نکرد کمیته محترم داوران مدیریت کرد سه امتیاز پیکان وپنالتی برای استقلال یادت رفته جابجایی میهمان ومیزبان یادت رفته در آخر هم عمرا عمری انگشت کوچیکه قایدی هم نمیشه
  • شریف IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    عزیزم اونایی که نیومدن مهمونی خودشون صاحب مجلسن. دیگه مردم رو که نمیتونی سیاه کنی.
  • کامران IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    آقای درویش تمام طرفداران بخاطر زحماتی که کشیدی سپاسگزارتون هستن. عشق دوربین و مصاحبه و حاشیه سازی نبودی فقط کار خودتون رو انجام دادی. ویه جنتلمن واقعی بودی . مسولان فدراسیون همون بهتر به جشن قهرمانی نیومدن .حیف بود جشن با این ادمایی که ناراحت بودن از قهرمان نشدن تیم شهرشون خراب بشه. قطر چرب تر و هتل هاش بهتره. اونجا بیشتر بهشون خوش میگذره. ودر اخر بازم ممنون جناب درویش بدون اینکه مثل بعضی از مدیران منم منم بکنی و واسه بیشتر دیده شدن پشت سرهم مصاحبه کنی و مدیران قبلی رو زیر سوال ببری و تهش برسه به آبرو ریزی تو برنامه زنده تمام پرونده های تیم رو بدون حاشیه حل وفصل کردی . ❤❤❤❤❤❤
  • Sa IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    باشه بابا.شما خوبین اصلا شما جلو بشینین شما بوق بزنین
  • احمد IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    فرهاد یادت نره
  • علی IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    باسلام ، تمامی فرمایشات جناب آقای مهندس درویش کاملاً درست است چون تیم‌هایی مثل شله زرد و کیسه کشا امسال خیلی خیلی هزینه کرده بودند مثلاً کیسه چهار پنج بازیکن قرضی از باشگاه های خارجی گرفته بود و مربی خارجی و شله زرد هم همینطور اونا از مربی و کادرفنی و بازیکنان و هوادارانشان فقط و فقط بلد بودند هوچیگری کنندو چند تیم هم در مقابل شان بهشون وا دادند تا بلکه روحیه بگیرند درصورتیکه اینطور نیست تا خدا نخواهد برگی از درخت نمی افتد پس دست خدا و ائمه اطهار (ع) همت کادر فنی و تلاش بازیکنان پشت این تیم بود نه حمایت های مسئولان اگر از اول فصل عدالت رعایت میشد پرسپولیس پنج هفته به پایان فصل قهرمانیش مسجل می‌شد درود بی پایان بر ارتش سرخ آسیا پرسپولیس قهرمان فقط یک قهرمانی لیگ قهرمانان اصلی آسیا کمک داریم اینم انشاءالله بیاری خدا و بحق ائمه اطهار (ع)بهمین زودی نصیب باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس می‌شود انشاءالله الهی آمین یا رب العالمین یا علی ع مددی یاحق انشاءالله التماس دعا
  • بهاران IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    درویش میگه 80درصد حقوقشون گرفتن بعد بعد لنگ میزاری پای بازیکنان اس اس ک 7ماه دریافتی صفر داشتن ساپینتو 6ماه حقوق نگرفته اون یایا خودش تنها تاالان 100میلیارد پول جیب زده هنر کردن حالا مسخره ....
  • علی اسفندیاری ۰۰ IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    اگه فینال جام حذفی بین استقلال و پرسپولیس باشه از همین الان فکر داور خارجی درجه یک باشید
  • 0 IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    3 امتیاز رو خودت اعتراف کردی .بازی با استقلال هم که 6 امتیاز براتون داشت . فقط توی 2 بازی 9 امتیاز گرفتی . بقیه مسائل مث میزبانی ها و حق خوری های دیگه بماند.خروج حقیقی در همان اول بازی برای این بود که فشار سراغتون نیاد و با خیال راحت بازی کنید.در آخر اون طرفدارا و پیشکسوت های پرسپولیس قهرمانن که دارن حرص اینو میخورن که چرا باید پرسپولیس به این روز بیفته که با کلی حرف و حدیث و دلخوری و حق خوری و نامردی فصل رو به پایان ببره..
  • Sara IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    لنگیا رو نگا 😂😂😂😂با کمک وزیر . داورا از غار اومدید بیرون وگرنه الان فسیل بودید . اون موقع خوشحالی مکردن که تو لیگ موندن😂😂😂😂
  • کارن TR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    مهم اینه قهرمان شدیم حالا کی میخواد جامو بده سرسوزنی مهم نیست اینایی که تو فدراسیون هستن چیزی از فوتبال نمیفهمن که با جام دادن بهت اعتبار بدن اگه امثال دایی پرزیدنت فوتبال بود ونمیومد جای گله داشت قدیمی‌ها افتخارشون این بود آتابای مسئول وقت ورزش بهشون جام بده الان مثلا تاج یا قنبرزاده مهدی .....چقدر با مهم هستن که نبودشون فرقی داشته باشه
  • اکبر IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    به کل حرفات که نصفش نشونه بی تجربگیته کاری ندارم اما کاش هیچوقت عمری و با قائدی مقایسه نمیکردی یه بچه هم طرز بازی قائدی رو ببینه به اعجوبه بودن مهدی پی میبره خیلی حقیری درویش
  • سید امیر IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    جناب آقای درویش،برادر ارجمند بنده یک فوتبال دوست از خطه شمال(گرگان) هستم عرص بنده،شاید حرف تقریبا تمام فوتبال دوستان با انصاف باشه ؛ همه ی انگ ها و تهمتها و توطئه ها علیه جنابعالی،همکاران و تیم تحت نظر شما،در سالهای گذشته هم بصورت بسیار بارزتر و پیدا و پنهان،از سوی برخی دشمنان و خائنان خوش چهره و خوش خط و خال،کاملا ملموس بوده و برای تمامی فوتبال دوستان بامنطق و بیطرف و با شرف،واضح و مبرهنه که اگه مدیر فوتبالی چون شما،تو باشگاه استقلال هم میبود،، با هیچ هم،براحتی قهرمان لیگ و حتی آسیا میشد،وجود مدیری چون شما و تیم تحت هدایت جنابعالی بود که تیم پرسپولیس رو منسجم،یکدست،بدور از حاشیه،و با انگیزه بالا نگه داشت.و بنده به نوبه ی خودم از خداوند منان سربلندی و عزت را برایتان خواستارم و امیدوارم برخی مدیران و دستان پشت پرده،نتوانند،مدیری چون شما را از هدایت تیم بزرگی چون پرسپولیس بردارند.
  • استقلالی اصیل IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    درویش اصلا در حدی نیست که راجع به قائدی حرف بزنه. گل ها و پاس گل های قائدی از کل خط حمله تیم مافیایی بیشتره. مدیر مافیایی، تیم مافیایی.
    • سیروس IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
      جواب دندان شکن 🤝
  • مهدی همدانی IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    قهرمانی ارتش سرخ بر همه هواداران مبارک. یکی از ویژه گی هاب بارز آقای درویش، کار کردن و مدیریت بی سروصدا. درود به شرفت آقای درویش
  • مسعود IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    ۱۱بازیکن دواخطاره را خوب اومدی،آخه ازاین تابلوتراعتراف میخاین🤣🤣🤣
  • ناشناس IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    قائدی تو بهترین بازیکن فوتبال ایرانی خدا پشت و پناهت باشه عمری هم بازیکن خیلی خوبیه ولی زمان نیاز داره تا بشه یکی مثل قائدی ، آقای درویش منصف بودن خیلی خوبه البته نظر شخصی خودته و قابل احترام ، بعضی اشخاص هستن وقتی اظهار نظر می کنن کمتر در صحبت هاشون شک می کنی چون بر اساس منطقه اما بعضی اظهار می کنن که ازش سطحی می گذری چون پایه و اساس درستی نداره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی