نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳
۵ |
۰
این داور سرشناس شانس قضاوت دربی را از دست داد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امیر عرب براقی شانس قضاوت دربی روز چهارشنبه را از دست داد.

امیر عرب براقی در کنار بیژن حیدری و وحید کاظمی گزینه‌های قضاوت دربی بودند  اما در بررسی‌های صورت گرفته از سوی اعضای کمیته داوران این داور شانس قضاوت دربی را از دست داد.

او در یکی از بازی‌هایی که این فصل برای استقلال سوت زد، یک اشتباه سهوی به ضرر استقلال داشت که موجب شد این تیم نتواند در استادیوم آزادی به سه امتیاز بازی دست پیدا کند. در مصاف استقلال با مس رفسنجان ضربه سجاد شهباززاده به دست مدافع تیم مس رفسنجان برخورد کرد و داور باید به سود استقلال پنالتی اعلام می‌کرد اما از کنار این صحنه گذشت.

امیر عرب براقی در دور رفت پرکارترین داور لیگ برتر بود و قضاوت‌های خوبی داشت اما در برخی از بازی‌ها همانند مسابقه مورد اشاره اشتباهاتی داشت که او را در دور برگشت تبدیل به داور کم کاری کرد.

با ثبت این اشتباه در پرونده امیر عرب براقی او شانس قضاوت در دربی حذفی را از دست داد. او در بازی نساجی – استقلال در قائمشهر هم داور بازی بود که به زعم استقلالی‌ها باید برخورد با مهدی قایدی را پنالتی اعلام می‌کرد. البته در این صحنه بسیاری از کارشناسان داوری تصمیم امیر عرب براقی را تایید کردند.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • کمیته سرخ IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    شما که فروتنی کردید و نفرمودید همین داور آقای عرب براقی در دور برگشت خطای بیرون از هجده قدم را برای پرسپولیس مقابل مس رفسنجان پنالتی اعلام کرد ، واقعا جای یه همچی داوری فقط در دربی خالی بوده !!!!!!!!
    • محمد IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
      دمت گرم عالی گفتی
  • حسین IR ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    کارشناسان محترمی که برخورد قائدی با مدافع نساجی را پنالتی تشخیص ندادن به شعور بیننده توهین میکنن وهمگی حقوق بگیر کمیته داوران هستند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی