شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۴
۰ |
۰
کلوب| خطاب به سرخابی‌ها؛ مراقب رفتارتان باشید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از دو قطب اصلی فوتبال ایران انتظار داریم از رفتار ناشایست چه قبل از بازی و چه پس از آن دوری کنند؛ امیدواریم نتیجه بازی بر رفتار آن‌ها تأثیر نگذارد؛ خصوصا اگر بازی را واگذار کردند...

پرسپولیس پنج‌شنبه گذشته در نیمه‌نهایی جام حذفی نساجی را شکست داد و حریف استقلال در دیدار نهایی شد.

دیدار این دو تیم علی‌رغم حساسیت بالایی که دارد، همواره با حواشی مختلف و مصاحبه‌ها و حرف‌های جنجالی همراه بوده و حتی خارج از دربی هم برخی از بازیکنان دو تیم، به طعنه زدن علیه یکدیگر پرداخته‌اند.

حال این دو تیم پس از ۲۴ سال در فینال جام حذفی رودرروی هم قرار می‌گیرند و بلاشک این جذاب‌ترین فینال حذفی چند سال اخیر است؛ اما اکنون حرف‌هایی وجود دارد که احتمال می‌دهیم حرف‌های دل هواداران واقعی فوتبال هم باشد.

اعضای محترم دو باشگاه استقلال و پرسپولیس (اعم از مدیران تا کادرفنی، بازیکنان و هواداران) لطفا در فاصله چند روز مانده تا بازی از اتهام‌زنی، جنگ روانی، طعنه و کنایه دوری کنید. اجازه لذت بردن از فوتبال را هم به خودتان بدهید هم به هواداران. این دربی‌ها می‌روند و می‌آیند؛ همان‌طور که شما هم یک روز به این دو باشگاه آمده‌اید و یک روز هم می‌روید. لطفا به فکر بازی زیبا، چشم‌نواز و نتیجه‌گیری مناسب برای تیم خودتان باشید.

شما دو قطب اصلی فوتبال ایران هستید و بسیاری از تیم‌ها، مربیان، بازیکنان و هواداران نگاهشان به رفتار، گفتار و نوع بازی شماست؛ بنابراین از شما خواهشمندیم که از رفتار ناشایست و دور از حرفه‌ای‌گری (چه قبل از بازی، چه پس از بازی) دوری کنید.

امیدواریم نتیجه بازی بر رفتار شما تأثیر نگذارد؛ خصوصا اگر بازی را واگذار کردید.

فرهنگ دانش| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی