نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷
۲ |
۰
استقلال میزبان فینال جام حذفی را عوض می‌کند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ورزشگاه محل برگزاری فینال جام حذفی ارتباط مستقیم به نتیجه بازی استقلال دارد.

پس از اینکه عوامل فوتبال تبریز اعلام کردند نمی ‌توانند میزبان برگزاری فینال جام حذفی باشند، محل برگزاری جدال نهایی مسابقات این فصل به یک معمای بزرگ تبدیل شد و هنوز هم به صورت رسمی اعلام نشده که دیدار مذکور در کجا برگزار می شود.

امروز پیرامون این بازی اطلاعات جدید و دقیقی به دستمان رسید. شنیدیم محل برگزاری جدال نهایی جام حذفی ارتباط مستقیمی با مسابقه استقلال برابر نساجی دارد. اگر نساجی بتواند استقلال را حذف کند و به فینال برسد آن گاه محل برگزاری جدال نهایی باید جایی باشد که عدالت میان نماینده مازندران و یکی از نمایندگان تهران کاملاً رعایت شود اما در صورتی که استقلال بتواند نساجی را حذف کرده و فینالیست شود، مسابقه نهایی جام حذفی تحت هر شرایطی هفته آینده در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود؛ چون از میان هوادار و پرسپولیس هر کدام که به فینال برسند تیم های تهرانی هستند و طبیعی است که مسابقه بدون هیچ مشکلی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

به این ترتیب اگر استقلال و پرسپولیس با شکست دادن نساجی و هوادار به فینال جام حذفی برسند هفته آینده شاهد یکی از حساس ترین دربی های فوتبال ایران طی دو دهه اخیر را به میزبانی ورزشگاه آزادی و با حضور تماشاگران خواهیم بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • کمال آبی IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    هرکجا باشه استقلال می بریم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی