نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
جذاب‌ترین بخش نقل‌وانتقالات تابستان اروپا؛ رئال‌مادرید به دنبال یک شماره ۹/ این تابستان وقت انفجار در برنابئو است؟
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سپیدپوشان به دنبال تقویت خط حمله خود هستند و در بازار تابستانی امسال به دنبال یک شماره ۹ خواهند گشت.

رئال مادرید برای بازار نقل و انتقالات تابستانی آماده می‌شود تا خط حمله خود را تقویت کند. با این حال، ابهامات زیادی در باشگاه در مورد مسیری که باید در پیش بگیرند وجود دارد. این بحث حول محور این است که آیا باید روی استعدادهای جوان با پتانسیل طولانی‌مدت تمرکز کرد یا بازیکنان با تجربه‌ای که می‌توانند فوراً تأثیر بگذارند. بحث همچنان باز است و باشگاه فعالانه در حال بررسی گزینه‌های مختلف است.

لیست اهداف بالقوه به سرعت در حال رشد است. از بازیکنانی مانند هری کین، روبرتو فیرمینو، خولیان آلوارس، مارکوس تورام، خوسلو، گونسالو راموس، راسموس هویلوند، کای هاورتس، کولو موانی، ویکتور اوسیمن و کریم آدیمی نام برده شده است. علاوه بر این، بازیکنان جوان آکادمی رئال مادرید، آلوارو رودریگس و خوانمی لاتاسا که در حال حاضر به صورت قرضی در ختافه حضور دارد نیز به عنوان گزینه‌هایی برای تقویت خط حمله در نظر گرفته می‌شوند.

در میان همه این نام‌ها، کین برجسته‌ترین است. ستاره تاتنهام و ملی‌پوش انگلیسی مدتی است که با رئال مادرید پیوند خورده، و مشتاق است تیمی که عناوینی کسب نکرده را ترک کند. با این حال، مذاکره با دنیل لوی، رئیس اسپرز، مانع مهمی است و هیچ مذاکره‌ای بین رئال مادرید و هرکسی که با باشگاه لیگ برتری مرتبط است، صورت نگرفته است.

مادریدی‌ها به دنبال مهاجم نبودند اما اکنون نیاز به یافتن بازیکنی که بتواند به عنوان یک نقطه مرجع در تیم باشد، را حس می‌کنند. همچنین انتظار می‌رود اندریک در سال ۲۰۲۴ به باشگاه مادریدی بپیوندد. در طول جلساتی که در والدبباس، زمین تمرین باشگاه برگزار شد، ایده اولیه جذب یک مهاجم جوان با پتانسیل رشد بود. اما خاطرات عملکرد ضعیف بازیکنان قبلی مانند لوکا یوویچ، باشگاه را در رویکرد خود محتاط‌تر کرده است.

لاتاسا یکی دیگر از بازیکنان مورد بررسی است، و رئال مادرید همچنان پیشرفت او را زیر نظر دارد. او اخیرا اولین بازی خود را برای ختافه انجام داد و یک گل به ثمر رساند تا نتیجه را به تساوی بکشاند. مربی، خوسه بوردالاس، به او فرصت‌هایی می‌دهد که قبلاً در اختیار نداشت و رئال مادرید همچنان به توانایی‌های او ایمان دارد.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • فؤاد برزین IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    آینده رعال مادرید رو یک ایرانی رقمـ خواهد زد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی