سیگنال مثبت دیگری از ژاوی؛ مسی به ما کمک خواهد کرد/ لئو در چند پست بازی می‌کند و باورنکردنی است
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ژاوی در مورد علاقه‌اش به برگشتن مسی به بارسلونا و کمکی که این اسطوره به تیم خواهد کرد، صحبت کرد.

دو سال گذشته و لیونل مسی بار دیگر به داستان بزرگ تابستان تبدیل شده و بارسلونا امیدوار است این بار پایان شادتری برای آنها رقم بخورد. ژاوی روز دوشنبه در مورد این موضوع صحبت کرد که هم‌تیمی سابقش هر زمان که بیاید با استقبال گرمی مواجه خواهد شد

گفته می‌شود که مسی دیگر با سبک بازی فعلی بارسلونا سازگار نیست و ممکن است علیرغم موقعیتی که در باشگاه و در سراسر جهان دارد، خریدی ایده‌آل برای ژاوی نباشد. با این حال، به نظر می‌رسد که سرمربی کاتالان می‌خواهد این نگرانی‌ها را کمرنگ کند، زیرا بارسلونا تلاش می‌کند تا زمینه را برای جذب مجدد مسی در تابستان فراهم کند.

ژاوی به اسپورت گفت: «در حال حاضر شکی نیست که مسی به ما کمک خواهد کرد. لئو می‌توانست در پست‌های مختلفی بازی کند: شماره ۹ کاذب، وینگر، هافبک، یا حتی به عنوان یک شماره ۱۰ برای بازی نهایی با توپ. او تقریباً یک هافبک میانی، و یک هافبک تهاجمی شده است.»

مسی به زودی ۳۶ ساله خواهد شد و برخی معتقدند او شاید کمی از توانایی‌هایش را از دست داده است. با این حال ژاوی به جام جهانی اشاره کرد تا نشان دهد که کاپیتان آرژانتین هنوز هم می‌تواند در سطح بالا تفاوت ایجاد کند. ژاوی گفت: «در جام جهانی مسی را در سطحی باورنکردنی دیدیم. فکر می‌کنم سال‌های زیادی در پیش دارد و همچنان در سطح خوبی ادامه خواهد داد.»

ژاوی حرف‌های مربوط به عدم سازگار شدن مسی با تیمش را رد کرد. اما قسمت مهم مصاحبه ژاوی در مورد این بود که آیا آوردن مسی به بارسلونا شدنی است یا خیر. او اعتراف کرد که با خوان لاپورتا در مورد شماره ۱۰ سابق بارسلونا صحبت کرده و علاقه خود را برای حضور او در تیمش اعلام کرده است. او ادامه داد: «برای من منطقی است. شکی نیست که اگر مسی برگردد، از نظر فوتبالی کمک بزرگی به ما خواهد کرد. من اینها را به رئیس گفتم. در این مورد شک ندارم... زیرا او هنوز بازیکنی است که می‌تواند تفاوت ایجاد کند، او هنوز تشنه است، او یک برنده، یک رهبر و همچنین بازیکن متفاوتی است. ما در بارسلونا تیمی با استعدادهای ۲۰۱۰ نداریم... مسی می‌تواند این کیفیت را به تیم بیاورد.»

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی