نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
برنامه سپاهان برای جذب ستاره استقلال/ داستان پرسپولیس و مغانلو دوباره تکرار می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه سپاهان قصد دارد تا ستاره این فصل استقلال را جذب کند.

محمد محبی ستاره این فصل استقلال در تابستان قبلی به صورت قرضی به این تیم آمد و در این فصل جزو خوب‌های آبی‌ها بود و درخشید. محبی بازیکن سانتاکلارای پرتغال است و با این باشگاه قرارداد دارد.

این تیم در این فصل به دسته پایین تر لیگ پرتغال سقوط کرد و محبی هم نمی‌خواهد فصل آینده را در لیگ دسته دوم پرتغال سپری کند. با این حال اختیار ستاره استقلالی‌ها دست خودش نیست و باشگاه پرتغالی برای او تصمیم می‌گیرد. هر باشگاهی هم که محبی را می‌خواهد باید با باشگاه سانتاکلارا مذاکره کند و این بازیکن را به صورت قرضی یا دائمی به خدمت بگیرد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که باشگاه سپاهان به دنبال جذب این بازیکن است  و می‌خواهد قبل از استقلالی‌ها پیش دستی کند و محبی را به خدمت بگیرد. محبی که از سپاهان به فوتبال ایران مطرح شد،باید منتظر نتیجه مذاکرات دو باشگاه سپاهان و استقلال با سانتاکلارا باشد تا تکلیفش برای سال بعد مشخص شود.

گفتنی است دو سال قبل سپاهانی‌ها دقیقا با همین روش شهریار مغانلو را که به صورت قرضی در پرسپولیس بازی می‌کرد،به خدمت گرفت و پرسپولیس هم هرچقدر تلاش کرد نتوانست مغانلو را به خدمت بگیرد و در واقع زورش به سپاهانی‌ها نرسید.حال ممکن است دوباره داستان پرسپولیس و مغانلو ،این بار برای استقلال و در ماجرای محبی تکرار شود. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی