نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
عکس| اقدام عجیب مدافع استقلال قبل از دربی/ پیام جنجالی پاک شد!
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ابوالفضل جلالی مدافع تیم فوتبال استقلال یک روز قبل از بازی با پرسپولیس پیامی را منتشر و سپس آن را پاک کرد.

 ابوالفضل جلالی مدافع تیم فوتبال استقلال این فصل با وجود دعوت به تیم ملی و بازی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، مورد اعتماد «ریکاردو ساپینتو» سرمربی استقلال قرار نداشت و نتوانست فرصت زیادی برای بازی با پیراهن این تیم پیدا کند.

جلالی بعد از هفته‌ها سکونشینی و خط خوردن از لیست استقلال، در هفته آخر لیگ برتر برابر تراکتور در ترکیب ثابت استقلال به میدان رفت و حتی یک گل هم به ثمر رساند.

گلزنی جلالی برابر تراکتور این فرضیه را ایجاد کرد که این مدافع چپ در نیمه نهایی جام حذفی برابر نساجی هم در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد اما ساپینتو ترجیح داد از جعفر سلمانی به جای او استفاده کند.

حالا و در آستانه فینال جام حذفی یک روز پیش از بازی استقلال برابر پرسپولیس، جلالی پیامی را منتشر و آن را پاک کرد؛ اتفاقی که گفته می‌شود بی ارتباط با عدم حضورش در ترکیب اصلی تیم نیست.

جلالی ابتدا تصویر خودش را در «استوری» اینستاگرام قرار داد و با نوشتن جمله «سکوت قدرتمندترین فریاد است» و همچنین قرار دادن یک قلب مشکی روی لوگوی روی پیراهن استقلال نشان داد که از شرایطش راضی نیست.

عکس| اقدام عجیب مدافع استقلال قبل از دربی/ پیام جنجالی پاک شد!

عکس| اقدام عجیب مدافع استقلال قبل از دربی/ پیام جنجالی پاک شد!

مدافع استقلال دقایقی بعد این پیام را پاک کرد و با بازنشر پیام صفحه اینستاگرامی استقلال برای دربی، به قائله خاتمه داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ۴۴۴۴ همیشه آبی ۷۷۷۷۷۷۷ IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    جلالی همون ۲۰ دقیقه بازی آمریکا نشون داد واقعا کیفیت بالایی داره ولی امان از لجبازی ساپینتو! نمیدونم چرا گیر ۳پیچ داده به جعفر سلمانی! در حالیکه سلمانی مثل سعید مهری برای تیم سمه! این آقایون مخصوصا مهری نزدیک دروازه حریف احساس رونالدو بودن بهشون دست میده و به هیچ بازیکنی پاس نمیدن البته خب معلومه بعد از زدن ۳۰ شوت ممکنه یکیش بره توی دروازه حریف! توی بازی نساجی در دور برگشت لیگ که ۱-۱ شد گل حریف روی اشتباه مسلم سلمانی پایه‌گذاری شد یکی از عوامل اصلی قهرمان نشدن استقلال لجبازی و انعطاف‌ناپذیری ساپینتو بود این آقا مرغش یه پا داشت و ترکیب و سیستم و استراتژیش همیشه ثابت و قابل پیش‌بینی بود توی دربی برگشت نفهمید که پرسپولیس از سرعت گرفتن بازی وحشت داره همچنین یادش رفت حریف ۳ هافبک تهاجمی و بازیساز با قدرت پرس بالا داره و چشمی به تنهایی نمیتونه جلوی خط دفاع رو پوشش بده استقلال روز دربی باید ۱-۳-۲-۴ بازی کنه و تا میتونه به بازی سرعت بده نیکنفس باید کنار چشمی باشه وگرنه بازم کار خراب میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی