حساب ویژه یحیی روی یک ستاره/ پرسپولیسی‌ها منتظر یک گل حساس دیگر از این بازیکن
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل‌محمدی روی عیسی آل‌کثیر مهاجمی که در دربی آخر گلزنی کرده حساب ویژه‌ای باز کرده است.

دو تیم استقلال و پرسپولیس به فینال جام حذفی رسیدند تا دربی شماره ۱۰۱ قهرمان این رقابت ها را مشخص کند.

آخرین گل دربی را یک مهاجم خوزستانی به ثمر رسانده که این روزها در بهترین فرم خود به سر می‌برد.

بد نیست یادآوری کنیم؛ پرسپولیس در بازی رفت در شرایطی به مصاف استقلال رفت که در خط حمله وضعیت چندان خوبی نداشت. یورگن لوکادیا که امید اول گلزنی این تیم بود و گل‌های مهمی را در هفته های ابتدایی فصل به ثمر رساند در اقدامی عجیب قبل از این دیدار مهم جمع سرخپوشان را ترک گفت.‌ شیخ دیاباته هم در جریان بازی دوستانه با سپاهان مصدوم شد تا پرسپولیس به شدت با کمبود مهاجم رو به رو شده و دستش در خط حمله خالی بماند. تا جایی که گل‌محمدی تصمیم گرفت تیمش را بدون مهاجم تخصصی مقابل استقلال به میدان بفرستد.

دربی برگشت اما شرایط متفاوتی نسبت به دربی رفت داشت؛ پرسپولیس ۴ مهاجم آماده در اختیار داشت و همان طور که پیش بینی می‌شد مهدی عبدی در ترکیب اصلی قرار گرفت اما...

مهدی عبدی نتوانست آن طور که باید و شاید در نیمه اول بازی برگشت مقابل استقلال انتظارات کادرفنی را برآورده کند و تعویض شد. جانشین عبدی یک مهاجم نام‌آشنا بود که راه گلزنی به تیم های بزرگ در بازی‌های حساس را به خوبی بلد است؛ عیسی آل‌کثیر! در نیمه دوم اما بازی از همان ابتدا پر تب و تاب شروع شد و تعویض یحیی خیلی زود جواب داد و عیسی آل‌کثیر بار دیگر طعم گلزنی در دربی را چشید. عیسی در دقیقه ۵۰ با کنترل و یک سرتوپ زیبا و ضربه‌ای تمام کننده دروازه حسینی را فرو ریخت. پس از آن استقلال چهل دقیقه برای زدن گل تساوی تلاش کرد اما مدافعان پرسپولیس جانانه دفاع می‌کردند و تعویض‌های یحیی گل‌محمدی باعث مستحکم‌تر شدن خط دفاعی سرخ‌ها شد و آنها با محافظت از گل عیسی به ارزشمندترین برد فصل دست یافتند تا برای کسب قهرمانی امید زیادی پیدا کنند. پرسپولیس با این پیروزی ۵۷ امتیازی شد و به صدر جدول رفت و با توجه به تساوی سپاهان و ملوان دیگر هم آن را پس نداد.

در آستانه دربی خبر می‌رسد عیسی آل کثیر یکی از آماده‌ترین بازیکنان پرسپولیس در تمرینات است که یحیی گل محمدی برای پیروزی در دربی فینال حذفی حساب ویژه‌ای روی گلزنی‌اش باز کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • پرسپولیس IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    عیسی خوبه ولی شش دانگ نیست موقعیت گیرش میاد پاس نمیده مثل بازی با هوادار تک به تک را هدر داد در صورتیکه صادقی کنارش آزاد بود اگه به صادقی پاس می‌داد قطعا گل میشد بارها و بارها عیسی با خودخواهی موقعیت را خراب کرده یحیی بهش گوشتزد نمیکنه بنظر من عبدی خیلی از عیسی سرتره فقط باید فیکس بازی کنه تا جا بی افته حتی عبدی علاوه بر گلزنی تو کار دفاع و پرس از جلو خیلی عالی عمل میکنه ولی عیسی انقد اون جلو بیکار وایمیسته تا ی موقعیت گیرش بیاد شکر خدا پاس دادن هم بلد نیست عیسی باید ایرادش را برطرف کنه همین خودخواهیش باعث شده که مهاجم شش دانگی نباشه و حتی هیچ پیشنهادی از کشورهای عربی تا حالا نداشته چون اونا مهاجمی میخوان که همیشه تاثیر گذار باشه نه مثل عیسی تا موقعیت گیرش میاد یا شوت میزنه آسمان یا انقد آرام ضربه میزنه که دروازه‌بان راحت میگیره تا بلاخره از چند تا یکیش گل بشه در صورتیکه پاس می‌داد تا حالا بیشتر از گل پاس گل داده بود
    • محمد محمدی از اهواز ولی بچه مسجدسلیمان هستم. ساکن IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
      اتفاقا عیسی مهاجم خوب و خیلی خوب و عالی و شش دنگی هستش چرا خدایی اوایل خودخواه بود دلیلش این بود که عیسی حدود 1 سال و 1 ماه دقیقا از میادین دور بود فشار خیلی زیاد روش بود تازه برگشته بود میادین فشار زیادی روش بود و از دوران اوجش فاصله زیادی داشت تازه از قبلش هم 6 ماه حرومیت عجیب غریبی داشت برای هیچ فوتبالیستی حساب کن خودت دیگه طرف تو داران اوج اونم تو آسیا 6 ماه به ناحق محروم میشه برمیگرده بعد 9 ماه این رباط پاش پاره میشه مساوی 1 سال و 1 ماه مصدومیت و دوری از فوتبال و این اتفاقات برای هیچ فوتبالیستی تو دنیا رخ نداد این خدایی عند زور بود بعد عیسی تا چند بازی و حتی تو تمرینات بعد اینکه برگشت از مصدومیت ترس داشت خدایی نکرده دوبا باز رباطش پاره نشه بعد عیسی فکر میکرد توپ گیرش میاد خودش بزنه تا مبادا گل بشه فشار از روش برداشته شه دلیل خودخواهی عیسی همین بود اشتباهم کرد و دیگه تکرار نکرد بعدشم عزیزم عیسی زمانی که صنعت نفت بود از تیمهای کویتی پیشنهاد داشت و حتی بعد بازی السد گل زد ژاوی برا السد میخواستش بعد برو بازی هوادارو ببین عیسی اگه بداد سعید صادقی دفاع هوادار توپش رو میزد.
  • پرسپولیس ❤️❤️❤️ IR ۰۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    تو سر توپ عیسی محال یادم بره❤️

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی