مهران غفوریان: به قهرمانی‌های ما احترام بگذارید/ جام گرفتن با بردن استقلال لذت دیگری دارد/ پرسپولیسی به دنیا آمدیم و پرسپولیسی می‌میریم!
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

مهران غفوریان، بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون می‌گوید از این‌که دخترش هم پرسپولیسی شده خیلی خوشحال است!

مهران غفوریان هم یکی دیگر از بازیگران پرسپولیسی کشور است. غفوریان که جزو بازیگران پرطرفدار و مطرح سینما و تلویزیون به حساب می‌آید، از قهرمانی تیم محبوبش در لیگ برتر خیلی خوشحال است و البته این امید را دارد تا تیم موردعلاقه‌اش در جام حذفی هم به مقام قهرمانی برسد.

در روز بازی پرسپولیس و نساجی در هفته پایانی لیگ برتر که منجر به قهرمانی قرمزها شد، غفوریان عکس و فیلمی از خودش منتشر کرد که در کنار حسین ماهینی کاپیتان سابق پرسپولیس مشغول دیدن بازی این تیم مقابل نساجی است. بعد از بازی هم فیلم‌های خوشحالی غفوریان در کنار ماهینی و البته دخترش هانا منتشر شد تا مشخص شود این بازیگر سرشناس حسابی از قهرمانی تیم محبوبش سر ذوق آمده و خوشحال است.

با غفوریان تماس گرفتیم تا در خصوص قهرمانی پرسپولیس گفت‌وگویی انجام دهیم. مهران با وجود این‌که سر فیلمبرداری بود، لطف کرد و دقایقی با ما همکلام شد تا در خصوص قهرمانی پرسپولیس گپ بزنیم.

عکس‌ها و فیلم‌هایی که از شما بعد از قهرمانی پرسپولیس منتشر شد، مشخص کرد خیلی از قهرمانی تیم محبوبتان خوشحال شدید.
بله مگر می‌شود که پرسپولیس قهرمان شود و من خوشحال نشوم. پرسپولیس عشق است و قهرمانی‌اش حال میلیون‌ها طرفدار را خوب کرد. به قول یکی از دوستان ما پرسپولیسی به دنیا آمدیم و پرسپولیسی هم از دنیا می‌رویم. خلاصه که روز بسیار خوبی بود و قهرمانی پرسپولیس هم کلی انرژی و حال خوب به ما داد.

بازی را در کنار حسین ماهینی دیدید؛ فوتبال دیدن کنار یک فوتبالیست چه حالی داشت؟
خب حسین ماهینی از دوستان خیلی خوب و نزدیک من است و ما تصمیم گرفتیم بازی پرسپولیس مقابل نساجی را کنار هم ببینیم. کلی کیف کردیم از بازی که بچه‌ها به نمایش گذاشتند و حسابی هم خوشحالی کردیم. جا دارد به بچه‌های خوب پرسپولیس، کادرفنی و کلیه عوامل باشگاه تبریک بگویم که واقعا از جان مایه گذاشتند و سختی زیادی کشیدند. شرایط سخت بود ولی بچه‌ها نشان دادند به خوبی از پس کارهای سخت برمی‌آیند. مطمئنم همه هواداران هم کلی لذت بردند از قهرمانی پرسپولیس و امیدوارم که این قهرمانی‌ها ادامه‌دار باشد.

دخترتان هم حسابی خوشحالی می‌کرد؛ هانا پرسپولیسی است؟
بله خداراشکر که هانا پرسپولیسی شده و از این بابت خیلی خوشحالم. هانا کلی ذوق داشت و لباس قرمز پوشید و بعد از هر گلی که پرسپولیس می‌زد، حسابی خوشحالی می‌کرد. به هر حال پدرش پرسپولیسی است و همیشه حامی این تیم بوده، طبیعی است که هانا هم طرفدار پرسپولیس شود و من خیلی از این موضوع خوشحالم.

پرسپولیس این فصل را چطور دیدید؟
خب از اول فصل پرسپولیس خوب بازی می‌کرد و حتی قهرمان نیم‌فصل هم شد. در یک مقطع کوتاه چند نتیجه بد به‌دست آمد که باعث شد تا پرسپولیس صدر جدول را از دست بدهد. با این حال تیم ناامید نشد و این بزرگی و اصالت پرسپولیس را نشان می‌دهد. بچه‌ها و کادرفنی خیلی خوب تلاش کردند و موفق شدند همه ۷ بازی اخیر را ببرند و در نهایت هم قهرمان شوند. در بازی آخر مقابل تیم خوب نساجی که من احترام زیادی برای این تیم و هوادارانشان قائلم، پرسپولیس فوق‌العاده بازی کرد و از همان ابتدا مشخص بود که تیم برای برد به زمین آمده است. شما اگر به بازی‌های پرسپولیس در هفته‌های گذشته نگاه کنید، متوجه خواهید شد که این قهرمانی به همین راحتی و الکی به‌دست نیامده. پرسپولیس مستحق قهرمانی بود و فوتبال زیبایی هم به نمایش می‌گذاشت.

ولی ساپینتو سرمربی استقلال معتقد بود که قهرمانی حق پرسپولیس نبود و استقلال باید در این فصل قهرمان می‌شد. در این خصوص چه صحبتی دارید؟
سرمربی استقلال این حرف را زده است؟ من نمی‌دانم و واقعا هم نمی‌خواهم وارد حاشیه شوم. هواداران استقلال برای من مورد احترام هستند ولی نمی‌دانم چرا سرمربی تیمشان این صحبت را مطرح کرده است. فکر می‌کنم همه چیز مشخص است و پرسپولیس با شایستگی کامل قهرمان شد. نباید زحمت مجموعه پرسپولیس را نادیده گرفت و این‌طور گفته شود که این تیم شانسی یا با مسائل دیگر قهرمان شده است. به نظرم همه دوستان باید به پرسپولیس و قهرمانی‌هایی که کسب کرده احترام بگذارند. این بی‌معرفتی است که بگوییم پرسپولیس مستحق قهرمانی نبوده است. تیم ما در سال‌های اخیر بارها قهرمان شده و این تعداد قهرمانی و موفقیت قطعا اتفاقی و شانسی به دست نمی‌آید.

به نظر شما بهترین بازیکن این فصل پرسپولیس چه کسی بود؟
نمی‌شود از یک بازیکن اسم برد. کل تیم عالی بود و بچه‌ها بی‌نظیر کار کردند. پرسپولیس یک تیم واقعی است و واقعا دم همه‌شان گرم.

اگر پرسپولیس و استقلال بازی‌های خودشان را در جام حذفی ببرند، در فینال دوباره شاهد دربی خواهیم بود. در ایین خصوص چه صحبتی دارید؟
خیلی عالی خواهد شد. من فکر می‌کنم این اتفاق می‌افتد و واقعا دربی جذابی خواهد شد. دربی همیشه فوق‌العاده حساس است و وقتی در فینال این بازی برگزار شود که حساسیت آن چند برابر خواهد شد. امیدوارم تیم محبوبم بتواند در فینال جام حذفی هم درست مثل بازی برگشت لیگ مقابل استقلال به پیروزی برسد. جام گرفتن با بردن استقلال لذت دیگری دارد و خیلی کیف می‌دهد.

حرف پایانی
باز هم قهرمانی تیم محبوبم را تبریک می‌گویم و امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد و پرسپولیس بتواند در جام حذفی هم قهرمان شود. با این حال تحت هر شرایطی ما پرسپولیس را دوست داریم و هر اتفاقی بیفتد، ما عاشق پرسپولیس هستیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴۵
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    مسیر مهندسی‌های چند بازی آخر نیم فصل دوم برای قهرمان کردن پیروزی حکومتی ....... در دیدار با صنعت نفت آبادان، آفساید واضح شیخ دیاباته را نگرفتند تا بتواند گل بزند و در آنجا 3 امتیاز مهندسی شده تقدیم پیروزی کردند. در دیدار با مس رفسنجان و در یکی از سخت‌ترین و کلیدی ترین بازی ها، خطای پشت محوطه جریمه را داخل در نظر گرفتند تا باز هم پیروزی بتواند گل بزند و 3 امتیاز مهندسی شده هم در آن بازی تقدیم‌شان کردند. اگر دقت کنید بعد از پنالتی که گرفتند مس رفسنجان بیشتر از 60 دقیقه 10 نفره بازی کرد ولی پیروزی قادر نبود دروازه مس رفسنجان 10 نفره را هم باز کند که ارزش این مهندسی چند برابر می شود. در بازی بسیار مهم و سرنوشت ساز دربی، خطای هند بسیار واضح گولسیانی در دقیقه 18 را نگرفتند تا تیم پیروزی در ادامه از هم نپاشد و در نتیجه 3 امتیاز مهندسی دیگری را در مهمترین و حساس‌ترین مسابقه تقدیم پیروزی کردند. ضمنا با نگرفتن آن پنالتی، استقلال را هم از کورس قهرمانی خارج کردند.
    • شاهین IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
      کل قهرمانی های استقلال در ایران مسله دار هست.. این از زبان کسی می شنوید که دکتر مسایل فوتبال ایران هست... و تمام حرف حدیث ها را اونها بیرون درز می دهند چون رطب خورده منع رطب می کند. تامام..
    • حسین IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
      درود بر کاربر لنگ مافیائی فوتبال حرف دل همه هواداران مظلوم استقلال را می زنی ای کاش گوش شنوا وعقل سلیمی وجود داشت که به حرفهای استقلالی‌ها گوش بدهد
    • پوریا US ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
      یکم از بازی برگشت کیسه با گلگهر تو آزادی بگو. بازی کیسه با مس رفسنجان و عدم اعلام پنالتی واسه مس رفسنجان تو ازادی بگو. پرونده تابلوی باگناما که سال قبل ۲امتیاز مفت به کیسه رسید بگو. در صورتی که باگناما این فصل کامل بازی کرد. گل هند فصل قبل هوادار جلوی پرسپولیس بگو. عدم اخراج حردانی جلوی نفت ابادان بگو. که خودش گویای بودن کیسه هست. دیگه خودت بیشتر تابلوش نکن.
    • دوچرخه سوار IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
      ببین کیسه کش : اینقدر انرژی که امثال تو دراین صفحات ورزشی برای حاشیه سازی پرسپولیس صرف میکنن اگه صرف تمرکز ودورکردن حاشیه ها از تیم کیسه میکردن شاید حداقل این فصل به جای سومی دوم میشدند.........معلومه که خیلی داری میسوزی
    • ♥️شخصیت قهرمانی♥️ IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
      عزیزم اینقدر حرص نخور ، همه این حرفها پوچ و دروغین است که خودتون هم میدونین ، آقاجون قهرمان شدیم ، جام رو هم گذاشتیم توی ویترین افتخارات مون ، سه چهار روز هم هست که داریم برای دبل تمرین و تلاش میکنیم. شمام همه انرژیتو هدر نده ، یکم از انرژی رو هم بذار برای بعد از فینال حذفی که قراره اون جام رو هم بالای سر ببریم و حسابی عصبی تون بکنیم.
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    قرار است بازی هوادار و پیروزی در ورزشگاه پاس برگزار شود. بنابراین مشخص شد که منتقل کردن بازی پیکان و پیروزی یک تبانی و یک روش مهندسی شده برای این بود که 3 امتیاز بازی را به پیروزی بدهند و پول بلیط هوادارن پیروزی به عنوان ر...ه به پیکانی ها داده شود که پرداخت هم شد .ضمنا بازی پیکان و پیروزی 3 بازی مانده به پایان لیگ بود و نیازی نبود به ورزشگاه ازادی منتقل شود آن هم با حضور هوادارن پیروزی. بازی هوادار و پیروزی خیلی مهمتر از بازی پیکان و پیروزیه چون بازی حذفیه و تیم برنده به فینال میره و بازنده حذف می شه. پس چطور این بازی به این مهمی می تواند در ورزشگاه پاس برگزار شود اما بازی پیکان و پیروزی نمی شد. از این تابلو تر مهندسی کردن بازی برای دادن 3 امتیاز به یک تیم خاص و حکومتی ندیده بودیم
    • جک پیکان IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
      اره استقلال هم با پیکان در ازادی بازی کرد . اون موقع پاک بودید.. الان الوده شودید!!!!
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
      اون موقع بازی پیکان و استقلال جزو 3 بازی آخر لیگ نبود و در تعیین قهرمان فصل 100 درصد تاثیرگذار نبود. ضمنا ما پیشنهاد ر...ه هم به پیکان ندادیم و خودشون اومدن بازی کردن. اصلا این با اون یکی نیست. مگه هر گردی گردوئه
    • علیزضا IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
      اینا تو باد دو قهرمانی تو آسیا خوابیدن تو خواب زمستون وتابستونین اون موقع تیم قلعه حسن خانم قهرمان آسیا میشد چهار تا تیم بازی می‌کردم دو تاشون می‌رفت فینال الان کیسه کشا نمیتونن از گروهشون برن بالا ۹خخخخخخخخ
    • ♥️شخصیت قهرمانی♥️ IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
      عزیز دل ، تیمتون شخصیت قهرمانی نداشت و به سومی اکتفا کرد. زیادی به خودت فشار نیار. حقیقت تلخ هست. حالا هی بسوز و هی بسوز و هی بسوز.😜 ‌
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    باز هم دیدیم که سازمان لیگ و وزارت ورزش حق میزبانی را از رقیب پیروزی نساجی مازندران گرفتند و پیروزی حکومتی را میزبان کردند و نساجی را میهمان. گفتند 6 هزار بلیط می فروشیم که 10 درصد یعنی 600 بلیط برای پیروزیچی هاست ولی در بازی دیدیم که حدود 9 هزار پیروزیچی در ورزشگاه بودن و آن صندلی هایی که از هواداران پرشور نساجی گرفتند را برای پیروزیچی ها در اصل کنار گذاشته بودند.
    • علی IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
      تازه اینهایی که گفتی مواردی هست که تابلو شده ، خدا میدونه چه کارهای پشت پرده ی دیگه ای انجام میدن تا تیم تاج رو زمین بزنن و تیم ع م ا م ه رو اون بالا نگه دارن. ولی خدا جای حق نشسته ، یه روز همه اون چیزی رو که به حرام خوردن یه جا بالا میارن. به امید فینال حذفی بین استقلال با سوگلی وزارت ورزش
    • محسن IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
      تاج زمين خورده مديرانش كه دوبله از حساب هزينه ميكردند ،بازيكنانش و هوادارنشه ،نيازي به زمين زدن نداره ،انقدر وقت و هزينه صرف حاشيه نميكرديد قهرمان اسيا بوديد يه سوالي از شما كه سرور قرمزتون را حكومتي ميناميد ،از بردن سرورتون يا باخت شما ،جه سود و زياني نصيب حكومت ميشه ،
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    پرسپولیس حکومتی تیم فلجی است که خودش توانایی قهرمان شدن را ندارد و باید سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف دست به دست هم بدهند تا این فلج را بلند کنند و در رتبه اول جدول بگذارند. این ننگ بزرگی برای پرسپولیس حکومتی است. حتی یک فلج مادرزاد هم حاضر نیست بهش ترحم کنند و دوست دارد تمامی کارهایش را تا جایی که ممکن است خودش انجام بدهد. ولی پرسپولیسی ها حتی عزت نفس یک فلج را هم ندارند. البته توهین به انسان های معلول نکردم و فقط یک مثال بود. مخلص همه معلولان هستم و هر کاری بتوانم برایشان انجام میدهم.
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    این عقده و حقارتی که پیروزیچی ها سال های سال درونشان است و با انواع روش های مهندسی شده سعی می کنند که قهرمان لیگ شوند به خاطر این است که استقلال ایران توانسته دو بار قهرمان آسیا شود و چهارمین تیم برتر قاره آسیاست و در جمع 4 تیم برتر قاره بزرگ آسیا قرار دارد. استقلال دوبار قهرمان قاره خودش شده و پیروزیچیها با زور و مهندسی خود را قهرمان ایران می کنند که بلکه مرهمی باشد برای این زخم کهنه و غیر قابل درمانی که دارند.
    • نسترن IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
      اگه قهرمانی تیم بهروز خالی بند(جعلپلیس) واقعی بود الان تو آسیا هم یه قهرمانی می‌آورد نه اونجوری الهلال عربستان تحقیرش میکردودروازشو به توپ می بست واقعا اون بازی کزایی لکه ننگی رو پیشونیتون هست که هیچ وقت پاک نمیشه آبرویی برای لیگ ایرا نذاشتید
    • نوید IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
      یه جوری میگن از الهلال خوردین انگار خودشون همه تیمای آسیایی رو به توپ بستن.نکنه العین یادتون رفته
  • امير IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    پيروزي به هوادار پنجشنبه ميبازه حالا ميبيني🤣🤣🤣🤣به اميد برد تيماي محبوبم استقلال و شمس آذرقزوين
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
      تیم محبوب حاج آقا ابوترابی پیروزیه و شمس آذر قزوین هم بهش اضافه شد
  • استقلالی IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    خدا رو شکر که تو استقلالی نیستی. همون لنگی بمون
  • عیسی IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    اگرپنالتی های ادعایی کیسه روبه نفت مسجدسلیمان هم بدن قهرمان میشه وهمچنین اگه پنالتی روازکیسه بگیرن اندازه نفت هم امتیازنمیگیره درجریان بازی وبازهم کمافی السابق به دسته های پائینترسقوط میکنه پس قدکپنتون خودتون ادعاداشته باشید
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
      امتیازهای کسر شده از استقلال توسط کارشناسان داوری بررسی شده و مورد تایید قرار گرفته. صنعت نفت ابادان 13 امتیاز کسر شده نداشته و اگر هم 13 امتیاز بهش بدن باز در رده 9 جدول قرار می گیره و قهرمان نمی شه. ضمنا همون صنعت نفتی که با نگرفتن پنالتی استقلال، با استقلال مساوی کرد رو شما با گل آفساید شیخ دیاباته بردید و 3 امتیاز مهندسی شده گرفتید
  • پانزدهمین جام قهرمانی IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    مهران جان: کلا در مکتب کیسه بیشتر برای سلامتی ورزش میکنن تا کسب جام.برای اینا کری نخون گناه دارند
  • مهران دوستت داریم IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    عمو مهران عمومهران میخوای لنگی باشی باش ما استقلالیا هم دوستت داریم اما قهرمانیهای پرسپولیس همیشه بودار بوده.........
  • زهرا IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    پرسپولیس مقدس زیباترین عشق جهان و زنده باد آقای مهران غفوریان عزیز و دوست داشتنی پرسپولیسی محبوب و متعصب انشاالله تعالی
    • Aslanifard matin IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
      اشتباه نکن ۵۲٪اسیا تراختور میپرسته 🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜
  • آنه IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    بچه‌های ترکمن صحرا هم مثل شما پرسپولیسی هستند
  • کیسه مافیای فوتبال IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    همین کیسه پارسال رکورد پنالتی رو زد و کثیف ترین قهرمانی رو آورد یعنی وقتی میبینم این هواداران آبی همه سایتها پخش شدن و سه ساعت متن مینویسند بر علیه پرسپولیس متوجه میشم چقدر درصد سوزش بالا بوده!!!
  • کیسه ایران عروس آسیا IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    تنها تیمی که در کورس قهرمانی ازش امتیاز کم شده پرسولیس کبیر بوده آنهم دو بار ، تنها تیمی که یک جام و قهرمانی بخاطر قانون من در آوردی تفاضل گل بجای بازی رودررو از دست داده و در تمام ادوار لیگ در مجموع از داوری ها ضرر کرده و ضمنا تنها تیمی که در این ده سال به فینال آسیا رسیده اونهم با پنجره بسته پرسپولیس کبیر بوده ، واما تنها تیمی که در کورس قهرمانی بهش امتیاز معیشتی دادن کیسه هوچیگر بوده آنهم با و سهمیه پنالتی . ضمنا عزیزان کیسه کش آب سرد ، یخ و پوماد مخصوص به تعداد محدود موجود است 😂😂😂😂 دبل در پیش است تا گرون نشده بشتابید 😂😂😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی