نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
۰ |
۰
کلوب| فقط چند ساعت تا قهرمانی در حذفی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

چه روز و ساعات عجیبی است این ۲۴ ساعت مانده تا شروع دربی... چه لحظات پر هیجانی، چه لحظات پر استرس و اضطرابی، با مقدار بسیار زیادی شور و شوق برای دیدن یک بازی دیدنی، یک بازی جذاب و یک فینال ناب حذفی.

۲۴ ساعتی که با یک جان کندنی در حال گذران است، یک ۲۴ ساعت طولانی که انگار نمی گذرد، انگاری نمی خواهد به لحظه موعود خود برسد.

این فینال با همه فینال های سالیان گذشته فرق دارد، این دربی با همه دربی های سالیان گذشته متفاوت است، این بازی باید یک برنده داشته باشد و به فاتح این دربی جام قهرمانی می دهند.

این دربی دیگر تساوی به خود نمی بیند و باید یکی از دو تیم آن یکی را مغلوب کند تا خود به تنهایی جام قهرمانی را از آن خود کند، بالای سر بازیکنانش ببرد و با هوادارانش شادی کند.

۲۴ ساعت تا قهرمانی باقیمانده است بعلاوه حداقل ۹۰ دقیقه بازی و یا حداکثر ۱۲۰ دقیقه و نهایتا پس از ضربات پنالتی ... و این دربی زمانی جذاب تر می شود که هیچ کدام از دو تیم قصدی برای شکست ندارند و برای برد و فتح دربی آمده اند و می خواهند قهرمان شوند، یکی برای دبل قهرمانی در یک فصل و دیگری برای دو قصد هم دبل قهرمانی و هم تلافی شکست دربی در رقابت های لیگ.

وقتی قرار نیست این بازی بیش از ۱۲۰ دقیقه ادامه پیدا کند و یک تیم از دل این کوره داغ دربی به سلامت بیرون بیاید و مزد خودش را با برد و کسب جام بدست بیاورد، می شود همان دربی جذابی که بی صبرانه منتظر آغاز آن هستیم.

دربی که یک ۲۴ ساعت هیجانی و پر استرس قبل از شروع دارد و قطعا چندین ۲۴ ساعت تلخ و شیرین و پر خاطره برای هر دو تیم و هوادارانشان پس از پایان بازی خواهد داشت.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی