نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
پیچیدگی‌های خرید یک ستاره برای خط حمله قرمزها/ باید این مدیر را بُکُشید تا مهاجم مد نظرتان را بخرید!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

باشگاه منچستریونایتد در پی خرید هری کین است، اما سختی‌های انتقال کاپیتان تیم ملی انگلیس باعث شده به چند بازیکن دیگر هم فکر کنند.

باشگاه منچستریونایتد اگر نتواند باشگاه تاتنهام را برای جذب هری کین راضی کند نگاهی به لیست ۶ نفره مهاجمان در دسترس در نقل‌وانتقالات خواهد انداخت.

کین کاپیتان ۲۹ ساله تیم ملی انگلیس به دنبال مشکلاتی که در باشگاه تاتنهام دارد، تیم لندنی را ترک خواهد کرد. در همین راستا، باشگاه منچستریونایتد هم می‌خواهد او را جذب کند، در حالی که اریک تن‌هاخ سرمربی تیم هم اعتراف کرده غرق در بازی هری کین می‌شود.

با این حال، اسپرز به دلیل حضور دنیل لِوی باشگاهی برای مذاکره آسان نخواهد بود. در این راستا «منچستر اِونینگ نیوز» منبعی که با لوی در ارتباط بوده به شوخی نوشته است باید او بُکُشند تا کین را به خدمت بگیرند!

اما پس از تثبیت حضور منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا که با پیروزی ۴-۱ مقابل چلسی اتفاق افتاد، شیاطین‌سرخ تمایلی به درگیر شدن در یک حماسه طولانی برای جذب ستاره گلزنی که ۲ ماه دیگر ۳۰ ساله می‌شود، ندارند. در عوض اگر ثابت شود کین دست‌نیافتنی است، فهرستی متشکل از ۵ نفر پیش روی آن‌ها خواهد بود.

همین نشریه «منچستر اونینگ نیوز» در این باره گزارش داده که ویکتور اوسیمن بازیکن ناپولی در صدر لیست قرار دارد. ۲۳ گل از ستاره نیجریه‌ای در سری A ایتالیا، ناپولی را به اولین قهرمانی از سال ۱۹۹۰ به بعد رساند. با این حال قیمت ۱۳۰ میلیون پوندی او می‌تواند برای شیاطین‌سرخ بسیار سنگین باشد.

گفته می‌شود یونایتد در سری A ایتالیا، راسموس هویلوند مهاجم ۲۰ ساله آتالانتا را دنبال می‌کند که در این فصل در ۱۸ بازی ۸ گل به ثمر رسانده است.

رندال کولو موانی از اینتراخت فرانکفورت ستاره دیگری است که در رادار منچستریونایتد قرار گرفته. این بازیکن ۲۴ ساله در نیمه‌نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر برای فرانسه گلزنی کرد و فصل قدرتمندی را در بوندس‌لیگا سپری کرده، چرا که ۱۴ گل زده و ۱۳ پاس‌گل ارسال کرده است.

همچنین گفته می‌شود که اریک تن‌هاخ از مربیانی است که محمد قدوس ستاره ۲۲ ساله آژاکس و گونسالو راموس مهاجم ۲۱ ساله بنفیکا را تحسین می‌کند. هردوی آن‌ها در رقابت‌های لیگ‌های هلند و پرتغال تعداد گل‌های‌شان را ۲ رقمی کرده‌اند، اگرچه قدوس در نقش وینگر راست دوران پربارتری داشته و یک گزینه همه‌کاره است.

در نهایت ایوان فرگوسن ستاره برایتون تحت تعقیب است اما با توجه به امضای برگه تمدید قرارداد در ماه گذشته انتقال این بازیکن جوان و ۱۸ ساله انتقال او بسیار بعید به نظر می‌رسد. گفته می‌شود با توجه به این که ستاره ایرلندی اعتراف کرده اسطوره‌اش وین رونی است و با تماشای بازی‌های او بزرگ شده، ممکن است در آینده جایی برای این انتقال وجود داشته باشد.

در حالی که خرید مهاجم مسئله‌ای است که تن‌هاخ ناامیدانه به دنبال آن خواهد بود، پست‌های دیگری مثل دفاع میانی و هافبک هم به جذب بازیکن نیاز دارند تا باشگاه به هدفش که مبارزه برای کسب عنوان قهرمانی است دست پیدا کند. در این شرایط دکلان رایس و میسون مانت ستاره‌های لیگ برتر به‌علاوه کیم مین جائه و ژرمین فریمپونگ از ناپولی و بایرلورکوزن گزینه‌های انتقال به اولدترافورد خواهند بود.

این مطالب را هم از دست ندهید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی