نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
خط و نشان علیرضا بیرانوند برای پنالتی‌زنان استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پنالتی گیر تیم پرسپولیس در مصاف مقابل هوادار خودش را برای فینال جام حذفی گرم کرد.

با صعود تیم های استقلال و پرسپولیس پس از شکست تیم های نساجی و هوادار، دو تیم سرخابی تهرانی در چارچوب مرحله فینال به دیدار پایانی جام حذفی رسیدند. مسابقه‌ای که قطعاً باید یک برنده و یک حذف شونده داشته باشد.

هر دو دروازه‌بان این دو تیم جزو پنالتی گیرهای لیگ هستند اما قطعاً در حال حاضر علیرضا بیرانوند گلر اصلی تیم ملی فوتبال کشورمان در مهار پنالتی بهترین دروازه‌بان سالهای اخیر فوتبال کشورمان بوده است. اگرچه در لیگ برتر بیست و دوم حسین پورحمیدی با مهار سه پنالتی در طول فصل بهترین آمار را از این نظر به خود اختصاص داد اما علیرضا بیرانوند هم در فصل بیست و دوم دوبار پنالتی گرفته بود.

او در دیدار مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی نیز مقابل هوادار ضربه پنالتی مسعود شجاعی را مهار کرد تا از این نظر آمادگی‌اش برای مهار احتمالی ضربات پنالتی در فینال جام حذفی رابه رخ پنالتی زنان استقلال کشیده باشد.

علیرضا بیرانوند که در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پنالتی کریستیانو رونالدو را نیز مهار کرده بود از این نظر جایگاه ویژه‌ای نزد طرفداران فوتبال دارد.

ناگفته نماند سیدحسین حسینی دروازه‌بان استقلال نیز جزو دروازه‌بان پنالتی‌گیر سال‌های اخیر فوتبال کشورمان محسوب می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آریا US ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    زنده باد علی بیرو❤ اما یه انتقاد هم ازت دارم! خیلی توپ رو نگه میداری و خیلی مواقع بازیکنی رو صاحب توپ میکنی که تو پرس شدید قرار داره و مجبور توپ رو لو بده! همون توپ رو یه تیکه بفرست به زمین حریف! اما در مورد حذفی هم ۱ مطلب بگم که پرسپولیس با سپاهان و گل گهر بازی کرد تا به فینال رسید! اما کیسه با پارس جنوبی لیگ یکی و نساجی متلاشی بازی کرد😂 انشاالله این جام رو هم میگیریم و اگر نشد؛ فدای سر هواداران با تعصب پرسپولیس❤ ما جام اصلی رو بردیم❤
    • شمسعلی IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
      بیکار ترین نفر روی زمین آریا سواری آریا هست شمسعلی۲خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • امین نوری IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
      خطاب به شمسعلی: اتفاقا جزو با تعصب ترین هوادارای پرسپولیسه که امثال تو کیسه ای رو به هم میدوزه بعدشم چقدر اسمت به شخصیتت میاد
  • فرید IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    جهت اطلاع علی بیرو به ضربات پنالتی نخواهد رسید از تیم تاج نیمه اول سه گل خواهی خورد نیمه دوم پنج گل جمعا هشت گل تقدیم علی بیرو خواهد شد .
  • استقلالی IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    پنالتی زن استقلال، بابک مرادی بودکه تور دروازش رو با خودش یکی کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی