نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
بزرگان فوتبال ایران دور یک میز/ کانون مربیان ایران با اساسنامه جدید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جلسه هیئت مدیره کانون مربیان ایران دیروز با حضور اکثریت افراد در محل سالن همایش های برج میلاد برگزار شد.

در این جلسه که به ریاست مجید جلالی و با حضور دبیر کل این تشکیلات - سیدهادی طباطبایی - برگزار شد، حسین فرکی، احمد خداداد، علیرضا پورمند، ناصر فریاد شیران، آرش برهانی و سرکار خانم حسن زاده از اعضای اصلی هیئت مدیره در کنار جلالی و طباطبایی حضور داشتند و تنها آقایان شمسایی، ایرانمنش و خانم امیر شقاقی غایب بودند.

هر دو بازرس این نهاد یعنی مصطفی سفال منش و حسین آبانگاه به همراه مقدسی معاون اجرایی تشکل و رمضانی موسس این کانون از دیگر حاضران این جلسه بودند که به بحث و بررسی در مورد اساسنامه جدید کانون پرداختند. 

اصلاح اساسنامه در دوره جدید کانون در دستور کار بود و گروه جدید که در مجمع ۲۲ اسفند از طرف مربیان رای اعتماد گرفتند، دو ماه گذشته با تشکیل کارگروه های مختلف زیر نظر دبیرکل، با حضور متخصصین سعی در تعیین بهترین چارت اداری را برای کانون داشت که مجموعه پیشنهادات جدید به تصویب اعضای جلسه رسید تا پس از ابلاغ به استانها از این به بعد همه بر اساس آن عمل کنند.

در این جلسه برای انتخاب کمیته ها و تشکل های زیر مجموعه کانون نیز بحث و بررسی و گزینه‌های نهایی به تایید هیئت مدیره کانون رسیدند که متعاقباً اسامی آنها اعلام خواهد شد.

کانون مربیان برای نخستین بار سعی در انتخاب بهترین های ایران با روش استاندارد روز جهانی دارد که این مراسم به زودی برگزار و اطلاع رسانی در مورد چگونگی انتخاب نفرات نیز متعاقبا انجام خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فوتبال پاک IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    هرچه وزن کانون مربیان ، کانون بازیکنان یا پیشکسوتان بیشتر باشه هم تشکیلات و فدراسیون فوتبال راهش رو درست تر میره هم فوتبال ملی پیشرفت بیشتری میکنه و به واقع یه کمیته فنی قوی در فوتبال ایران از دل همین نهاد بوجود میاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی