حواله خودرو و سکه پیشکش؛ به این تیم ملی پاداش قهرمانی بدهید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

 تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در ماه‌های اخیر سه عنوان مهم به دست آورده است.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با شکست برزیل در بازی پایانی قهرمان جام بین قاره ای شد. در ادامه تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با قهرمانی در جام ملت‌ها به جام جهانی صعود کرد و امشب هم در جده عربستان با حساب ۴-۳ از سد ژاپن گذشت ودر مسابقات جهانی ساحلی به عنوان یکی از ۲ نماینده فوتبال ساحلی آسیا حضور خواهد داشت.

با وجود این همه افتخار از سوی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران آنها پاداش قهرمانی در جام بین قاره ای و جام ملت‌ها را دریافت نکردند و به نظر می‌رسد پاداش صعود آنها به مسابقات جهانی ساحلی هم به تاخیر خواهد افتاد.

این در حالی است که بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران به خاطر صعود به جام جهانی پاداش نزدیک به یک میلیارد تومانی از دولت دریافت کرده اند. آنها یک حواله ماشین هم گرفتند. به این‌ها پاداش سکه‌ها را هم اضافه کنید و ۲۰ هزار دلاری که نقدا در دوحه به آنها پرداخت شد. به سبب پیروزی در برابر ولز و اعضای هیات رئیسه هم از این پاداش ۲۰ هزار دلاری  بی نصیب نماندند.

فدراسیون فوتبال برای تیم ملی بذل و بخشش می‌کند و به نوبت به دیگر تیم‌ها از جمله تیم فوتبال ساحلی می‌رسد، مشکلات مالی و تحریم‌ها را بهانه می‌کند و همیشه پاداش چنین تیم‌هایی به تاخیر می‌افتد. پاداش‌هایی که در گذشته گلایه بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان بابت قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را به همراه داشت. اخیرا هم تیم ملی جوانان بابت عدم دریافت پاداش پیروزی در بازی‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا گله مند بود و در نهایت هم با شکست در برابر عراق به جام جهانی صعود نکرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی