نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
ناصر احمدپور - روزنامه خبرورزشی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امروز حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال بر مزار اولین سردبیر روزنامه خبرورزشی حاضر شد.

امروز حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال همراه با بیژن طاهری و سایر مسولان استقلالی، بر مزار ناصر حجازی و چند پیشکسوت دوست داشتنی فوتبال کشور که دیگر در میان ما نیستند حاضر شد.

کار قشنگ سرپرست باشگاه استقلال اما با مشاوره محمدحسین زرندی مدیر رسانه ای این تیم، با حضور بر مزار «ناصر احمدپور» و «عباس عبدالملکی» تکمیل شد.

احمدپور اولین سردبیر روزنامه خبرورزشی با سال‌های سال سابقه مطبوعاتی است. ناصر احمدپور که همواره به جوانان عرصه قلم اعتقاد داشت، تیمی جوان را در خبرورزشی، در اواسط دهه ۷۰ تشکیل داد و خبرورزشی دقیقا از نخستین روزهای انتشار به پرتیراژترین روزنامه ورزشی کشور و یکی از پرتیراژترین روزنامه‌های تاریخ ایران تبدیل شد؛ تا جایی که در ماجرای حماسه بزرگ ملبورن و صعود ایران به جام جهانی ۹۸ فرانسه، تیراژ این روزنامه به ۵۰۰ هزار نسخه رسید که در نوع خودش، رکوردی ویژه محسوب می‌شود.

احمدپور خیلی جوان بود که جان به جان آفرین تسلیم کرد. روحش شاد و یادش گرامی باد...

در همین ارتباط بخوانید: عکس| استقلالی‌ها بر سر مزار اسطوره/ مراسم سالگرد عقاب آسیا در بهشت زهرا

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • علی IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    درودبرتاجی
  • سورنا۲ستاره IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    خدا بیامرزه آقای احمدپورو من خودم از زمان خبرورزشی باقیمت پنجاه تومن و سیاه وسفید چاپ میشد با ایشون آشنا شدم وقتی ایشون بودن این همه تناقض و یکطرفه بودن خبرهای روزنامه وجود نداشت همیشه خبرها بین استقلال و لنگ مساوات بود یا هرگز باعث تخریب اون یکی تیم خبر نمیرفت.ولی الان همه خبراتون شده حمایت از لنگ یا خبرای لنگی. با ستون حرف دلم خیلی خاطر داشتیم با اون خانمی که الان اسمشون یادم نیست خاطرات خوبی بود.اون ستون الان جاشو به این کامنتها داده.
  • No Name IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    هيچوقت صبح روزی که جلوی دکه روزنامه فروشی چشمم به تیتر بزرگ (خدا رو شکر ، مایلی‌کهن رفت) افتاد رو یادم نمیره... روحشون شاد
  • کیوان برره IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    خدا بیامرزه روحش شاد.🌷🌷🌹🌹

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی