نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
علی پورحیدری پسر منصورخان
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

علی پورحیدری می‌گوید مطمئن هستم اگر منصورخان زنده بود برای حل مشکلات می‌جنگید اما استقلال الان کسی را ندارد که برای رفع بحران‌های این تیم مبارزه کند.

یحیی گل‌محمدی همراه با رضا درویش، علی پروین و محمود خوردبین در قطعه نام‌آوران حضور یافتند و بر سر مزار بزرگان استقلال هم حاضر شدند. این حرکت با واکنش مثبت علی پورحیدری فرزند یکی از بزرگ‌ترین اسطوره‌های استقلال هم مواجه شد.

امروز پرسپولیسی‌ها در قطعه نام‌آوران حاضر شدند و بر سر مزار منصورخان، ناصرخان، مرحوم غلامحسین مظلومی، رضا احدی و سایر استقلالی‌ها نیز فاتحه خواندند. حرکتی که بازتاب وسیعی پیدا کرد. نظر شما در این رابطه چیست؟
واقعاً کار قشنگی کردند و نشان دادند که در فوتبال علاوه بر رقابت، رفاقت و معرفت هم بسیار اهمیت دارد. ابتدا جا دارد سالگرد درگذشت ناصرخان حجازی را به خانواده‌اش و همه اهالی فوتبال تسلیت بگویم. در رابطه با حرکتی که پرسپولیسی‌ها انجام دادند هم باید گفت واقعا کارشان زیبا بود. وقتی بابا سرمربی استقلال بود، بارها در دربی به مصاف پرسپولیس و علی‌آقای پروین رفت اما هرگز از دایره ادب خارج نشد. اصلا بابا از کری‌خواندن برای پرسپولیسی‌ها بیزار بود و همیشه تاکید داشت استقلال و پرسپولیس باید همواره در اوج باشند تا شرایط بهتری برای فوتبال ایران به وجود آورند. از حق نگذریم که آقای پروین هم همیشه با احترام از پدرم یاد می‌کرد. یادم می‌آید زمانی که بابا مریض بود علی‌آقا علاوه بر این‌که چند بار بیمارستان آمدند، به منزل هم آمد و در خانه ما از منصورخان عیادت کرد. پروین در منزل ما بارها از خصوصیات اخلاقی پدرم تعریف کرد و تاکید داشت پورحیدری هرگز حرمت پرسپولیسی‌ها را زیر پا نگذاشته است.

ممکن است استقلال قهرمان جام حذفی شود و این‌بار استقلالی‌ها با کاپ بر سر مزار منصورخان و ناصرخان حاضر شوند...
بله حتما دلم می‌خواهد چنین اتفاقی بیافتد. قهرمانی استقلال در جام حذفی میلیون‌ها استقلالی را در سراسر دنیا خوشحال می‌کند و روح پدرم هم شاد خواهد شد. در این فصل تیم خیلی خوبی داشتیم اما متاسفانه به خاطر مشکلات داخلی لیگ برتر را از دست دادیم. واقعا حیف شد که قهرمان نشدیم. البته ریکاردو ساپینتو توانست تیم را جمع و جور کند وگرنه اتفاقات خیلی بدتری می‌توانست رخ بدهد. امیدوارم با قهرمانی در جام حذفی یک مقدار از ناراحتی هواداران بابت از دست رفتن لیگ برتر کم شود.

 یک عده می‌گویند خوب شد امسال منصور پورحیدری نیست تا شرایط این روزهای استقلال را ببیند اما برخی معتقدند اگر منصورخان زنده بود قطعا نمی‌گذاشت چنین مشکلاتی برای استقلال ایجاد شود. نظر خود شما چیست؟
این‌که می‌گویند خوب شد منصور پورحیدری این روزها را ندید را قبول ندارم. نمی‌خواهم بگویم اگر پدرم زنده بود چنین مشکلاتی برای استقلال به وقوع نمی‌پیوست اما با توجه به شناختی که از او دارم و اتفاقات تاریخ باشگاه استقلال، مطمئن هستم اگر منصور پورحیدری زنده بود برای حل مشکلات استقلال می‌جنگید. متاسفانه استقلال الان کسی را ندارد که برای رفع شدن مشکلاتش بجنگد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • پسر قرمز IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    معرفت پرسپولیسی ها اندازه دریاست
    • داش رضا IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
      پرسپولیسی علاوه برمعرفت عشق هم هستند
  • مهدی IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    خدا رحمت کنه منصورخان پورحیدری و ناصر خان حجازی رو
  • منصور IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    خانواده پورحیدری همه با کلاسن
  • ناشناس IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
    خدارحمت کنه جناب پورحیدری بزرگوار وبا معرفت وانسان با صداقت مردب که همه ی زندگیش روگذاشت برای استقلال روحش ساد اسطوره ی واقعی اون ازانسانیت وتربیتش بوده که واسه پرسپولیسیها کری نخونده ولی پرسپولیسیها از پیروجوونشون دایما برای استقلال کری میخونن خیلی از کریهاشون هم توهین ومسخره کردن حساب میشه روحش درآرامش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی