نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۲
رقم دقیق قرارداد پدیده ۲۰ ساله ایرانی با باشگاه مطرح قطری مشخص شد/ ۸۸ میلیارد تومان قیمت فروش مروارید ایرانی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان تیم ملی جوانان بالاخره به تیم سرشناس و ثروتمند السد قطر پیوست تا فصل آینده را در لیگ ستارگان توپ بزند.

محمد امین حزباوی در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر به قدری خوش درخشید که توجه استقلال، سپاهان و پرسپولیس را به خود جلب کرد اما باشگاه فولاد خوزستان در نهایت تصمیم گرفت به پیشنهاد خارجی برای این جوان ۲۰ ساله پاسخ مثبت دهد.

شاید برای خیلی‌ها این سؤال به وجود آمده باشد که مبلغ نقل و انتقال مروارید ایرانی که به تیم ملی بزرگسالان هم دعوت شده با باشگاه مطرح السد چقدر بوده است؟

خبردار شدیم باشگاه السد قطر یک میلیون دلار (حدود ۵۱ میلیارد و ۸۲۰ میلیون تومان) به باشگاه فولاد خوزستان می پردازد و ۷۰۰ هزار دلار (۳۶ میلیارد و ۲۷۴ میلیون تومان) نیز دستمزد سال اول محمدامین حزباوی خواهد بود.

نکته دیگر آن که اگر در ۴ سال آینده محمدامین حزباوی به هر تیمی ترانسفر شود، ۴۵ درصد از مبلغ فروش این مدافع میانی جوان به باشگاه فولاد خوزستان تعلق خواهد گرفت.

گفت‌وگو با محمدامین حزباوی را بخوانید: پدیده ایرانی لیگ ستارگان قطر: برای لیست تیم ملی لحظه شماری می‌کنم/ از اروپا پیشنهاد داشتم ولی.../ مبلغ انتقالم را نمی‌دانم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • پدرام CA ۰۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    کارلوس هم ازش عکس شش در چهار خواسته! حالا هم دارن میفرشتنش تیم امید که یکوقت خدا نکرده بازی ملی نکنه از دست قطریها بپره. سلام گرگ بی طمع نیست. بالاخره قطریها خیلی به فدراسیون حال داده اند یکجا باید جبران شه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی