نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
برادرزاده مهاجم سابق پرسپولیس: باز هم توانایی شکست سرخ‌ها را داریم/ هوادار و تراکتور از استقلال ۶ و ۷ گل خوردند مثل برزیل از آلمان!/ الهامی متخصص جام حذفی است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

هافبک دفاعی تیم هوادار گفت: با توجه به این که پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شده در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد اما ما هم تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم.

نیما انتظاری در گفت‌وگو با خبرورزشی درباره بازی نیمه نهایی جام حذفی تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی بسیار سختی مقابل پرسپولیس داریم . پرسپولیس یکی از تیم‌های بزرگ فوتبال ایران است و با توجه به این که قهرمان لیگ برتر شده در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد اما ما هم تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و همه فکر می‌کنند هوادار حریف ساده‌ای است در صورتی که اصلاً این طور نیست.

وی افزود: پرسپولیس در حال حاضر تیم اول فوتبال کشور است اما ما در بازی برگشت لیگ برتر سرخپوشان را شکست دادیم و باز هم توانایی شکست این تیم را داریم . فراموش نکنید فصل قبل نیز پرسپولیس نتوانست هوادار را شکست دهد و هر دو بازی رفت و برگشت به مساوی رضایت داد.

هافبک تیم هوادار ادامه داد: تیم هوادار در رقابت‌های لیگ برتر با توجه به بضاعتی که داشته عملکرد قابل قبولی داشت و نسبت به دیگر تیم‌ها که هزینه‌های گزاف کرده بودند ما نتایج خوبی کسب کردیم. ضمن اینکه هوادار دو سال است به لیگ برتر آماده است و به مرحله نیمه نهایی جام حذفی نیز صعود کرده است، بنابراین ما عملکردی خوبی داشتیم.

انتظاری تاکید کرد: گرچه هوادار بضاعت مالی زیادی ندارد اما بضاعت فنی خوبی دارد و فوتبال زیبایی را به نمایش می‌گذارد و فوتبال با کیفیتی را به نمایش می‌گذارد.

بازیکنان تیم هوادار در خصوص کار کردن با رضا عنایتی و ساکت الهامی نیز گفت: هر دو مربی از مربیان بسیار خوب فوتبال ایران هستند که هم از نظر اخلاقی و هم از نظر فنی در رده بالایی قرار دارند. آقای الهامی در جام حذفی تجربه خوبی دارد و به قول بچه‌های تیم، این مربی متخصص جام حذفی است و بهترین میانبر را برای کسب جام طراحی می‌کند.

انتظاری در خصوص شکست سنگین تیمش مقابل استقلال با ۶ گل و حرف و حدیث‌هایی که بعد از آن بازی از سوی هواداران پرسپولیس شکل گرفت، گفت: در بحث هواداری طبیعی است که بگویند این بازی مشکوک بوده اما ناراحتی من از چند تا از پیشکسوتان پرسپولیس بود. آنهایی که فوتبال بازی کردند. کسانی که تجربه فوتبال را دارند چرا این حرف می‌زنند؟ یک تیم در یک بازی ۶ یا ۷ گل می‌خورد. مگر تراکتور مقابل استقلال ۷ گل نخورد آیا آن بازی هم مشکوک بود؟ برزیل هم در کشورش ۷ گل از آلمان خورد. هر تیمی یک روز بد دارد ما هم مقابل استقلال روز بد را سپری کردیم. البته می‌توانستیم مثل بعضی از تیم‌ها ضد فوتبال بازی کنیم یا نهایت با کمترین گل خورده بازی را ترک کنیم ولی در سبک تیم ما ضد فوتبال جایی ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • تاجيک IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    هوادارپیروزی.رومیبره
  • 6 IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    حالا نوبت 6 تايي شده يه كيسه ديگه است
  • واعظ آشتیانی IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    در اینکه هوادار تیم خوبی است هیچ شکی نیست ، فقط دو نکته برام سواله . اول اینکه در ۴ بازی برگزار شده درفصل اخیر بین پرسپولیس و هوادار ، ۳ بازی با اشتباهات عجیب و غریب داور به سود هوادار همراه بوده . نکته دوم چرا هوادار در مقابل پرسپولیس خودش را به در و دیوار میزنه اما در مقابل استقلال تبدیل به شیر بی دندون میشه؟ چرا همون فوتبالی که مقابل پرسپولیس انجام میده را جلوی استقلال انجام نمیده ؟
  • رضا IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    این دفعه کور خوندی بانتیحه 3گل میبازی مگر دفاع اتوبوسی بازی کنی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی