نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
چهره ویژه بازی استقلال و نساجی/ آقای طلبکار به آبی‌ها رسید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از چهره‌های خاص بازی استقلال و نساجی احمد موسوی است.

اولین بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی فردا بین استقلال و نساجی در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. بازی که برای دو تیم از اهمیت خاصی برخوردار است و تیم برنده می‌تواند خودش را در نزدیکی جام قهرمانی ببیند.

یکی از چهره‌های خاص و ویژه بازی استقلال و نساجی احمد موسوی مدافع راست سابق استقلال و فعلی نساجی است. موسوی که یکی از طلبکاران باشگاه استقلال به حساب می‌آید، ۵ میلیارد از این باشگاه طلب دارد.

اگرچه استقلال بعد از پرداخت مطالبات آندره‌آ استراماچونی، از حل مشکل موسوی خبر داد اما این بازیکن در استوری اینستاگرامش، ادعای باشگاه استقلال را تکذیب کرده و گفته که طی دو سال اخیر، یک ریال هم دریافتی از این باشگاه نداشته است.

درباره موسوی این روایت وجود دارد که امور مالی باشگاه استقلال مدعی است از این طلب ۵ میلیارد تومانی رقمی معادل ۷۰۰ میلیون تومان در گذشته به احمد موسوی پرداخت شده و باید این مبلغ از اصل طلب ۵ میلیارد تومانی کسر شود. موردی که موسوی آن را قبول ندارد.

نکته جالب اینکه سرپرست باشگاه استقلال در مصاحبه‌ای مدعی شده که این باشگاه هیچ طلبکاری ندارد و این در حالی است که هنوز مشخص نشده که آبی‌ها با احمد موسوی به توافق رسیدند یا خیر.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی