حمایت عجیب آقای مربی از بازیکن قمارباز/ محرومیت هیچ سودی ندارد!
منبع: BBC
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

توماس فرانک، سرمربی برنتفورد، از محرومیت ۸ ماهه مهاجمش به دلیل نقض قوانین شرط‌بندی اتحادیه فوتبال انگلیس انتقاد کرد.

توماس فرانک می‌گوید محرومیت هشت ماهه ایوان تونی، مهاجم برنتفورد، یادآوری می‌کند که رابطه بین فوتبال و صنعت قمار نیاز به بازنگری دارد.

تونی ۲۷ ساله به دلیل زیر پا گذاشتن قوانین شرط‌بندی فدراسیون فوتبال به مدت ۸ ماه محروم شد. روز جمعه مشخص شد که تونی به دلیل اعتیاد به قمار، محرومیت کمتری دریافت کرده است.

فرانک گفت: «رابطه فوتبال و قمار نیاز به بررسی دارد. این یادآوری بزرگی برای ما بود. مقامات وظیفه بزرگی دارند تا بهترین تصمیم را در این مورد بگیرند.»

تونی در پایان سال ۲۰۲۲ به ۲۶۲ تخلف شرط‌بندی متهم شد و هفته گذشته پس از اعتراف به ۲۳۲ تخلف، محروم شد. او تا ۱۷ سپتامبر از تمرین محروم است و تا ۱۷ ژانویه ۲۰۲۴ نمی‌تواند فوتبال بازی کند. فرانک گفت: «بله، ایوان کار اشتباهی انجام داده است، اما چیزی که من متوجه نمی‌شوم این است که چگونه می‌توانید اجازه دهید که او در چهار ماه اول اصلا درگیر فوتبال نباشد؟ از این کار چه سودی می‌برید؟ اگر می‌خواهید حال مردم را خوب کنید به آنها آموزش می‌دهید، کاری مثبت انجام می‌دهید ولی حالا او به حال خودش رها شده است. از نظر من او باید مجبور شود به ۱۰۰ مدرسه برود تا از فوتبال و سابقه‌اش بگوید، اینطوری باید این مساله را حل کرد، اما من یک مربی فوتبال هستم. من چه می‌دانم؟»

روز چهارشنبه، گرت ساوتگیت گفت: «چیزی که من را آزار می‌دهد این است که باید مراقب مردم باشیم. او در حال حاضر مصدوم است، برای رسیدن به تناسب اندام چه می‌کند؟ چگونه در چند ماه آینده به او آموزش بدهیم که بتواند خود را تمرین دهد یا در پایان فرد بهتری شود؟ من این ایده ترک کردن افراد و دور کردنشان از جامعه فوتبال را دوست ندارم. فکر نمی‌کنم این روش برای توانبخشی و بازپروری مفید باشد.»

فرانک با سرمربی انگلیس موافقت کرد و افزود: «او به نکته خوبی اشاره کرد؛ اگر می‌خواهید شرایط مردم را بهبود ببخشید، به آنها آموزش می‌دهید. آیا ما برای آموزش بازیکنانمان به اندازه کافی وقت می‌گذاریم؟ ما باید بهترین کار را برای حمایت از ایوان انجام دهیم. اگر نتوانم با او صحبت کنم آنها باید من را هم محروم کنند. اگر اجازه حمایت از او را نداشته باشم احتمالا مشکلی وجود دارد. من فکر می‌کنم شما اجازه دارید با مردم حتی زمانی که در زندان هستند تماس بگیرید، اینطور نیست؟ بنابراین فکر می‌کنم مجاز هستم.»

حمایت عجیب آقای مربی از بازیکن قمارباز/ محرومیت هیچ سودی ندارد!

فوتبال و قمار

در ماه مارس گزارش شد که برنتفورد در نظر دارد روابط خود را با هالیوود بتز که از جولای ۲۰۲۱ حامی اصلی کیت آنها بوده است، قطع کند. یک ماه بعد، باشگاه‌های لیگ برتر به طور جمعی توافق کردند که تا پایان فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۶ تبلیغ قمار را از روی پیراهن‌های روز مسابقه خود حذف کنند. با این حال، پس از پایان مهلت مقرر، باشگاه‌ها همچنان می‌توانند به نشان دادن تبلیغ قمار در جاهایی مانند آستین پیراهن و تبلیغات LED ادامه دهند. و باشگاه‌ها اجازه خواهند داشت تا قبل از پایان مهلت مقرر، قراردادهای جدیدی برای جلوی پیراهن‌ها امضا کنند.

هشت باشگاه بورنموث، برنتفورد، اورتون، فولام، لیدز، نیوکاسل، ساوتهمپتون و وستهام، دارای تبلیغ قمار بر روی جلوی پیراهن‌های خود هستند که ارزش تخمینی این تبلیغ ۶۰ میلیون پوند در سال گزارش شده است.

این مطالب را هم بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی