در جام حذفی هم پرسپولیس شانس اول قهرمانی است/ سرخپوشان مراقب هوادار ساکت باشند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم پیشین سرخپوشان گفت: در جام حذفی نیز پرسپولیس شانس اول قهرمانی است چرا که تیم گل محمدی از نظر روحی و فنی شرایط بسیار خوبی دارد.

سهراب انتظاری در گفت‌وگو با خبرورزشی درباره قهرمانی پرسپولیس در فصل بیست و دوم لیگ برتر اظهار داشت: در نیم فصل من مطمئن بودم که پرسپولیس قهرمان می‌شود چراکه عملکرد بهتری نسبت به دیگر رقیبان داشت. امسال لیگ بسیار جذابی داشتیم و قهرمانی به هفته آخر کشیده شد و 3 تیم رقابت جذاب داشتند. این از کیفیت و جذابیت بالای فوتبال است و باید بگویم اینجور قهرمانی لذت بخش است.

وی افزود: با احترام به سپاهان و استقلال اما به پرسپولیس شایسته قهرمانی بود. البته امسال سال سختی برای مجموعه پرسپولیس بود و حواشی برای این تیم زیاد بود اما سرخپوشان و کادر فنی با تلاش مضاعفی که داشتند توانستند با شایستگی جام را بالای سر ببرد.

انتظاری در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل هوادار در نیمه نهایی جام حذفی گفت: تیم هوادار قابل احترام است و تیمی است که سخت می‌بازد. در جام حذفی نیز اتفاقات غیرقابل پیش بینی رخ می‌دهد. سرخپوشان نباید با غرور وارد میدان شوند و این تیم را دست کم بگیرند. ساکت الهامی تجربه خوبی در جام حذفی دارد و باید مراقب این تیم ساکت الهامی باشند.

مهاجم اسبق سرخپوشان در پایان گفت: به نظر من شادی قهرمانی در لیگ برتر برای بازیکنان تمام شده است و باید روی بازی جام حذفی تمرکز کنند. بازی هوادار راحت نیست ولی برای قهرمانی در جام حذفی باید با انگیزه و دقت بالا به میدان رفت. فکر می‌کنم در جام حذفی پرسپولیس شانس اول قهرمانی است چرا که تیم گل محمدی از نظر روحی و فنی شرایط بسیار خوبی نسبت به دیگر رقبا حتی استقلال دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • حمید IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    اگه داور ایرانی باشه راست می گی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی