نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
خبرورزشی‌گردی| نکونام: من چه نیازی به پول قاچاق دارم؟/ آقایان همه را مثل خودشان قاچاقچی می‌بینند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان اسبق تیم ملی کشورمان اعتقاد داشت نمی‌داند چرا چنین خبری را منتشر می‌کنند و باعث نگرانی خانواده‌اش می‌شوند.

چند سال قبل در مهر ماه سال ۱۳۹۰ برخی از سایت‌های داخلی خبر دستگیری جواد نکونام به دلیل قاچاق را نوشته بودند که این خبر خیلی زود تکذیب شد و فرد دستگیر شده کسی بود که خودش را به عنوان یک فوتبالیست ملی پوش ایران معرفی کرده بود.

جواد نکونام در گفتگو با خبرورزشی در همین خصوص اظهار داشت: آقایان خودشان قاچاقچی هستند همه را مثل خودشان می‌بینند و آرزو می‌کنند یک روزی مرا بگیرند. خیلی تلفنم زنگ خورد و همه یک سوال می‌پرسند که جواد را گرفتند؟ نمی‌دانم چرا چنین خبری را منتشر و خانواده ام را نگران کردند.

وی افزود: هیچ وقت نیاز به این کارها و پول‌ها ندارم. من در فرهنگی بزرگ شدم که همه چیز را پاک دوست دارم. چه در فوتبال، چه در زندگی دوست دارم پاک کار کنم. هیچ نیازی به قاچاق ندارم. پول قاچاق چه دردی از ما دوا می‌کند؟ این عده چطور فکر می‌کنند که این چیزها درباره من می‌نویسند؟ متاسفانه چند تا سایت داخلی اسم من را کار کرده بودند. نمی‌گویند من خانواده دارم که در تهران همه اخبار مربوط به من را دنبال می‌کنم و ناراحت می‌شوند؟

نکونام در ادامه گفت: جالب است بدانید در فرانسه و ایتالیا قبل از اینکه خبر را منتشر کنند با باشگاه اوساسونا تماس گرفتند و باشگاه  نیز اعلام کرد مسیر پروازی بازیکن در راه برگشت به اسپانیا از میلان نیست و در چند روز اخیر بازیکن در اختیار باشگاه بوده به خاطر همین خبر فقط دستگیری یک ایرانی در فرودگاه میلان را کار کردند و اسمی از هیچ بازیکنی نبردند. 

مصاحبه جواد نکونام در تاریخ ۳۰ مهر سال ۱۳۹۰ در خبرورزشی مشاهده می‌کنید.

خبرورزشی‌گردی| نکونام: من چه نیازی به پول قاچاق دارم؟/ آقایان همه را مثل خودشان قاچاقچی می بینند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی