بی‌دلیل نیست گل‌محمدی تا این‌اندازه بین مردم محبوب است/ هادی در خوابم گفت پرسپولیس قهرمان می‌شود/ آقایحیی هانی را غافلگیر کرد و قرار نبود به جشن پرسپولیس برود
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

همسر هادی نوروزی گفت: قهرمانی پرسپولیس کاملا به‌حق بود و مسائلی که در رابطه با بحث داوری مطرح می‌شود بی‌اهمیت است وقتی یک تیم چندین سال در صدر جدول و قهرمان باشد.

معصومه ابراهیم‌پور همسر زنده‌یاد هادی نوروزی کاپیتان اسبق پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرورزشی درباره حضور پسرش در جشن قهرمانی پرسپولیس در شهر قائمشهر و مسائل مربوط به اتفاقات اخیر اظهاراتی را مطرح کرد.

پیروزی پرسپولیس در بازی پایانی مقابل تیمی رقم خورد که شما و زنده‌یاد همسرتان اهل همان استان هستید. دیدار پرسپولیس و نساجی چه شرایطی برای شما ایجاد کرده بود؟
باید بگویم بسیار خوشحالم که یک تیم مازندرانی در لیگ برتر حضور داشت. این باعث افتخار هر کسی است حداقل که یک تیم از استانش در لیگ برتر حضور داشته باشد. البته همه می‌دانند که زندگی من و خانواده‌ام با پرسپولیس گره خورده است. در واقع پرسپولیس تافته جدابافته زندگی ماست. از وقتی که با هادی ازدواج کردم متوجه شدم پرسپولیسی بودن چه معنی دارد.

بیشتر در این باره توضیح می‌دهید؟
تا قبل از ازدواج خیلی درک نمی‌کردم که یک هوادار پرسپولیس چه حس و حالی نسبت به تیم محبوبش دارد اما از وقتی که با هادی ازدواج کردم متوجه شدم که استرس نتایج پرسپولیس برای کسی که نتایجش را دنبال می‌کند تا چه اندازه بالاست. ما با برد این تیم خوشحال می‌شویم و با شکستش ناراحت. گرچه خوشحالیم که پرسپولیس بیشتر اوقات برنده می‌شود. برای همین است که این هواداران همیشه دوست دارند پرسپولیس قهرمان شود. البته هواداران بقیه تیم‌ها هم حق داشتند نگران تیم‌شان باشند گرچه آن‌ها با برد در هفته آخر هم قهرمان نمی‌شدند. همین موضوع باعث شده بود تا تقریبا مطمئن باشیم که پرسپولیس قهرمان است.

قهرمانی پرسپولیس

در این اواخر بحث‌های زیادی در رابطه با داوری‌ها از سوی مسئولان دو تیم استقلال و سپاهان مطرح می‌شد. به نظر شما این مسائل تا چه اندازه قهرمانی پرسپولیس را تحت‌الشعاع قرار داد؟
دوست ندارم در این باره صحبت کنم. اتفاقا آن زمان که هادی هم زنده بود وقتی پرسپولیس قهرمان می‌شد همین حرف‌ها را مطرح می‌کردند؛ تبانی، داوری و این حرف‌های عجیب و غریب که اگر در خانه حرفش می‌شد هادی دوست نداشت درباره‌اش صحبت کنیم. این حرف‌ها برای ما بی‌معنی بود. آخر چه‌طور ممکن است یک تیم این همه سال پشت سر هم قهرمان شود، آن هم با داوری؟ خنده‌دار است. من اصلا این مسائل را قبول ندارم.

در رابطه با پسرتان و حضورش در جشن قهرمانی صحبت کنید. ماجرا از چه قرار بود؟
ماجرایی در کار نبود. به طور کلی هانی با بچه‌های تیم پرسپولیس دوست است. آن‌ها هم هانی را خیلی دوست دارند و با این‌که سن و سال‌شان به هم نمی‌خورد ولی اکثر بازیکنان پرسپولیس هانی را دوست دارند و با او در ارتباط هستند. آن روز هم قرار نبود هانی در جمع بازیکنان پرسپولیس حضور داشته باشد. یکی از آشناها دنبال هانی آمد و گفت می‌خواهی با هم به هتل پرسپولیس برویم؟ هانی هم که امتحان داشت بدش نمی‌آمد به هتل برود و بچه‌های تیم را ببیند. به همین خاطر اول نشست درسش را خواند و بعد به هتل پرسپولیس رفت. وقتی آن‌جا آقای گل‌محمدی او را دید خودش هانی را به داخل هتل برد و بعد هم گفت که بیا تا با تیم به ورزشگاه برویم و در رختکن هم کنار تیم باش. همه‌چیز یک‌مرتبه و با خواست آقایحیی این‌شکلی شد. اصلا قرار نبود این اتفاقات بیفتد اما آقای گل‌محمدی همیشه نسبت به من و خانواده هادی لطف دارد.

این موضوع از همان سال که زنده‌یاد نوروزی از دنیا رفت اتفاق افتاد؟
خیر! قبل از آن هم هادی رابطه خوبی با یحیی داشت. زمانی که هادی در نفت توپ می‌زد آقایحیی سرمربی‌اش بود و همان‌جا باهم رفیق بودند. امیرحسین، پسر آقای گل‌محمدی هم که تقریبا هم‌سن‌وسال هانی است رابطه خوبی با هانی داشت. همین مسائل باعث شد تا وقتی که آن شب تلخ هادی از دنیا رفت آقایحیی و همسرشان به خانه ما آمدند و تا صبح کنارمان بودند. در این سال‌ها هم آقا یحیی همواره از احوال خانواده ما باخبر بوده و این کار آخرشان در جشن قهرمانی پرسپولیس هم نشان داد تا چه اندازه بامعرفت و مردمدار هستند. شب قهرمانی هم خیلی هوای هانی را داشتند.

هانی نوروزی و گلمحمدی در جشن پرسپولیس

از چه نظر؟
هانی می‌گفت آقایحیی حسابی مراقبش بوده. اول که خودشان چند قدم به سمت سکوی قهرمانی رفتند بعد برگشتند و هانی را صدا زدند و او را با خودشان به سمت سکوی قهرمانی بردند و در طول آن مدت هم دست هانی را از دستشان جدا نمی‌کردند و گفته بودند که کنار خودم باش تا اتفاقی برایت نیافتد. آقایحیی مدال خودش را هم به هانی داد. من فکر می‌کنم بین این قبیل افراد مثل هادی (نوروزی) و آقایحیی یک نخ با خدا وصل است که تا این اندازه نزد مردم محبوب می‌شوند و همه آن‌ها را دوست دارند.

حال‌وهوای خودتان در این مدت که بخت پرسپولیس برای قهرمانی بخت بیشتری پیدا کرد چطور بود؟
من زیاد خواب هادی را می‌بینم و کلاً همیشه او را کنار خودمان حس می‌کنم اما جالب است بگویم که به تازگی خواب عجیبی از او دیدم.

می‌توانید آن را تعریف کنید؟
واقعا برایم عجیب بود. خواب دیدم هادی کنار یک تابلو بزرگ نئون است. از این تابلوهای نورانی که روشن و خاموش می‌شوند. روی تابلو نوشته بود فیفا! چراغ چشمک‌زن داشت و هادی هم زیرش ایستاده بود. ناگهان از خواب پریدم و یک حسی به من گفت که شاید هادی می‌خواست به من بگوید پرسپولیس این فصل هم قهرمان می‌شود. حیف شد که او نتوانست این تجربه را با پیراهن پرسپولیس داشته باشد. از همان شب به بعد مطمئن بودم که پرسپولیس قهرمان می‌شود.

همسر و فرزندان هادی نوروزی

دخترتان هم از این قهرمانی خوشحال شد؟
بله! هانا هم از قهرمانی پرسپولیس خوشحال بود. البته در چنین روزهایی کمتر سراغ هانا را می‌گیرند. طبیعی هم هست و علتش این است که هانی با بازیکنان پرسپولیس ارتباط دارد و هانا مظلوم واقع می‌شود. اصلا عده‌ای از یاد برده‌اند که هادی یک دختر هم داشت و تصور می‌کنند که هادی فقط یک پسر داشت. البته هانا اصلا مشکلی با این موضوع ندارد و فکرش مشغول کارهای روزمره و درس و مشقش است. پدرها همیشه قهرمان دخترهای‌شان هستند اما حالا که هادی بین ما نیست هانا همین حس و حال را از هانی می‌گیرد و با دیدن برادرش همان حسی را دارد که باید از پدرش می‌گرفت. امیدوارم هرگز چنین اتفاقی برای کسی رخ ندهد.

حرف باقی‌مانده‌ای دارید؟
این قهرمانی خیلی به ما چسبید و آن را به همه طرفداران پرسپولیس تبریک می‌گویم و امیدوارم این تیم در رقابت‌های باقی‌مانده جام حذفی هم با همین قدرت ادامه بدهد و در آن رقابت‌ها هم بتواند جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵۴
  • علی IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    منم چند شب پیش خواب دیدم در یک خیابان پور نور با تابلوهای بزرگ تبلیغاتی نئون دار دارم قدم میزنم و رئیس فدراسیون.کمیته داوران. امام جمعه موقت تهران.رئیس سازمان خصوصی سازی و ....اونجا بودن یکدفعه از خواب پریدم همون موقع مطمعن شدم ی جام چرک دیگه امسال تقدیم لنگ خواهد شد
    • رضا کرمی IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
      ادم حسابی یکمی معرفت هم داشته باشی خوبه اون خواب بات سومی بوده بگو یخ تا حالت بهتر بشه
    • زهرا IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
      انسانیت بالاتر از این جام ها و مدال ها هست ، که متاسفانه شما الان ندارید ، متاسف هستم برای باشگاهای که هنوز به دست نیاورده و اثرات ش با دست نوشته های شما دیده می‌شود و منعکس میشود
    • بهمن IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
      هنوز یاد نگرفتی به کسی که درمیان ما نیست وخاطره خانواده اش هست مسخره نکنی هرچند بی فرهنگی و هوچی گری رو از مدیران و مربیا یاد گرفتین
    • کیسه کش عقده ای IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
      دقیقاً از وقتی که بابا حمید و کیسه کش ها احساس خطر کردن از بازی فولاد داورها وارد شدن و پدر پرسپولیس رو درآوردن اوجش دربی رفت بود که شب دربی لوکادیا بهترین بازیکن و گلزن پرسپولیس رو فراری دادن تا تیم سوگولی بیاد خیر سرش قهرمان بشه
  • اسی IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    هادی عزیز، روحت شاد، همیشه در قلب ما جای داری کاپیتان عزیز
    • کیسه IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
      خدا پرسپولیس و هواداران باشرفش رو خیلی وقته بغل کرده خدایا شکرت. از همون یارگیری اول فصل سال قبل مافیای زرد و آبی با همراهی زنوزی کیسه کش به پرسپولیس حمله شد هر بازیکنی رو که پرسپولیس دست گذاشت با بالاترین قیمت این مافیا خریدن و نگذاشتن پرسپولیس درست یارگیری کنه حتی شب دربی لوکادیا بهترین بازیکن و گلزن پرسپولیس رو فراری دادن اما خدا جوونی به اسم عمری رو هدیه میده به پرسپولیس و هواداران باشرفش تا نقشه های مافیای زرد و آبی نقش بر آب بشه.خدایا شکرت.ادمین عزیز لطفاً درج کن
  • قاسم IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    روح هادی عزیز شاد باشه اونم قبلا همبازی شما بود از خارج از گود شما کاملا مطلع هست و می‌دونه با داورا در تعامل هستین
  • علی IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    قهرمانی تیم پرسپولیس مبارک
  • محمد IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    درووود ....
  • مهدی ادیب IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    جاودان باد نام و یادکاپیتان ابدی تیم پرسپولیس، هادی نوروزی! سرکار خانم ابراهیم پور! به همراه فرزندان گلتون همواره در سایه ی خداوند مهربان برقرار و تندرست باشید!
  • محمدرضا IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    روحش شاد
  • محمد IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    یحیی بهترین مربی ایرانه
  • علیرضا IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    سایشون بالا سر هانی و هانای عزیز مستدام روح هادی عزیز هم شاد
    • رهام IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
      پرسپولیس
  • عشق فقط پرسپولیس IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    هم هانی وهم‌هانادرقلب ماهستندروحت شادهادس جان
  • علی IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    باسلام ، روح مرحوم هادی نوروزی شاد و یادشان گرامی باد با این قهرمانی روح خیلی از درگذشتگان پرسپولیسی شاد شد نوروزی ، اولادی ،میناوند، انصاریان ، و غیره و غیره علی الخصوص هوادارانی که سالیان گذشته ابن قهرمانی ها بچشم دیدند و الان دستشون از این دنیا کوتاه است انشاءالله بیاری خدا و بحق ائمه اطهار (ع) با همت کادر فنی و تلاش بازیکنان پرسپولیس بتواند جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا را هم کسب نماید چون توی ویترین افتخارات باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس یک قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا اصلی کم دارد انشاءالله به اون هم امسال می‌رسیم الهی آمین یا رب العالمین انشاءالله یا علی ع مددی یاحق وسلام
    • احسان IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
      این قسمت: کلید اسرار
  • پرسپولیس IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    روحت شادهادی جان.هم هانی وهم هاناخانم توقلب پرسپولیسی هاهستن
  • پارسا IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    خانم نورزی چرا با گفتار روح ان مرحوم در ازرده میکنی کدام حق انجا ک در یک بازی نزدیک ب ۲متر پشت محوطه ی جریمه تیم حریف خطا میشه وداور اون پنالتی اعلام میکنه این حق است ......
  • نامی US ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    آره تو که راجب گل ممد هوچی راست میگی روی نئون ننوشته بود world cup
    • یه ایرانی IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
      نه نوشته بود بازی جوانمردانه، حقا که نه جوانمردی را در بازی نه در بیرون بازی رعایت نمیکنید! این یک خانم دلشکسته هست خودشم گفت که خدا این مصیبت را برای کسب نیاره، لطفا یکم جوانردی را چاشنی نظراتتون کنید و لااقل اینجا نظر ندید ...
    • عباس IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
      خدمت یک ایرانی عارضم که از کوزه همان برون تراود که در اوست ..شما از دوچرخه چی جماعت چه انتظاراتی دارین ؟!! جوانمردی؟؟!! متاعی هستش که تو جماعت کیسه کش وجود نداره
  • توفان DK ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    یاد همه پیشکسوت های سرخ به نیکی باد! هادی نوروزی هم از جمله بازیکنانی که نامش کاملن با تاریخ پرسپولیس گره خورده است. ارامش و شادی دل خانواده هادی و دیگر سرخ دل های ایران زمین ارزوست
  • عقاب تیز بین IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    عزیزم اشکم به خدا سرازیر شد خدا روح هادی جون و شاد کنه حیف شد که از بین ما رفت و این دو تا دسته گل و یتیم کرد انشالله که هانی جای پدرش واسه خواهرش و مادرش پر کنه و بعد هم تو آکادمی پرسپولیس موفق بشه و جا پای پدر بزراه
  • محمد محمدی از اهواز ولی بچه مسجدسلیمان هستم. ساکن IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    روح آقا هادی بزرگوار شاد باشه اللهی ❤
  • سامان استاد IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    امیدوارم خانواده گرامی هادی نوروزی تندرست و شاد باشند و بابت حرکت یحیی گل محمدی کمال تشکر و قدردانی را دارم ما به چنین حرکاتی در جامعه نیازمندیم. ایرانی اصیل چنین است!!!
  • خسرواحمدپور IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    گرچه هادیدربین مانیست ولی2گل همیشه شاداب هانی وهاناکنارماهستندوانشالله باپیروزی بیشترپرسپولیس روح هادی هم شادخواهد شد انشالله
  • سهراب IQ ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    روح هادی شاد....انسان خوب و با ادبی بود ، آبی و قرمز دوستش داشته و دارند
  • شهریار IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    گل محمدی اصلا محبوب نیست. فقط معروف است. به نطر من که یک پرسپولیسی قدیمی هستم. یحیی وصله ناچسب پرسپولیس است. در نیم فصل اول تیم را کاملا به حاشیه برد و اتفاقات بدی را رقم زد. سیاسی کردن تیم و بچه ها. و خریدهای مزخرفی مانند شیخ دیاباته. هر چه هم بهش گفتند گوش نکرد. این آدم خیلی خبیث است و اگر پرسپولیس قهرمان شد به خاطر تعصب بازیکنان تیم است در واقع اگر سپاهان به ملوان نمی باخت پرسپولیس هرگز قهرمان نمیشد.
    • ارشان IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
      فعلآ که دلچسب ترین مربی ایرانه شما دنبال …. میکردی که کنار زمین بالا پایین بپره آقا یحیی این جوری نیست به کسی هم باج نمی‌ده سپاهان اگه تیم بود توزمین خودش ۴تانمیخورد
  • کامران IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    درود به پر هوادارترین تیم ایران و آسیا . ودرود به روح هادی عزیز. ❤❤❤❤❤❤
    • استقلالی IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
      طبق امار رسمی استقلال پرهوادارترین تیم ایران و اسیاست پس اطلاعات غلط نده
  • علی فرهوش IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    با سلام، حالا اگه ی تیم دیگه قهرمان میشد هیچ مشکلی نبود حق بود داوری خوب بود وزیر خوب بود همه چی بر وفق مراد، پرسپوليس شانس سوم قهرمانی بود، ولی جنگید بقیه تیما امتیاز دادن ب رقبا ولی پرسپولیس سخت کوشانه با چنگ و دندان امتیاز جمع کرد، روحت شاد هادی جان،
  • مهدی IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    لنگی ها واقعا که دورویی.اون موقع که هادی زنده بود بهش می گفتی که بازوبند کاپیتانی پیروزی برات گشاده. تازه براتون متعصب شده.
  • مجتبی IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    تیم محبوب ماپرسپولیس ازهمان بازی بامس واون پنالنی قهرمانیش مسجل شد من ازهمان بازی بادوستان ابی وزردشرط بستم که ماقهرمانیم برای همین الان هم شرط رابردم وکلی پول گیرم اومدوهم خوشحالم ولی بی شرف نیسیم واقعیت راهم قبول داریم خودمون میدونیم چطورقهرمان شدیم
    • علی IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
      آفرین به شرافتت.اتفاقا چند تا دوستای منم که مثل تو باشرف بودن قانع شدن.
  • ابومسلم UZ ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    وقتی داشتید جشن قهرمانی تنفیذی از حکومت را می‌گرفتید چند نفر هم بالای دار داشتند از خوشحالی دست و پا می‌زند
  • عشق فقط پرسپولیس IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    روحش شاد ویادش گرامی
  • زهرا IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    پرسپولیس مقدس زیباترین عشق جهان
  • توسلی IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    اولا قهرمانی پرسپولیس بر تمامی طرفداران و تیم پرسپولیس مبارک ولی فکر نکنم این حرف آقا یحیی باشه
  • توسلی IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    اولا قهرمانی پرسپولیس بر تمامی طرفدارانش مبارک ولی فکر نکنم این حرف آقا یحیی باشه
  • علی ارمبین IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    پرسپولیس همیشه قهرمانه وقهرمان خواهد ماند بسوز ای استقلالی بی جنبه روحت شاد های بزرگ مرد دوستانت هستن که همیشه جام قهرمانی رابالای سر میبرن وجام به هیچ تیم که لیاقت جام ندارن بدن و دورود خدا برپرسپولیس وهرچه پرسپولیسیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی