چهارشنبه آینده زیباترین دربی تاریخ را خواهیم دید؛ هردو تیم زیبا و هجومی بازی می‌کنند/ دوست دارم پرسپولیس ۴ بر ۳ استقلال را شکست دهد!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

ناصر محمدخانی در اظهار نظری جالب درباره نتیجه دربی فینال جام حذفی گفت: من یکی دوست دارم این دیدار ۷ گل داشته باشد و پرسپولیس ۴ بر ۳ به پیروزی برسد!

پرسپولیس با برتری ۳ بر یک مقابل تیم هوادار به فینال رقابت‌های جام حذفی کشور صعود کرد. پیش از این استقلال با هدایت ریکاردو ساپینتو توانسته بود با پیروزی ۴ بر صفر برابر نساجی مازندران (مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی) به فینال این دوره از مسابقات جام حذفی کشور برسد.

بنابراین استقلال و پرسپولیس باید دربی شماره ۱۰۱ را در فینال جام حذفی کشور برگزار کنند. با تصمیم هیأت رئیسه سازمان لیگ و کمیته مسابقات، مسابقه فینال جام حذفی روز چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

ناصرمحمدخانی ستاره اسبق پرسپولیس در این رابطه می‌گوید: خیلی خوشحالم دو تیم پرطرفدار پرسپولیس و استقلال به فینال جام حذفی رسیدند تا شاهد یک دربی دیگر باشیم. به نظر من می‌توانیم چهارشنبه هفته آینده شاهد زیباترین دربی تاریخ فوتبال تهران باشیم چون هر دو تیم شرایط خوبی داشته و هجومی بازی می‌کنند.

او ادامه می‌دهد: دو بازی نیمه نهایی جام حذفی نشان داد استقلال و پرسپولیس با ساپینتو و یحیی گل محمدی به فوتبال تماشاگرپسند و هجومی‌فکر می‌کنند. این دو تیم می‌تواند دربی را هم بسیار هجومی‌برگزار کنند و تماشاگران شاهد گل‌های زیادی باشند. من یکی دوست دارم این دیدار ۷ گل داشته باشد و پرسپولیس ۴ بر ۳ به پیروزی برسد!

مهاجم گریزپای پرسپولیس در دهه ۶۰ اضافه می‌کند: پرسپولیس خیلی زود و در ۱۰ دقیقه اول به ۲ گل رسید. خود من تصور می‌کردم بچه‌ها می‌توانند به راحتی به گل‌های سوم و چهارم برسند و دروازه حریف را پی درپی باز کنند اما موقعیت‌های زیادی از دست رفت. شاید اگر یک مقدار بچه‌ها دقت کرده یا خودخواهی نمی‌کردند همین اتفاق هم می‌افتاد اما نشد دیگر! نیمه دوم طبیعی بود یک مقدار تیم هوادار به خودش بیاید و پرسپولیس هم مدارا کند. پرسپولیس می‌دانست برنده این مسابقه است و با توجه به فشردگی مسابقات و در خطر محرومیت بودن چند بازیکن، این تیم کمی‌احتیاط پیشه کند. تیم هوادار از این موضوع استفاده کرده و بازی بهتری نسبت به نیمه اول انجام داد اما هنر و زیرکی سعید صادقی و عیسی آل کثیر گل سوم را رقم زد تا در نهایت پرسپولیس به فینال برسد.

چهارشنبه آینده زیباترین دربی تاریخ را خواهیم دید؛ هردو تیم زیبا و هجومی بازی می‌کنند/ دوست دارم پرسپولیس ۴ بر ۳ استقلال را شکست دهد!

او تأکید می‌کند: در دهه ۶۰ هم علی آقا (پروین) به ما می‌گفت حواستان باشد حریف راشیر نکنید! او همیشه متذکر می‌شد که باید در ۱۵ یا بیست دقیقه اول بازی گل بزنیم و تیم حریف را به عقب ببریم. پرسپولیس و یحیی گل محمدی هم خیلی خوب این حربه امتحان پس داده را انجام داده و در ۱۰ دقیقه به ۲ گل رسیدند. تیم هوادار هم انصافا تیم خوبی نشان داد اما پرسپولیس با شایستگی به فینال جام حذفی رسید و امیدوارم با پیروزی در بازی روز چهارشنبه هفته آینده دومین جام خود را نیز به دست بیاورد.

ناصرمحمدخانی در خصوص اعتراض استقلالی‌ها به داور احتمالی دربی و اینکه خواسته اند خارجی باشد نیز می‌گوید: خود استقلالی‌ها هم خوب می‌دانند داور دربی ایرانی است و سال‌هاست دیگر فدراسیون ما داور خارجی نمی‌آورد. این صحبت‌ها فقط انتخاب داور بازی فینال حذفی را سخت‌تر می‌کند و چندان جالب نیست. باید اجازه بدهیم فدراسیون و کمیته داوران در آرامش داور خود را انتخاب کنند و به این انتخاب هم احترام بگذاریم. از طرفی شما هر چقدر روی داوری و مسائل حاشیه ای زوم کنید به تیم خودتان استرس وارد می‌کنید. شما هفته‌های اخیر پرسپولیس را در نظر بگیرید. این تیم نتایج بسیار خوبی گرفت که در سایه آرامش و پرهیز از حاشیه و جنجال بوده است. بهتر است به جای این صحبت‌ها صبر کنیم ببینیم داور مسابقه هر کسی که باشد چگونه قضاوت می‌کند. البته حتما از قول من بنویسید این استقلال هم با مهره‌هایی مثل مهدی قایدی و محمد محبی خیلی زیبا و هجومی‌بازی می‌کند و تیم بسیار قدرتمند و قابل احترامی‌است. امیدوارم در نهایت حق به حقدار برسد.

فوق ستاره اسبق پرسپولیس در خصوص ستاره این فصل پرسپولیس نیز می‌گوید: علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، سعید صادقی و این اواخر عیسی آل کثیر همگی نمایش خوبی داشتند. همه این بچه‌ها زحمت کشیدند اما اگر بخواهم یک اسم از میان این همه بازیکن خوب و ستاره پرسپولیس بیاورم باید دست روی وحید امیری بگذارم. یک بازیکن فنی، جنگنده و دونده که فداکارانه بازی می‌کند و مثل یک جوان ۲۰ ساله می‌دود و انگیزه دارد. از لحاظ اخلاقی هم وقتی مصاحبه اش در تلویزیون و احترامی‌که به پیشکسوتان می‌گذارد را دیدم واقعا لذت بردم. این پسر هنوز در اوج است و این نشان می‌دهد زندگی حرفه ای و سلامتی دارد و امیدوارم حالا حالاها در پرسپولیس و تیم ملی خوش بدرخشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • sahand IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    والله اگه حق به حق دار برسه اب از اب هم تکون نمیخوره و درکمال آرامش از فوتبال لذت مبریم. اما متاسفانه .....
  • استقلالی اصیل IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    هیچ وقت این دو تیم هجومی بازی نخواهند کرد چون هر تیمی گل اول رو بزنه اتوبوس پارک می کنه. ضمنا کمیته داوران گوش به فرمان مافیای سرخه بازی رو براشون در میارن
    • آرمین خان IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
      همانند بازی نساجی
  • علی IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    پرسپولیس هجومی بازی میکنه؟😂 جک زیبایی بود فقط کافیه به آمار امید گل بازی ها دقت کنید
  • بهرام IT ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    همان دیروز هم شانس آوردید الکی الکی هوادار را بردید به فینال رسیدید،آخه اون بازی بود پرسپولیس دیروز مقابل هوادار انجام داد؟اگر با این اوضاع بازی کنید فکر کنم اینبار هفت هشت ده تایی از استقلال بخورید.همیشه شانس در خانه اتان نمیشینه که اصلا الکی بیایید تا فینال.این پرسپولیس که دیروز دیدیم ول معطل هست......
  • علی قرمز ته IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    در قهرمانی پرسپولیس کبیر مقابل تیم پادشاهی ودوچرخه سواران ترسو هیچ شکی نکنید انشاله روز دهم خرداد بار دیگر شاهد بالا رفتن جام قهرمانی توسط ارتش مقتدر سرخ خواهیم بود.
  • علی IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    از هشت بازیکن دو تیم باید آزمایش دوپینگ گرفت پرسپولیس برخلاف دیروز همه بازی‌های مهم دوپینگ می کنند
  • بهرام IT ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    آره دیروز دیدیم پرسپولیس مقابل هوادار رفته بود تو قوطی.فقط همین الکی سه تا گل شانسی بیخودی زد و با نود دقیقه دفاع کردن رسید به فینال...
  • دانی IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    مشخصه که کیسه پاک ترین تیم هست که جام پارسالشو با پنالتی ها زیاد گرفت و دربی های قبلی رو دوپینگ نمی‌کردن
  • مهدی IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    اما در گذشته که داور خارجی بود نتایج عادلانه تر واعتراض کمتر بود
  • رضا IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    به عنوان یه پرسپولیسی میگم اگه جلو استقلال مثل بازی با هوادار بازی کنیم قطعا" شکست میخوریم چون یکی کند هستیم توارسالها و ضربات آخر ویکی اینکه همش عادت کردیم رو به عقب پاس میدیم دفاع چپ خوبم نداریم دفاع راستمونم که دانیال باشه یه بازی خوبه یه بازی پراشتباه وخسته بازی میکنه وسطم بجز سروش پاسا اکثرا" اشتباهه عیسی هم از ده تا توپ ۹تاشو خراب میکنه ؛ بنظرم یحیی باید یه ترکیب جدید بچینه وگرنه شکست میخوریم ۰۰۰
  • هومن US ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
    من یک سوال دارم ، چطور یک بازیکن ۳۴ ساله ایرانی که به دلیل مشکلات کمر معافیت گرفته می تواند در بازی ۱۵ کیلومتر بدود ، بازیکنان رئال مادرید ۱۳ کیلومتر ؟ رونالدو الان ۱۲ کیلومتر می تواند بدود . بد نیست یکی جعبه دارو های افسانه ای این تیم را هم چک کند و ببیند نمونه های ادرار دوپینگ از کی گرفته می شود و به کجا فرستاده می شود ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی