نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
دوست فرهاد مجیدی از زمان بازگشت سرمربی محبوب استقلال گفت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حتی اگر باشگاه استقلال و ریکاردو ساپینتو برای تمدید قرارداد به توافق نرسند، مربی ای که هدایت تیم استقلال را در فصل جدید برعهده خواهد گرفت، فرهاد مجیدی نخواهد بود.

فرهاد مجیدی جدا از اینکه قرارداد خود را با تیم اتحاد کلبا تمدید کرده در حال برنامه‌ریزی برای خریدهای جدید است و اولین بازیکن جدید را هم برای این تیم به خدمت گرفت. طبق اعلام باشگاه اتحاد کلباء خالد الدرمکی هافبک اماراتی اولین خرید این باشگاه در تابستان است.

صالح مصطفوی دستیار فرهاد مجیدی هم در مورد بازگشت این مربی به استقلال به صراحت صحبت کرد. زمانی که از این مربی پرسیده شد آیا ممکن است به استقلال برگردید؟ گفت: بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال ممکن است ۱۰ سال بعد رخ دهد.

فرهاد مجیدی در اولین فصل حضور خود در تیم اتحاد کلباء موقعیت این تیم را در جدول رده بندی سه پله بهبود بخشید. پیش از حضور فرهاد در تیم اماراتی اتحاد کلبا در لیگ برتر امارات یازدهم شد اما با فرهاد مجیدی در اولین فصل حضور هشتم شد. اتحاد کلبا امیدوار است در فصل پیش رو مسابقات به نتایج بهتری به همراه فرهاد مجیدی دست پیدا کند.

در روزهای اخیر اینطور گفته شد اگر استقلال قرارداد با ریکاردو ساپینتو را تمدید نکند، باید شاهد بازگشت فرهاد مجیدی به تیم آبی باشیم در حالی که فرهاد در حال برنامه ریزی برای آینده ای بهتر در تیم اتحاد کلباء است. به نظر او این بار در شرایطی به تیم برمی‌گردد که برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا برنامه ریزی کند.

گفت‌وگوی صالح مصطفوی را بخوانید: واکنش دستیار فرهاد مجیدی به حضور دوباره‌ او در استقلال؛ از مدت‌ها قبل معلوم بود.../ دلیل اصلی جدایی من مهاجرت بود

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ادریس تاجی IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    به نظرم بهترین و باهوش ترین مربی حال حاضر ایران است و شک ندارم در بهترین تیم های دنیا مربیگری خواهد چون با استعداد است و حقی را که در دوران فوتبال از او ضایع کردند مثل مرحوم حجازی الان داره به بهترین شکل ممکن تو دنیای مربیگری جبران میکنه واژه گواردیولای آسیا برازنده کسی نیست جز فرهاد خان مجیدی
  • سینا IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    نترس.. وقتی از امارات دیپورت بشه میاد...و استقلالیها هم براش فرش قرمز میندازند.. یاد هوچیگریهاش بخیر.. خوب میدوید تا وسط زمین یقه داور رو میگرفت..
  • آبی IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    فرهاد مجیدی یک اسطوره باهوش هست تنها لژیونر مربی ایران درخارج که مطمئن باشید پله پله بالا خواهد رفت وشاهد درخشش اودر لیگ برتر بودیم یک فصل بی شکست سه هفته قبل پایان لیگ قهرمانی استقلال این نشان هوش بالای مجیدی را دارد انشالله روزی سرمربي تيم ملی خواهد شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی