مهمان خوش‌قدم باز هم به تمرین پرسپولیس رفت/ علی پروین آمد و...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکنان و اعضای تیم پرسپولیس معتقدند علی پروین برای آنها خوش قدم بوده است!

لطفا تعجب نکنید! ۴۸ ساعت پیش از دربی برگشت (شماره ۱۰۰) تمرین پرسپولیس در حالی برگزار شد که علی پروین، محمود خوردبین، حمید استیلی و همچنین مجتبی شیری مهمانان ویژه تمرین بودند.

پیش از شروع آن تمرین (قبل از پیروزی بزرگ مقابل استقلال) و ر فاصله ۴۸ ساعت مانده به دربی،  بازیکنان و کادر فنی با پیشکسوتان خوش و بش کردند و عکسی دسته جمعی نیز به یادگار گرفتند. پیشکسوتان به تماشای تمرین  نشستند و در پایان برای اعضای تیم در دربی پیش رو آرزوی موفقیت کردند. ۴۸ ساعت پس از این دید و بازدید، دربی شماره ۱۰۰ پایتخت برگزار و تک گل عیسی آل کثیر زمینه‌ساز برد شیرین پرسپولیس در آن بازی شد. پیروزی که باعث شد تا یحیی گل محمدی و تیمش صدرنشین لیگ شوند و در نهایت نیز با برتری در سه بازی بعدی خود قهرمان لیگ شوند.

حالا در فاصله ۴۸ ساعت مانده به دربی فینال جام حذفی (شماره ۱۰۱) باز علی پروین مهمان سرخپوشان تهرانی شده است. روز دوشنبه مهمان ویژه  تمرین پرسپولیس علی پروین بود که  به همراه محمود خوردبین و رضا درویش سر تمرین قرمزها حاضر شد.  علی پروین یکی از دربی‌بازترین چهره‌های تاریخ فوتبال ایران محسوب می‌شود. او که با ۳۴۱ بازی و ۴۶۷ بار مربیگری برای پرسپولیس، به نظر تا همیشه دست‌نیافتنی به نظر می‌رسد در دربی هم صاحب رکورد است. او با ۲۰ بار حضور رکورد بیشترین بازی در دربی را در میان بازیکنان دو تیم دارد و با ۲۵ بار نشستن روی نیمکت نیز رکورد بیشترین سرمربیگری در دربی را به خود اختصاص داده است. علاوه بر علی پروین، رضا شاهرودی نیز این تمرین را از نزدیک نظاره کرد و کیت شماره ۱۶ پرسپولیس که در حال حاضر متعلق به مهدی عبدی است را دریافت کرد.

نکته جالب اما خوشحالی بازیکنان پرسپولیس از دیدن علی پروین بود که با خوشحالی به یکدیگر گفتند: علی پروین آمد و باز هم استقلال را خواهیم برد! پرسپولیسی‌ها بر این باورند که قدم اسطوره در فاصله ۴۸ ساعت مانده به دربی خوش بوده و حالا باز هم حضور علی پروین می‌تواند پیروزی و برد در دربی را به دنبال داشته باشد.

یحیی گل محمدی نیز از این موضوع و بالا رفتن روحیه شاگردانش به دلیل حضور علی پروین، بسیار خوشحال بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • افشین دست کج IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    از خوش قدمی پروین همان فینال آسیا و شنبه معروف بس است
  • فرهاد IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    هر تیمی تمرکز بهتری داشته باشد برنده می شود.خوش قدم و... خرافات است.پروین در تهران جام باشگاههای آسیا را هم آورد چی شد پرسپولیس باخت.بجای این حرفها خوب تمرکز کنید تا برنده شوید
  • محمد محمدی از اهواز ولی بچه مسجدسلیمان هستم. ساکن IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    علی آقا سلطان خوش قدم ❤
  • ۳چرخه سوارکیسه کش۳پایه ها IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    علی سلطان آمدسرتمرین ارتش سرخ آسیا؛شدلرزان تن کیسه کشها🤣🤣🤣🤣🤣🤣

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی