نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
ستاره پرسپولیس با کُت و شلوار و کراوات تمدید می‌کند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قرارداد میلاد سرلک با پرسپولیس به پایان رسیده و این بازیکن و مدیربرنامه هایش هنوز برای تمدید قرارداد چراغ سبز نشان نداده‌اند.

تابستان گذشته درحالی که گفته می شد میلاد سرلک از کشور امارات پیشنهاد دارد اما ...

در نهایت میلاد سرلک با استایل خاص خود در باشگاه پرسپولیس حضور یافت تا به‌شدت موردتوجه هواداران فوتبال قرار بگیرد.

تابستان گذشته یکی از شلوغ‌ترین روزهای نقل و انتقالاتی پرسپولیس، با حضور سیدجلال حسینی در ساختمان باشگاه آغاز شد و با امضای قرارداد سروش رفیعی به پایان رسید اما در این بین شاید جالب توجه‌ترین اتفاق، حضور میلاد سرلک برای تمدید قرارداد با استایل خاص بود. در حالی‌که خبرنگاران میدانی منتظر ورود سرلک بودند، ون تشریفاتی مشکی‌رنگ وارد خیابان باشگاه پرسپولیس شد و مقابل ساختمان باشگاه توقف کرد و در حالی‌که همه منتظر این بودند تا ببینند چه کسی از این اتومبیل پیاده خواهد شد، هافبک دفاعی پرسپولیس با کت و شلوار مشکی رنگ و کراوات و عینک دودی خاص که شباهت جالبی به عینک سرخیو راموس دارد، به سرعت و در فاصله پنج ثانیه وارد باشگاه شد. با این حال همین ویدیوی پنج ثانیه‌ای کافی بود تا به سرعت چهره میلاد سرلک در فضای مجازی وایرال شود و ساعتی بعد تصویر او در کنار رضا درویش در صفحه اینستاگرام باشگاه پرسپولیس منتشر شد تا در فاصله ۷ ساعت تعداد پسندهایش از ۴۰۰ هزار عبور کند. در فضای اینستاگرام نیز این نوع پوشش سرلک به‌شدت مورد توجه قرار گرفت و ویدیوهای زیادی با موزیک‌های مختلف وایرال شد.

بسیاری از هواداران پرسپولیس کت و شلوار سرلک را به لباس دامادی تشبیه کردند و حتی خبرنگاران نیز در این مورد از او سوال پرسیدند. خود میلاد سرلک هافبک شماره ۱۰ پرسپولیس در این رابطه گفت: «یک دفعه به ذهنم رسید که این لباس را بپوشم و فکر می‌کنم در مجموع بد نشد و جالب بود. نه، واقعیتش را بخواهید فکرش را نمی‌کردم کت و شلوار و کراوات من در فضای مجازی ترند شود. من فقط می‌خواستم بهترین تیپ خودم را برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بهترین تیم ایران و آسیا بزنم. همین!»

حالا دوباره اتفاقات تابستان گذشته در حال تکرار است. قرارداد میلاد سرلک در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد اما او هنوز جوابی برای تمدید نداده است. در این رابطه یک منبع نزدیک به شماره ۱۰ پرسپولیس به ما خبر داد: «مشکلی نیست. میلاد یک پرسپولیسی به تمام معناست که باز هم با همان کُت و شلوار رسمی و کراوات قراردادش را تمدید خواهد کرد!»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • میثم IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    سرش سلامت❤🙌🏽
  • احسان IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    فیلم هالیوودی و بازیگر فیک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی