نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
واکنش ستاره استقلال به پیشنهاد سپاهان/ این بازیکن تصمیمش را گرفت؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه سپاهان در تلاش برای بازگرداندن بازیکن سابق خود است و در این باره با باشگاه سانتاکلارا هم مذاکره کرده است.

سپاهان در فصل جاری با همه سرمایه گذاری و برنامه ریزی های صورت گرفته نتوانست قهرمان شود و بلافاصله بعد از پایان بازی های لیگ برتر تصمیم به تقویت تیم گرفته است. یکی از برنامه های مدیران سپاهان برای تقویت تیم بازگرداندن محمد محبی است و برای رسیدن به این مهم باب مذاکره را با باشگاه سانتاکلارا را آغاز کرده اند. به این خاطر که محمد محبی به عنوان بازیکن قرضی در تیم استقلال بازی می‌کند و تصمیم گیرنده نهایی در مورد او باشگاه پرتغالی است.

محمد محبی ابتدای فصل هم با پیشنهاد باشگاه سپاهان برای بازگشت مواجه شد اما پیراهن تیم استقلال را برتن کرد تا مورد توجه بیشتر قرار گیرد و بار دیگر به تیم ملی برگردد که این اتفاق برای او رخ داد.

محمد محبی این بار هم به مدیر برنامه‌هایش اعلام کرده است تمایلی برای بازگشت به تیم سپاهان ندارد. از آنجایی که سانتاکلارا به دسته پایین‌تر سقوط کرده محمد محبی مایل است، حضور قرضی‌اش در استقلال یا یک تیم خارجی دیگر ادامه پیدا کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • رضا IR ۰۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    من از دست تمام مجموعه است رویم نمیشه بگم ابی هسم،چرا اینهمه یکدل نیستید،بابا تمام رییس روسا و مجموعه سازمان با تیم تاج مخالفن،چرا مجموعه تاجی ها با هم متحد نیستن،بابا از گذشته ها بگذرید،با هم کینه نداشته باشید،اخه شما روزی همین پیراهن ابی بتن میکردید،اقایان پیشکسوت چرا اینهمه از هم دورید؟همدیگه رو حلال کنید با هم متحد بشید،ما به اندازه کافی دشمن داریم از بالا بالاها تا مستخدم چمن ازادی،تصمیم جمعی و ب نفع تیم بگیرید،میدونید من از کجای ایران پیام میدم؟ از جنوب استان فارس،بابا توی تیم نباید خسرو حیدری باشه،جرات حرف زدن نداره،غلامپور بدرد لیگ افغانستان هم نمیخوره،اخه چی بلده که یاد حسینی بده؟ اونم چون رقیب نداشت تمرین نکرد،اول فصل قبل اگر مظاهری توی گل نبود استقلال مجیدی 5 بازی را میباخت،تمام تک به ترکها گرفت،چرا اونو رد کردید؟حسینی بدرد تیم اخر لیگ 2 میخوره،محض خدا پیشکسوتهای استقلال منت سر هوادارها بزارن،بزرگی کنن بیان میدون،کدورتها کنار بزارید،این لنگی ها موقع مشکلات تیمی با هم یکدست میشن،چون باید توی حمام کارشون خوب انجام بدن،دوران شما لنگی با سجادی و کمیته لرها تموم میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی