نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
عکس| ستاره‌های تیم ملی‌ بازیگر شدند/ اقدام بازیکنان پشت دوربین جهانی می‌شود
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ملی‌پوشان کشورمان با حضور در سالن فدراسیون والیبال برابر دوربین قرار گرفته و تبدیل به بازیگرانی شدند تا تصاویر تیزر تیم ملی والیبال ایران شکل بگیرد.

لیگ ملت‌های والیبال سال ۲۰۲۳ در گروه مردان از ۱۶ خردادماه آغاز می‌شود و یکم مرداد با معرفی تیم‌های برتر به پایان خواهد رسید و تیم ملی والیبال ایران که پنجمین حضور خود را در این رقابت‌ها تجربه خواهد کرد.

مردان والیبال ایران برای حضوری پرقدرت در این رقابت‌ها تمرینات خود را از ۲۷ فروردین ماه آغاز کردند و پشت درهای بسته فشار حاصل از تمرینات را به جان خریدند تا گام به گام به مسابقات حساس ناگویا نزدیک‌تر شوند.

حالا در روزهای پایانی تمرینات، بازار ساخت تیزر و عکس تیمی هم گرم است. تیزری که در راستای سیاست‌های فدراسیون جهانی و به درخواست FIVB ساخته می‌شود تا در فضایی هیرو و تاریک قهرمانان والیبال به مردم دنیا معرفی شوند و گوشه‌ای از هیجانات والیبالیست‌های کشورمان برابر چشمان هواداران پرشور قرار گیرد تا آن‌ها هم با مردان والیبال ایران در سال ۱۴۰۲ همراه شوند.

سالی سرنوشت ساز که ملی‌پوشان علاوه بر لیگ ملت‌ها، مسابقات قهرمانی مردان آسیا در ایران (۲۷ مرداد تا ۴ شهریور)، بازی‌های آسیایی در چین (۲۸ شهریور تا چهارم مهر) و رقابت‌های انتخابی المپیک برزیل (۸ تا ۱۶ مهر) را هم پیش رو دارند.

عوامل پرتعداد ساخت تیزر همزمان با پایان تمرین صبحگاهی سبک تیم، نور و دوربین‌ها را مستقر کرده و بازیکنان پس از استراحتی کوتاه مهیای قرار گرفتن برابر دوربین شدند تا سوژه تیزر تیم ملی والیبال ایران برای حضور در لیگ ملت‌ها باشند.

تیزری که در آینده‌ای نزدیک در رسانه ملی، فضای مجازی و از سوی فدراسیون جهانی والیبال در تبلیغات مسابقات پخش خواهد شد و معارفه‌ای برای قهرمانان والیبال کشورمان خواهد بود. ری‌اکشن‌های بازیکنان باید براساس پروتکل‌های ساخت تیزرهای فدراسیون جهانی در راستای معرفی ستاره‌های والیبال دنیا باشد و به همین دلیل همه حرکات از پیش طراحی شد.

امین اسماعیل‌نژاد، محمدرضا حضرت‌پور، محمدطاهر وادی و مرتضی شریفی نخستین بازیکنانی بودند که با قرار گرفتن برابر دوربین در فضای تاریک سالن که به واسطه مه مصنوعی فضایی سیاه و سفید ایجاد کرده بود، فریاد و قدرت خود را به رخ کشیدند.

در ادامه دیگر بازیکنان تیم هم عکس‌العمل‌های مختلفی برابر دوربین نشان دادند تا تیزر تیم ملی با حضور مردان والیبال ایران فیلمبرداری و این تکاپو برای همیشه در تاریخ ماندگار شود.

عکس| ستاره‌های تیم ملی‌ بازیگر شدند/ اقدام بازیکنان پشت دوربین جهانی می‌شود

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی